Als het af is mag je:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog de motivatie voor het eea te zoeken.
Een schop tegen je kont helpt vast welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan iemand mij wat motivatie toesturen voor het afmaken van mijn klusjes?
Ik ga verder aan mijn boek werkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet de vaatwasser nog aanzetten, de was sorteren wandelen en mijn vegetarische saucijzenbroodjes afmaken en dat alles voor 5 uur want dan moet ik weg om 18.30 ga ik uit eten.
Ik ben gemotiveerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het af is mag je:
[ afbeelding ]
Bij jou is al een beginnetje gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben gemotiveerd.
Zo eerst even lunchen etc dan komt het vanzelf wel.
Daar ben ik ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij jou is al een beginnetje gemaakt
Betwijfel ik haha. Schop eens :pquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Een schop tegen je kont helpt vast wel
* Loveable schopt tegen MK kont aanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Betwijfel ik haha. Schop eens :p
Gelukkig.. anders gaan de ramen er hier uitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee.
Meteen weer geweld gebruiken hequote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Een schop tegen je kont helpt vast wel
We denken wel dat het een lief meisje is maar ondertussen weten we beter.quote:
Ik ga maar een botte vork ofzo zoekenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Derde F1 training is bezig..voor de liefhebbers die het willen zien
Nee dat hoef ik niet te zien dank jewelquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Derde F1 training is bezig..voor de liefhebbers die het willen zien
Werkte wel! Vaatwasser draait heb lunch gemaakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
* Loveable schopt tegen MK kont aan
Wat voor lunchquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Werkte wel! Vaatwasser draait heb lunch gemaakt.
Ik zit gemotiveerd F1 te kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog de motivatie voor het eea te zoeken.
Nog niet aan het bier hierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In een joggingbroek met een flesje bier?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga maar een botte vork ofzo zoeken
Ik niet.quote:
Dat mag .. dan wordt D. het iig nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik niet.
Zit op Google voor een rode lantaarn![]()
Misschien straks bij de Kwalisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel passend bij voetbal of f1.
Wees daar maar zuinig opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die van mij zijn allemaal bot. Anders sloop ik mijn tandvlees weer
Ik denk jeukquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:28 schreef chufi het volgende:
En we hebben een winnares op de witte stradas
Ik heb het vandaag nog niet over schaatsen gehad, maar nu je er over begintquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij zat allemaal te zeiken over schaatsen
Gaan ze vandaag weer huilen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog niet over schaatsen gehad, maar nu je er over begint
Schaatsen doet mij ook minder eerlijk gezegd niet persoonlijk maar dan kijk ik liever met boondockdinges mee.quote:
Dat magquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schaatsen doet mij ook minder eerlijk gezegd niet persoonlijk maar dan kijk ik liever met boondockdinges mee.
Mjah, als dat toch hun ding was als gezin, waarom niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ze gaan dansen. Zie je niet vaak op een begrafenis.
Leuk is het verboden om YT's te plaatsenquote:
Ik vind het ondanks de trieste aangelegenheid erg mooi. Zo zou ik het ook wel willen het is wel een dingentje want ik heb geen vriendenquote:
Als ik hier weg moet dan hoef je alleen ja te zeggen en ik kom hier nooit meerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk is het verboden om YT's te plaatsen
Dat vond ik ook idd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ondanks de trieste aangelegenheid erg mooi. Zo zou ik het ook wel willen het is wel een dingentje want ik heb geen vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee je bent één van mijn favorite usersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik hier weg moet dan hoef je alleen ja te zeggen en ik kom hier nooit meer
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je bent één van mijn favorite users
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vond ik ook idd.
Heb je helemaal geen vrienden
Nou ja wat er over is gaat maar de kroeg in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik zeik nooit tegen mensen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij zat tegen mij te zeiken he ik adviseer om daar mee op te houden
Ok prima dan has ik me vergist sorryquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zeik nooit tegen mensen.
Het is vaak andersom.
In jouw geval heb ik geen idee waar je het over hebt.
Geeft niks.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok prima dan has ik me vergist sorry
Ja dat zeg je al jarenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik hier weg moet dan hoef je alleen ja te zeggen en ik kom hier nooit meer
Ik weet het ook niet en ik hou alles in de gatenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok prima dan has ik me vergist sorry
Ik heb backup nodigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet en ik hou alles in de gaten
Oh ja, ik kijk het voorlopig via de NOS stream maar weerquote:
Ik kan er verder niks mee.quote:
Kan ook , maar soms vertrouw ik die niet ... Heb een Spaanse stream aan ... (via VPN dat wel) want kijk ook nog voetbal .. ja je gelooft het nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, ik kijk het voorlopig via de NOS stream maar weer
Rot op en koop een huis in Spanje ofzo. Je woont in Nederland ik zou denken dat je er inmiddels wel gewend aan zou zijn. Dat gezeik over het weer. PLEASE !!!!!quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen beslissingen, dat geeft voldoening.
Soury reactiequote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Rot op en koop een huis in Spanje ofzo. Je woont in Nederland ik zou denken dat je er inmiddels wel gewend aan zou zijn. Dat gezeik over het weer. PLEASE !!!!!
Ja brrrr.... het is 7 graden boven nulquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen beslissingen, dat geeft voldoening.
Het mag van mij keihard gaan vriezen, maar dat druilerige weerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja brrrr.... het is 7 graden boven nul
Dat gaat het niet worden meer (behalve extreem heet) Ik haat datquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Het mag van mij keihard gaan vriezen, maar dat druilerige weer![]()
Doe dan extreem heet of extreem koud.
Ik heb geen last van de hitte, maar is wel zorgelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat het niet worden meer (behalve extreem heet) Ik haat dat
Alleen met je kippen.quote:
Ja alles draait om die Pinkelnig... heeft die wat met Chiara ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:19 schreef mario390 het volgende:
en medaille nur bij de
mannen betje weinig
de meiden zijn beter geweest
Ja was niet zo goed bezochtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:22 schreef mario390 het volgende:
vor slowenie gaat nu de
party af daar
thuis gold
en het was nur de laatste 2
dagen voll
zall ik niet wetenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alles draait om die Pinkelnig... heeft die wat met Chiara ?
gevt het dat hier? ook zonder dat ned metdoet?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Suggestief gepraat in het hupfen topic
Ja dat is er in SPT met een ex-hupfer als Eurosport commentator die af en toe ook FoKt !quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het dat hier? ook zonder dat ned metdoet?
en de weten meer van onze meisjesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is er in SPT met een ex-hupfer als Eurosport commentator die af en toe ook FoKt !
petervanhal in SPT / Schansspringen #18 Wederom een Vierschansentournee
Peter was een hupferquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de weten meer van onze meisjes
dann ik?
Dat heb ik niet gevolgd ..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:52 schreef mario390 het volgende:
nu sprekt marcus waldner wegen
gisteren
dat was echt an de grens
Gisteren toch ...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
de abfahrt is nach 25 rijdern
afgebroken worden
Mou dan had je gelukquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:59 schreef engine het volgende:
Arsenal![]()
![]()
Nog net laatste twintig minuten kunnen zien.
Haha ja. Wel heerlijk dat ze toch weer winnen.quote:
Nu opnieuwquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
de abfahrt is nach 25 rijdern
afgebroken worden
Dat het maar spannend mag blijven ...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja. Wel heerlijk dat ze toch weer winnen.
Fotosjop.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
vrouwen kunnen het wel, soms
[ afbeelding ]
Nooit beweerd dat het het niet kunnen heurquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
vrouwen kunnen het wel, soms
[ afbeelding ]
Lukt mij niet, heb het geprobeerd.quote:
Maar denk je dat het kan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:37 schreef Loveable het volgende:
Ik kan wel snel drinken, maar niet wat zij doet
Nee denk het niet, ga ook maar niet uit proberen, straks verslik ik mijquote:
Probeer het eensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel als je je keel open kunt gooien ..
Lekker juist, had van de week ijskoffie starbucksquote:
chill lovequote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lekker juist, had van de week ijskoffie starbucks
En je weet niet na hoeveel dat gebeurd?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zit flink aan het bier en zuip net zolang tot ik van mijn stoel af pleur
Een stuk of 20 halve litersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
En je weet niet na hoeveel dat gebeurd?
Dat ook lekker of met citroen erbij en een beetje honingquote:
Ga je niet af en toe pissen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zit flink aan het bier en zuip net zolang tot ik van mijn stoel af pleur
Sizzy.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
En je weet niet na hoeveel dat gebeurd?
Een stuk of 20 halve liters
Welke film ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
He, BDS,
ik zit nu een film te kijken. Speel jij niet de hoofdrol? Een al wat oudere film is het
Ik zie jou wel in de rol van opper pagan.quote:
Laatste begrafenis waar ik was heeft de partner gezongen, was heel ontroerendquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ze gaan dansen. Zie je niet vaak op een begrafenis.
Wie heeft gewonnnen? ik heb het gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar niet verfang vor
gisteren
ze willten al 2 keer rijden
De winnaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie heeft gewonnnen? ik heb het gemist
Niet BDS?quote:
BoonDockSaint met zijn kippen.quote:
Badeend zonder naam?quote:
Ik heb een nieuwe.quote:
quote:
Logitech toch ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe.![]()
Kost wat maar dan heb je ook wat.
De mijne is groter.quote:
Zoiets, het is alleen een inbouwscherm. Daar moet ik even iets op verzinnen.quote:
Oh voor je treintjes... ja dat wordt lastig.. zelfs NS heeft dat uitbesteedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, het is alleen een inbouwscherm. Daar moet ik even iets op verzinnen.
Dat nog niet direct, Maar iig wel voor mijn pc in de hobbykamer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh voor je treintjes... ja dat wordt lastig.. zelfs NS heeft dat uitbesteed
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:22 schreef drakin het volgende:
Ander klein dier dan
mini ezeltje
[ afbeelding ]
Die was hier eind vd middag eventjes.quote:
Mailyquote:
Heb jij nog een leuk mini dier in de aanbieding?quote:
Neequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuk mini dier in de aanbieding?
Mini koe is ook schattigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuk mini dier in de aanbieding?
Onze andere muis heb ik ook al een tijdje niet gezien.quote:
mini monsters en mini koekies ookquote:
Gewoon een ransaap.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
mini monsters en mini koekies ook
Hoi![]()
Nieuw op Fok of kloon?
bericht 1quote:
Ik zei toch ze lag op de grondquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onze andere muis heb ik ook al een tijdje niet gezien.
Das niet aardigquote:
Kloon maar niet eerder hier gepostquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
mini monsters en mini koekies ook
Hoi![]()
Nieuw op Fok of kloon?
Dat staat nergens geschreven tochquote:
Dacht ik al, je begint met Fok humor door die kpd aanvraagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kloon maar niet eerder hier gepost
Leni met haar bezemkast collega.quote:
Ik ben ook best grappig. Maar geen ransaap. Ben een prima opgevoede jonge dame.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dacht ik al, je begint met Fok humor door die kpd aanvraag
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leni met haar bezemkast collega.
Een ransaap is vast een soort monster.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben ook best grappig. Maar geen ransaap. Ben een prima opgevoede jonge dame.
Je bent hier ook meer dan welkom.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik iets anoniems aan het verzinnen en toen zag ik van die american cookies van ah liggen en toen kwam ik hier op uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Een ransaap is vast een soort monster.
Hou je van koekjes bakken?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was jij dat maar ook.quote:
Chocoholic en een ah in de buurtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik iets anoniems aan het verzinnen en toen zag ik van die american cookies van ah liggen en toen kwam ik hier op uit.
Lief doen tegen onze maily.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij een innerlijke sloerie?
Zo ga je hier niet met elkaar omquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee heb altijd die macadamia versiequote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Chocoholic en een ah in de buurt
genoteerd
Vroeg het toch! Was geen beschuldiging. Denk dat iedere vrouw dat wel heeft alleen bij de een meer aanwezig dan bij de anderquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo ga je hier niet met elkaar om![]()
Gauw lief doen
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee heb altijd die macadamia versie
Stop maar met denken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vroeg het toch! Was geen beschuldiging. Denk dat iedere vrouw dat wel heeft alleen bij de een meer aanwezig dan bij de ander
Het is oke hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vroeg het toch! Was geen beschuldiging. Denk dat iedere vrouw dat wel heeft alleen bij de een meer aanwezig dan bij de ander
oh de andere wel?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Het koekje dan, de noot wel
Nee, zo vat ik het zeker niet op!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was echt niet lullig bedoelt 😢
Don't be shy neem een avatar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, zo vat ik het zeker niet op!
Welkom bij ons![]()
Don't be shy
Ja chocoholic hierquote:
Welke chocolade is je favo?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja chocoholic hier
zonder koekjes liever
Je kan omanijn helpen met de pinda's.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja chocoholic hier
zonder koekjes liever
Ruikt het wel lekker? of heb je ook nog het verkeerde geurtje ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb vorige week zo’n ambipuur automatic dispenserding gekocht voor op de badkamer. Schrik me toch iedere nacht wakker van dat geluid
Hoe puurder hoe liever. Heb zowel 99% als 100% vaak in huisquote:
Amber en jasmijn ruikt lekker! Niet die typische wc geur.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ruikt het wel lekker? of heb je ook nog het verkeerde geurtje ?
of die groene dingen, pistachenootjesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan omanijn helpen met de pinda's.
O heftig ik ben van de melkchocolade wel fan maar koop het alleen als de rode vlag uit gaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe puurder hoe liever. Heb zowel 99% als 100% vaak in huis
Misschien dat ik dat wel een keertje zou willen ervarenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Amber en jasmijn ruikt lekker! Niet die typische wc geur.
Ja super lekker, vooraf curry soep hoofdgerecht was een bietenburger en nagerecht een dame blanchequote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:09 schreef chufi het volgende:
We hebben gewoon weer een nieuwe aanwinst..
Lekker gegeten?
Die typische wc lucht?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat wel een keertje zou willen ervaren
Vega dusquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja super lekker, vooraf curry soep hoofdgerecht was een bietenburger en nagerecht een dame blanche
Dat is ook af en toe wel lekker, vooral die tonys of handsoff chocorepenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O heftig ik ben van de melkchocolade wel fan maar koop het alleen als de rode vlag uit gaat.
Rumbonen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook af en toe wel lekker, vooral die tonys of handsoff chocorepen
Wat doet dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb vorige week zo’n ambipuur automatic dispenserding gekocht voor op de badkamer. Schrik me toch iedere nacht wakker van dat geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |