Gierige Roodhooften moeten eens beter inkopenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:32 schreef DeeBee het volgende:
Matje ook weer met z'n kutploeg wel ja.
Op 60 kilometer met 5 man en 15 kilometer later zit hij weer geisoleerd gaten te dichten.
Jumbo heeft net als met dat hotel op de Teide alle voorraad t/m 2030 opgekocht.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Gierige Roodhooften moeten eens beter inkopen
Nu nog 1.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Pidcock heeft wel twee flinke zandzakken op zijn bagagedrager.
We hebben het hier natuurlijk wel over de nr. 7 van het WK gravel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu nog 1.
De Marchi is wel een baasje hoor. En dat op zijn leeftijd.
Einde tijdperk, wordt nooit meer wat. Rijden in de marge zoals Sagan de laatste jaren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Einde tijdperk VDP? Of moet hij gewoon eens naar een professionele ploeg overstappen.
Froomeyquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Einde tijdperk, wordt nooit meer wat. Rijden in de marge zoals Sagan de laatste jaren.
Froome lag compleet in de kreukels maar werkt er daarentegen wel keihard voor en is en top prof. Kindermepper en in mindere mate Sagan zijn gewoon flierefluiters. Derhalve slecht vergelijk.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Froome lag compleet in de kreukels maar werkt er daarentegen wel keihard voor en is en top prof. Kindermepper en in mindere mate Sagan zijn gewoon flierefluiters. Derhalve slecht vergelijk.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Froome lag compleet in de kreukels maar werkt er daarentegen wel keihard voor en is en top prof. Kindermepper en in mindere mate Sagan zijn gewoon flierefluiters. Derhalve slecht vergelijk.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:31 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Andere categorie, niet te vergelijken.
Werd vandaag ook gewoon zesde hequote:
Vorig jaar 4e, nou jeetje wat bizar.quote:
Strade wellicht na vandaag definitief het 7e monument.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:50 schreef DiegoFuser het volgende:
De decibels gaan de hoogte in bij Karrel en José
Over een jaar schroeit heel Fok! Le Tolfe opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is gewoon commercieel op de markt dus geen excuus om die niet meer te gebruiken.
In de prehistorie jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voormalig wereldkampioen en meervoudig Ronde van Zwitserland winnaar.
Maar die heeft al 3 jaar niks zinnigs meer gereden en nu is het ineens weer een van de tien beste renners van het peloton. Merkwaardig is het op zijn minst.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voormalig wereldkampioen en meervoudig Ronde van Zwitserland winnaar.
Ja maar bij de vrouwen, dus niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Werd vandaag ook gewoon zesde he
Niet veel merkwaardiger dan wat ik zie van Benoot en Valter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die heeft al 3 jaar niks zinnigs meer gereden en nu is het ineens weer een van de tien beste renners van het peloton. Merkwaardig is het op zijn minst.
Een man die sterker is dan een vrouw, je verwacht het nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ja maar bij de vrouwen, dus niet te vergelijken.
MVDP is echt vele malen sterker dan Pieterse, ook op een mindere dag.
???quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ja maar bij de vrouwen, dus niet te vergelijken.
MVDP is echt vele malen sterker dan Pieterse, ook op een mindere dag.
Oud-winaar Benoot en nummer 4 van vorig jaar Valter? Neemt niet weg dat ik de Jumbots inderdaad ook niet helemaal vertrouw, maar dit is veel minder verrassend.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet veel merkwaardiger dan wat ik zie van Benoot en Valter.
Valter wordt vanaf nu gecanceld op Sporza.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Benoot ziedend. Nieuwe staatsvijand voor de Belgen?
En daarom dus niet te vergelijken, je kunt toch niet stellen dat Pieterse beter is dan MVDP? Kom op zegquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Een man die sterker is dan een vrouw, je verwacht het niet
Op Sporza nemen ze Valter niet veel kwalijk meen ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Benoot ziedend. Nieuwe staatsvijand voor de Belgen?
Hmm hmm deels eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oud-winaar Benoot en nummer 4 van vorig jaar Valter? Neemt niet weg dat ik de Jumbots inderdaad ook niet helemaal vertrouw, maar dit is veel minder verrassend.
Die rijden alsof ze 2 minuten achter Pogacar rijden, niet 20 seconden achter Pidcock.quote:
Purito Rodriguez heeft hier ook vast een mening over.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een groep met Rui Costa als achtervolger is terminaal kansloos.
GPS volgens mij ook.quote:
Tiesj is een goede knecht maar meer nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Sporza gaat dezelfde fout maken met de rolverdeling Benoot/Valter als met Koppekie/Demi
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valter HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kanker op, Jumbo.
Sowquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanker op, Jumbo.
Jeetjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanker op, Jumbo.
Barney.gifquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanker op, Jumbo.
Melt Downquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanker op, Jumbo.
Niks.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat er wat te doen zijn aan Valter op de slotklim @:Rellende_rotscholier?
autoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Rijden jullie liever tegen een auto op of tegen een paard?
Met deze prutsers achter hem hoop ik dat hij wintquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pidcock rijdt gewoon op wattage en heeft nog wat over.
Hoop ik.
José is al een paar jaar over datum hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:15 schreef DiegoFuser het volgende:
José is bezig aan hetzelfde jaar teveel als Annemiek
Vier en vijfquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:15 schreef DeeBee het volgende:
Hopelijk duosprint van JumboGoden en synchroon stuurkloppen
Of 1 van de 2 die denkt te winnen en is vergeten dat er iemand voor rijdtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:15 schreef DeeBee het volgende:
Hopelijk duosprint van JumboGoden en synchroon stuurkloppen
Laatste 2 jaar met Wuyts was er al teveel aan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:15 schreef Sked het volgende:
[..]
José is al een paar jaar over datum hoor.
Heeft het niet gestolen hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Kansloos geknoei van Jumbo en de rest van dat groepje.
Nu wint die fucking Pidcock
Jumbo's ergste vijand is Jumbo zelf.quote:
Juist mooi verloop imoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Prachtige zege natuurlijk maar ik vond het wel een teleurstellende wedstrijd.
Daar kun je mee aankomenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Aguero het volgende:
2019 Julian Alaphilippe
2020 Wout van Aert
2021 Mathieu van der Poel
2022 Tadej Pogacar
2023 Tom Pidcock
Een beter lijstje is onmogelijk.
2018 Benootquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Aguero het volgende:
2019 Julian Alaphilippe
2020 Wout van Aert
2022 Tadej Pogacar
2023 Tom Pidcock
Mathieu combineerde dat gewoon!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pidcock haalt toch zijn gelijk, Strade >> WK veldrijden.
Valverde had er nog wel bij gemogen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Aguero het volgende:
2019 Julian Alaphilippe
2020 Wout van Aert
2022 Tadej Pogacar
2023 Tom Pidcock
De Tsaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Aguero het volgende:
2019 Julian Alaphilippe
2020 Wout van Aert
2022 Tadej Pogacar
2023 Tom Pidcock
Dat had ik van tevoren al voorspeld. Wedstrijd is gewoon veel te lang om boeiend te blijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Prachtige zege natuurlijk maar ik vond het wel een teleurstellende wedstrijd.
Hier mist nog een type Frederik Frison.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Aguero het volgende:
2019 Julian Alaphilippe
2020 Wout van Aert
2022 Tadej Pogacar
2023 Tom Pidcock
Bernal en Gogl missen nog.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Aguero het volgende:
2019 Julian Alaphilippe
2020 Wout van Aert
2022 Tadej Pogacar
2023 Tom Pidcock
Met het feit dat hij maar een paar procent kans had op WK was zijn keuze niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pidcock haalt toch zijn gelijk, Strade >> WK veldrijden.
Rot opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:22 schreef superniger het volgende:
Hier verder.
SPT / WK afstanden 2023 in Thialf #5 Jordan Heiden
2013 Moreno Moserquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier mist nog een type Frederik Frison.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:22 schreef superniger het volgende:
Hier verder.
SPT / WK afstanden 2023 in Thialf #5 Jordan Heiden
Wat heeft Tiesj Benoot nu weer bereikt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:24 schreef Tommeke het volgende:
En wat heeft Atilla Valter nu weer bereikt??!!!?111!
Je blijft toch altijd met een vreemd gevoel achter, kijkend naar een niet samenwerkende G2.quote:
Ja, ze hadden eigenlijk terug moeten halen, maar in dat geval was Pidcock in mijn ogen wel de beste van de dag. Alleen te vroeg gegaan, dus wel mooi dat ze hem hebben laten leven. Het was ook wel vermakelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je blijft toch altijd met een vreemd gevoel achter, kijkend naar een niet samenwerkende G2.
Wat zouden Valter en Benoot na de koers tegen elkaar zeggen? Daar zou ik graag beelden van zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ze hadden eigenlijk terug moeten halen, maar in dat geval was Pidcock in mijn ogen wel de beste van de dag. Alleen te vroeg gegaan, dus wel mooi dat ze hem hebben laten leven. Het was ook wel vermakelijk natuurlijk.
Ook wel bijzonder dat elke renner in G2 op een gegeven moment de beste leek.
Valter en Benoot zullen zich allebei wel beter dan de ander gevoeld hebben, dus daar zal vast een boel irritatie zijn na afloop.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat zouden Valter en Benoot na de koers tegen elkaar zeggen? Daar zou ik graag beelden van zien.
En Rui Costa, die zou toch ook een keer een boek moeten schrijven.
Daar heb je dan toch ook ploegleiders voor, zou je denken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Valter en Benoot zullen zich allebei wel beter dan de ander gevoeld hebben, dus daar zal vast een boel irritatie zijn na afloop.
Valter leek op een paar momenten de beste om er dan opeens volledig door te zakken ja. En dan terugkomen en gewoon blijven pokeren i.p.v. op kop te rijden voor je ploegmaatquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ze hadden eigenlijk terug moeten halen, maar in dat geval was Pidcock in mijn ogen wel de beste van de dag. Alleen te vroeg gegaan, dus wel mooi dat ze hem hebben laten leven. Het was ook wel vermakelijk natuurlijk.
Ook wel bijzonder dat elke renner in G2 op een gegeven moment de beste leek.
We kijken uit naar de donderpreek van Jantje Boven, Robert Wagner of Marc Reef.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch ook ploegleiders voor, zou je denken.
Wie: Addy, Jan en Grischa?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch ook ploegleiders voor, zou je denken.
Waar beide starten bedoel je? Maar hij heeft natuurlijk al wel een keer Wout verslagen in de Brabantse Pijl.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:26 schreef Zwansen het volgende:
En nog steeds heeft Pidcock nog nooit gewonnen als Wout en Mathieu ook startten.
Waar beiden startten inderdaad, dat was ook het verhaal in het veldritseizoen. En ook op de weg zullen zijn zeges dan zonder 1 van de 2 zijn waarschijnlijk.. op Alpe d'Huez vorig jaar was Mathieu ook al afgestaptquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waar beide starten bedoel je? Maar hij heeft natuurlijk al wel een keer Wout verslagen in de Brabantse Pijl.
Niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Waarom zat Mathieu niet mee in de finale?
Reed een groepje weg in de achtervolging op Pidcock, Tjeu kreeg het niet dicht en daarna maakte Benoot wel de oversteek. Dus gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Ze missen Taus?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft QuickStep nu echt een groot probleem?
Omdat hij de laatste maanden al zijn reserves heeft opgebruikt voor moddertjefietsen terwijl de rest rustig aan richting hun piek aan het trainen waren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Voor de eendagskoersen is het wel heel matig ja.. geen idee wat Alaphilippe vandaag hadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Remco zal er wel staan in Luikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alpecin heeft een groter probleemquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zekers: https://sporza.be/nl/2023(...)komen~1677946609018/quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben we al een reactie van Mathieu?
quote:Matej Mohoric sprak na afloop zijn verbazing uit dat geen van de Jumbo-Visma-kopmannen zich opofferde in de slotfase, toen het gat met Pidcock kleiner dan 20 seconden was. “Dat was mijn fout”, erkent Valter tegen Het Nieuwsblad. “Ik had beter met Tiesj moeten communiceren. Als ik mezelf vergelijk met bijvoorbeeld Nathan Van Hooydonck, kan ik nog verbeteren. Hij kent Tiesj al langer en verstaat zich beter met hem.”
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles gaat naar de Belgen. Evenepoel, Merlier, Van Wilder, Vansevenant, Vervaeke.
Valter doet net alsof dit een enorm ingewikkelde situatie was.quote:
Ik zie hem netquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:38 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha dat interview met Vollering meteen na de finish
Kutnijd, 100%.
Dat touw om de nek was het gevaarlijkst. Je zag dat de kans groot was dat een van de vier benen op het touw zou komen, vrij groot was. Volgens mij was dat ook de reden dat het paard over de kop ging in die bocht.quote:
Voor de fans:quote:Op zondag 5 maart 2023 11:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik zie hem net
De altijd al onsympathieke Vollering komt er zo niet echt beter uit.
Bij de Nederlandse publieke omroep was de wedstrijd niet te zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
En dat dier rechts?quote:
En volgens mij was de grootste kritiek in de podcast ook niet dat ze chauvinistisch zijn, maar dat ze Kopecky de zege al gaven op 10 km van de finishquote:Op maandag 6 maart 2023 08:46 schreef DeeBee het volgende:
Ah, Sporza is dus vlaggetjes central geworden. De ziekte van Karl.
Wat nog steeds niet duidelijk is wat 'orakel' Anna van der Breggen tegen Koplacky en Vollering gezegd heeft. Vollering schijnt in ieder geval Kopecky na de finish voor rotte vis uitgemaakt te hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En volgens mij was de grootste kritiek in de podcast ook niet dat ze chauvinistisch zijn, maar dat ze Kopecky de zege al gaven op 10 km van de finish
Er zit nog altijd een verschil tussen een beetje chauvinisme en dusdanig veel nationalisme dat zelfs Adolf Hitler zich zou afvragen of het niet wat uit de hand begint te lopen. Dat begrijpt scheefpoeper Van Gucht blijkbaar niet.quote:
quote:Faulkner verliest derde plaats Strade Bianche vanwege gebruik glucosemeter
Wielrenster Kristen Faulkner is haar derde plaats in de Strade Bianche Donne kwijt. De Amerikaanse droeg tijdens de race een glucosemeter en kon niet bewijzen dat ze daar tijdens de koers geen gebruik van maakte.
Het gebruik van een glucosemeter is verboden tijdens de wedstrijden. Sporters gebruiken het hulpmiddel graag, om meer te weten te komen over de voedingsbehoeften van hun lichaam na een diepe krachtsinspanning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |