96.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:02 schreef Mano_ het volgende:
Net op tijd thuis om Boschung's hoogtepunt na 69 starts te zien. Nice.
Reed de pit in vlak na ik de stream aan had gezet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik heb het uitvallen van Verschoor inderdaad gemist. Wat is er gebeurd?
Thanks!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed de pit in vlak na ik de stream aan had gezet.
Had je ook niet moeten doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed de pit in vlak na ik de stream aan had gezet.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gehoord dus![]()
Waar het hart van vol is he
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gehoord dus![]()
Waar het hart van vol is he
Goh, ben je inmiddels wakker?quote:Op zondag 5 maart 2023 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Altijd weer leuk om praktisch niemand te kennen
Wel als je ook de Formula Regional etc een beetje volgtquote:Op zondag 5 maart 2023 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Montoya ken je toch welquote:Op zondag 5 maart 2023 10:24 schreef Nattekat het volgende:
De Nederlandse? Die heb ik na 10 seconden al uitgezetquote:Op zondag 5 maart 2023 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Commentator lijkt iedere keer Ida Cohen te zeggen ipv Ido Cohen..
Ja, Kees Koning oidquote:Op zondag 5 maart 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Nederlandse? Die heb ik na 10 seconden al uitgezet
Garciaquote:Op zondag 5 maart 2023 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar brak iemand zijn achterwielophanging
Garcia, zoals ik zeiquote:Op zondag 5 maart 2023 10:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh. Iemand brak z’n achterwielophanging op de exitkerb. Van 8?
Gohquote:
quote:
Vanwege een startprocedure infringenentquote:Op zondag 5 maart 2023 10:14 schreef Starflyer het volgende:
Mini aan de leiding nu, maar heeft wel 5s straf.
Das wel heel lulligquote:Op zondag 5 maart 2023 10:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Vanwege een startprocedure infringenent
5 sec penalty voor start procedure infringement. Staat een paar posts boven je vraagquote:Op zondag 5 maart 2023 10:50 schreef nils7 het volgende:
Heb niet helemaal opgelet maar zag in de laatste ronde Mini op 1 maar die staat toch niet op het podium.
Watskeburt zeg maar?
Zie post #158quote:Op zondag 5 maart 2023 10:50 schreef nils7 het volgende:
Heb niet helemaal opgelet maar zag in de laatste ronde Mini op 1 maar die staat toch niet op het podium.
Watskeburt zeg maar?
Browning of Montoya? En waarom?quote:
Een gat van 2s naar je voorganger onder een SC finish is er natuurlijk niet zomaar.quote:
Ah, je bedoelt niet "aardig" als in lief, maar "aardig" als in "die kan wel aardig rijden".quote:Op zondag 5 maart 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een gat van 2s naar je voorganger onder een SC finish is er natuurlijk niet zomaar.
Je snapt hem niet of...?quote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt niet "aardig" als in lief, maar "aardig" als in "die kan wel aardig rijden".
Maar er zijn regels over achter een SC rijden en finishen he?
Volgens mij juist welquote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt niet "aardig" als in lief,
In eerste instantie snapte ik het inderdaad niet. Inmiddels welquote:Op zondag 5 maart 2023 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt hem niet of...?
Kijk maar gewoon naar de uitslag met tijden erbij, dan wordt het wel duidelijk.
Net zoals vorig jaar winnenquote:
Die gaat naar de eerste plaats en staat die niet meer af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |