Als het af is mag je:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog de motivatie voor het eea te zoeken.
Een schop tegen je kont helpt vast welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan iemand mij wat motivatie toesturen voor het afmaken van mijn klusjes?
Ik ga verder aan mijn boek werkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet de vaatwasser nog aanzetten, de was sorteren wandelen en mijn vegetarische saucijzenbroodjes afmaken en dat alles voor 5 uur want dan moet ik weg om 18.30 ga ik uit eten.
Ik ben gemotiveerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het af is mag je:
[ afbeelding ]
Bij jou is al een beginnetje gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben gemotiveerd.
Zo eerst even lunchen etc dan komt het vanzelf wel.
Daar ben ik ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij jou is al een beginnetje gemaakt
Betwijfel ik haha. Schop eens :pquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Een schop tegen je kont helpt vast wel
* Loveable schopt tegen MK kont aanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Betwijfel ik haha. Schop eens :p
Gelukkig.. anders gaan de ramen er hier uitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee.
Meteen weer geweld gebruiken hequote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Een schop tegen je kont helpt vast wel
We denken wel dat het een lief meisje is maar ondertussen weten we beter.quote:
Ik ga maar een botte vork ofzo zoekenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Derde F1 training is bezig..voor de liefhebbers die het willen zien
Nee dat hoef ik niet te zien dank jewelquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Derde F1 training is bezig..voor de liefhebbers die het willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |