SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik ken het en heb nog steeds geen idee wie Frank Ashton is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet gedacht dat ik dit ooit nog eens zou horen en toch wist ik meteen wie het was
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het en heb nog steeds geen idee wie Frank Ashton is.
Volgens mij heeft Froger het ook gezongen…quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik het daarvan ken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Froger het ook gezongen…
Samen met Mariska van Kolck Let the Sunshinequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heeft wel meer mooie nummers vernaggeldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Froger het ook gezongen…
Ja, hij is Fransquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Frank Ashton heeft nog mee gedaan aan the Voice Senior..
Hij is ook van He Monique
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu LUV draaien zou een mooi bruggetje zijn
Patty Brard heet eigenlijk Petula, Naar Petula Clarkquote:
Is het niet andersom?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Patty Brard heet eigenlijk Petula, Naar Petula Clark
Keurig in het ritme. Dat gebeurt niet vaak.quote:
Ik vond het duidelijker leesbaar dan het hoesje in ieder geval.quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef livelink het volgende:
Je draait mooie muziek vanavond, Melting.
Discoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een huisgenote noemde de BeeGees vandaag de Gibson Brothers...![]()
Ze zat wel warm iig
Ik heb vanavond nog even overwogen om de Gatlin brothers te draaien, die komen nog meer in de buurt..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een huisgenote noemde de BeeGees vandaag de Gibson Brothers...![]()
Ze zat wel warm iig
Die heeft never nooit in de top40 gestaan. Zeg me dat het niet zo is...quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere zeg. Livelink eat your words
4 wekenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heeft never nooit in de top40 gestaan. Zeg me dat het niet zo is...
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Charles en Eddie would I Lie to you
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef livelink het volgende:
Shocking Blue - Never marry a railroad man
Ik zie er 2quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef Melting het volgende:
Zien jullie ook een roze olifant, of heb ik gewoon teveel gedronken?
Ah... dan heb ik nog niet teveel gedronken.quote:
Dat tweede wijntje is slecht gevallen, dus ja. Ik zie een roze olifant.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef Melting het volgende:
Zien jullie ook een roze olifant, of heb ik gewoon teveel gedronken?
Ik heb nu bijna mijn tweede Affligem Dubbel op. Dit is echt wel mijn laatste voor vanavondquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah... dan heb ik nog niet teveel gedronken.![]()
Neem ik er zo meteen nog 1.
Misschien zweet je het slechte wijntje eruit.quote:
Tja, dat zou wel fijn zijn. Heb er een beetje hoofdpijn van gekregen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien zweet je het slechte wijntje eruit.
Ik ook, maar dat vind ik ook een muzikaal gedrochtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het begin kreeg ik Whitney Houston vibes. Maar die gingen snel weg
Ze kwamen bij mij op het eind wel weer terug.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het begin kreeg ik Whitney Houston vibes. Maar die gingen snel weg
Het waren ook negatieve vibes bij mijquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat vind ik ook een muzikaal gedrocht
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Rose Royce - Love Don't Live Here Anymore…
Trustequote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Dit wordt wel mijn afsluiter van vandaag.
Ik ben wel redelijk total loss…
Dankjewel Melting![]()
Fijne uitzending nog en fijne avond verder
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Dankjewel Melting![]()
Ciao!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Dankjewel Melting![]()
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Dankjewel Melting![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nits - In the Dutch boobies,ehh Mountains
Volgens mij heeft hij het niet eens zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:10 schreef livelink het volgende:
Originele benadering van Jezus. Die man heeft 1 kruis in zijn leven gemaakt en is meteen een kruis-maker?
Jezus met z'n jurk als cross dresser was destijds nog niet geaccepteerd, dus dan dit maar…quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:10 schreef livelink het volgende:
Originele benadering van Jezus. Die man heeft 1 kruis in zijn leven gemaakt en is meteen een kruis-maker?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jezus met z'n jurk als cross dresser was destijds nog niet geaccepteerd, dus dan dit maar…
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had dit nummer liever in 2001 gehouden...
Nee, daar twijfelde ik ook even aan. Ik kan me zo voorstellen dat ze wel zo wreed waren om hen ook hun eigen kruis te laten maken en dan te laten dragen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het niet eens zelf gemaakt.
Tja... zijn vader was timmerman. Dus hij zou het wel van een vakman geleerd kunnen hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, daar twijfelde ik ook even aan. Ik kan me zo voorstellen dat ze wel zo wreed waren om hen ook hun eigen kruis te laten maken en dan te laten dragen.
Slaap lekker, Mad.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, ik ga proberen te slapen.
Dank en welterusten!
Welterusten MadMaster. Hoop dat je de slaap kunt vattenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank en welterusten!
Trustenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank en welterusten!
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... zijn vader was timmerman. Dus hij zou het wel van een vakman geleerd kunnen hebben.
Mijn brilquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Wat mogen we niet aanraken precies?
Goedenavond Rataplanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Welkom Rataplan79.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:26 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Goedeavond livelink. En zal van je bril afblijven.
Slaap lekker, Bos.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er ook vantussen
Melting en co bedankt
Welterusten!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er ook vantussen
Melting en co bedankt
Een heel kunstwerk, zeker?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:34 schreef Melting het volgende:
Het kapsel op de hoes hierna is wel iets voor jouw, livelink.
Kunstzinnig hoor. Die R ook precies zo in de punt van het haar.quote:
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Kunstzinnig hoor. Die R ook precies zo in de punt van het haar.
Gewoon laten groeien..... je hebt meer dan ik.quote:
Nee, misschien meldt hij zich nog voor het laatste uurtje?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:39 schreef Melting het volgende:
Heeft DJ11 zich trouwens bij jou afgemeld?
Dat is hem geraden...... kan natuurlijk niet dat hij zomaar afwezig is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, misschien meldt hij zich nog voor het laatste uurtje?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:49 schreef livelink het volgende:
Heel even dacht ik dat je nogmaals Tusk ging draaien.
Nee, tegenwoordig kan nog maar weinig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Zo'n hoesje kan tegenwoordig echt niet meer.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:51 schreef livelink het volgende:
Skandall im Sperbezirk - Spider Murphy Gang![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:50 schreef Melting het volgende:
Laatste biertje van de avond overigens:
[ afbeelding ]
Ben jij gestopt na het 2e wijntje?
Heel goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:51 schreef Rataplan79 het volgende:
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Fijne plaat inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel goed.
Moet zeggen dat ik dit nummer wel erg fijn blijf vinden.
Ik ben langzaam vergeleken met de meesten hier.quote:
Nee, maar ik heb wel eens gelezen dat de eigenaar van dit nummer indertijd gek is gebeld en dat ze haar een schadevergoeding hebben betaald.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:53 schreef Melting het volgende:
@:livelink: heb je het nummer uit dit nummer wel eens gebeld?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel eens gelezen dat de eigenaar van dit nummer indertijd gek is gebeld en dat ze haar een schadevergoeding hebben betaald.
Het nummer in ieder geval niet en ook de zangeres klinkt nog niet bekend.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:08 schreef Melting het volgende:
Deze zangeres ken je wel, livelink. Maar of je dit nummer kent, weet ik niet.
Welterusten Rataplanquote:Op zondag 5 maart 2023 00:09 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken, fijne avond allemaal
Slaap lekker.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:09 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken, fijne avond allemaal
quote:Op zondag 5 maart 2023 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Het nummer in ieder geval niet en ook de zangeres klinkt nog niet bekend.
Nee, dat zou ik er nooit uit gehaald hebben.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik er nooit uit gehaald hebben.
Heel vaag klinkt het wel bekend, maar niet echt.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel vaag klinkt het wel bekend, maar niet echt.
Ik heb net een kop thee ingeschonken, dus komt goed.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:23 schreef Melting het volgende:
Oeps..... beetje verkeerd gepland.
Na dit nummer nog 3 nummers.
quote:Op zondag 5 maart 2023 00:31 schreef livelink het volgende:
Het is wel een nederlandse meidenband. Dus dan blijft Babe en Doris D. en the Pins over.
Biertje op nu?quote:Op zondag 5 maart 2023 00:35 schreef Melting het volgende:
Nog 1 nummer er tussen geplakt, livelink.
Dit is de laatste.
Dank je wel.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:40 schreef livelink het volgende:
Dat was een lange uitzending Melting. Dank je wel en welterusten. Hopelijk slaap je een beetje
quote:Op zondag 5 maart 2023 00:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je wel.
En ik hoop het ook. Aan de alcohol zal het niet liggen.
Goedemorgen Mad.quote:
Koffie is nooit nodig, maar wel zeer gewenst….quote:Op zondag 5 maart 2023 09:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Is de koffie zo nodig?
quote:
Goedemorgen beide.quote:
Kantoordag vandaag, dus ik ga zo de deur uit.quote:Op maandag 6 maart 2023 05:48 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen beide.
Wat ben je vroeg, Symph?
Dat valt eigenlijk wel mee. 's ochtends ongeveer 10 minuten en 's middags ongeveer een kwartier.quote:Op maandag 6 maart 2023 06:23 schreef livelink het volgende:
Is je reistijd nu langer na de verhuizing, Symph?
Dat is echt niksquote:Op maandag 6 maart 2023 08:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel mee. 's ochtends ongeveer 10 minuten en 's middags ongeveer een kwartier.
het valt heel erg mee ja. Zeker 's ochtends gaat het over het algemeen heel soepel. 's middags wil het rond Alkmaar nog wel eens iets trager gaan. Maar dat was richting onze oude woonplaats ook al een drama de laatste tijd.quote:
Same old, same old.quote:
Hier gaat het wel redelijk. Leg ik binnenkort wel even uit.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Same old, same old.
En met jou?
Ja, inderdaad. Radio49 zonder haar godmother is onvoorstelbaar.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Radio49 zonder haar godmother is onvoorstelbaar.
Goedemorgen Symph.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:59 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen op deze onwezenlijke ochtend...
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:01 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Heb gisteravond met een groter dan normaal glas whisky getoast op just me en heb vandaag maar even een dag vrij genomen…
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:59 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:01 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Heb gisteravond met een groter dan normaal glas whisky getoast op just me en heb vandaag maar even een dag vrij genomen…
Ach, het was op zich een prima whisky, maar dit keer met een bittere afdronk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik hoop dat de whisky wel gesmaakt heeft.
Ik heb een groot glas Schrobbelèr genomen. Ik weet dat Just me, dit ook lekker vond.
Goedemorgen Symph…quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:59 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:55 schreef robdriessen het volgende:
Zojuist toegevoegd aan just me's topic:
Vur iederien din os is veurgegoan
Vur iederien din alles het gegeave
Enne gojje mins blieft altied leave
- Twieje wurd - Rowwen Hèze
"Een goed mens blijft altijd leven". En wat was Corine een goed mens. Bevlogen met Radio49, gek van haar kabouters en betrokken bij bijna heel FOK! Ik hoop dat met alle lieve anecdotes hier de pijn van dit grote verlies een beetje verzacht kan worden. Ze heeft veel levens geraakt op een warme, liefhebbende manier. Merel, familie, FOK!kers, gecondoleerd, veel sterkte en dat dit topic maar helemaal vol komt te staan met herinneringen aan deze fantastische vrouw.
<3
Jij ook sterkte aRdquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Op dit moment moet het allemaal nog bezinken...
Sterkte voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |