Als het af is mag je:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog de motivatie voor het eea te zoeken.
Een schop tegen je kont helpt vast welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan iemand mij wat motivatie toesturen voor het afmaken van mijn klusjes?
Ik ga verder aan mijn boek werkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet de vaatwasser nog aanzetten, de was sorteren wandelen en mijn vegetarische saucijzenbroodjes afmaken en dat alles voor 5 uur want dan moet ik weg om 18.30 ga ik uit eten.
Ik ben gemotiveerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het af is mag je:
[ afbeelding ]
Bij jou is al een beginnetje gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben gemotiveerd.
Zo eerst even lunchen etc dan komt het vanzelf wel.
Daar ben ik ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij jou is al een beginnetje gemaakt
Betwijfel ik haha. Schop eens :pquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Een schop tegen je kont helpt vast wel
* Loveable schopt tegen MK kont aanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Betwijfel ik haha. Schop eens :p
Gelukkig.. anders gaan de ramen er hier uitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee.
Meteen weer geweld gebruiken hequote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Een schop tegen je kont helpt vast wel
We denken wel dat het een lief meisje is maar ondertussen weten we beter.quote:
Ik ga maar een botte vork ofzo zoekenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Derde F1 training is bezig..voor de liefhebbers die het willen zien
Nee dat hoef ik niet te zien dank jewelquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Derde F1 training is bezig..voor de liefhebbers die het willen zien
Werkte wel! Vaatwasser draait heb lunch gemaakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
* Loveable schopt tegen MK kont aan
Wat voor lunchquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Werkte wel! Vaatwasser draait heb lunch gemaakt.
Ik zit gemotiveerd F1 te kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog de motivatie voor het eea te zoeken.
Nog niet aan het bier hierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In een joggingbroek met een flesje bier?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga maar een botte vork ofzo zoeken
Ik niet.quote:
Dat mag .. dan wordt D. het iig nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik niet.
Zit op Google voor een rode lantaarn![]()
Misschien straks bij de Kwalisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel passend bij voetbal of f1.
Wees daar maar zuinig opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die van mij zijn allemaal bot. Anders sloop ik mijn tandvlees weer
Ik denk jeukquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:28 schreef chufi het volgende:
En we hebben een winnares op de witte stradas
Ik heb het vandaag nog niet over schaatsen gehad, maar nu je er over begintquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij zat allemaal te zeiken over schaatsen
Gaan ze vandaag weer huilen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog niet over schaatsen gehad, maar nu je er over begint
Schaatsen doet mij ook minder eerlijk gezegd niet persoonlijk maar dan kijk ik liever met boondockdinges mee.quote:
Dat magquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schaatsen doet mij ook minder eerlijk gezegd niet persoonlijk maar dan kijk ik liever met boondockdinges mee.
Mjah, als dat toch hun ding was als gezin, waarom niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ze gaan dansen. Zie je niet vaak op een begrafenis.
Leuk is het verboden om YT's te plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |