Jawel, maar alleen de top 10 krijgt punten toebedeeld, dus de nummers 11-16 niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:09 schreef NailQueen het volgende:
De 0 punters hebben ook niets van de televote gekregen?
Portugal misschien?quote:Op zondag 5 maart 2023 00:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weer thuis en volgens mij is er al geen nationale finale materiaal meer om te kijken toch?
Uitslag van Portugal moet nogquote:Op zondag 5 maart 2023 00:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weer thuis en volgens mij is er al geen nationale finale materiaal meer om te kijken toch?
Je kan de winnaar van Servie nog zien, en Portugal is nog bezigquote:Op zondag 5 maart 2023 00:10 schreef molloot200 het volgende:
Wie weet is San Remo nog bezigquote:Op zondag 5 maart 2023 00:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond het al zo verwarrendquote:Op zondag 5 maart 2023 00:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen de top 10 krijgt punten toebedeeld, dus de nummers 11-16 niet.
Trusten! Was gezellig vanavond!quote:Op zondag 5 maart 2023 00:11 schreef Sableheart het volgende:
Ik hou het voor gezien, welterusten allemaal!
Weltrustenquote:Op zondag 5 maart 2023 00:11 schreef Sableheart het volgende:
Truste!quote:Op zondag 5 maart 2023 00:11 schreef Sableheart het volgende:
Heeft ie vast eens gezegd, maar weet ik zo niet.quote:
Realistquote:Op zondag 5 maart 2023 00:13 schreef Cee het volgende:
Weer een erg aparte maar intrigerende inzending en leuk dat het in semi 1 zit want dat zat nog niet vol met dit soort nummers.
quote:
quote:What a phenomenal team you’ve got there! It sounds incredibly exciting. One thing our readers are especially curious about: what is the meaning behind the lobster on the cover?
The meaning is whatever you make of it, truly and I like that people have their own understanding of it. I love lobsters and lobster phones. Lobsters are like friends for life and I would love through music to make friends for life.
https://www.escunited.com(...)ke-friends-for-life/
Yes, sowieso zaten er stukjes Engels inquote:
Dank!quote:
Is goed voor de afwisseling!quote:Op zondag 5 maart 2023 00:13 schreef Cee het volgende:
Weer een erg aparte maar intrigerende inzending en leuk dat het in semi 1 zit want dat zat nog niet vol met dit soort nummers.
Ik vind het echt een heel tof jaar. En wát een verschil met 2022.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:14 schreef molloot200 het volgende:
Met Luke, Diljá en Pasha en ook LOTL gisteren echt wel prima keuzes gemaakt die dit ESF jaar echt tof maken hoor imo
De jury bestaat wel uit andere personen in de semi en in de finale zie ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:03 schreef Funhouse het volgende:
Luke Black die van een 6e plaats in de halve finale naar een 1e plaats in de finale gaat is toch wel interessant: https://www.reddit.com/r/(...)ng_breakdown_is_out/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |