Nee hoor ik deel die meningquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:50 schreef -river- het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de sfeer veel beter is sinds Chiara eruit is of ben ik bevooroordeeld?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee viel me gister ook al op. Veel relaxter daar allemaal
Hier is de hoofdprijs dan: De worst van MiMiquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zat klaar voor de hoofdprijs van hier, maar beeld ging snel weg in de badkamer toen charlotte daar ook weg ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier is de hoofdprijs dan: De worst van MiMiMij niet bellen voor zo een vieze vette worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O.K. @-river- je bent niet bevooroordeeld, maar je zit er gewoon naast.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:53 schreef -river- het volgende:
@:Dotteke, @:Jockari zegt niet wat ik wil horen![]()
![]()
Dat klinkt nog slechterquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
O.K. @:-river- je bent niet bevooroordeeld, maar je zit er gewoon naast.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier is de hoofdprijs dan: De worst van MiMiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hadden al vastgesteld dat kartkleuter een garnaal heeft.. niet meer
Lijkt mij zo niet leuk, er is niets lekkerder dan zelf koken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:58 schreef Monique___ het volgende:
Jolien zegt eerst dat ze alles thuis moet doen (was)heeft niet eens een strijkijzer thuis
kookt bijna ooit, weekend restaurant, vaak bij ouders van spiraalspietser of haar eten.
Deed ie gister ook zo... logicaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:00 schreef -river- het volgende:
WTF is die kartkabouter n u weer aan het doen? Worsten stampen?
Ja precies, ontvel hem dan gewoon en ga dan bakken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
lekker varkensveldarm happen zometeen
Zou het, zou het.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Teveel mannen, dus ook nog kans dat ze eindelijk Ali eruit wippen?
Ook worden ze steeds opener, vertellen elkaar dingen die ze in het begin niet wilde vertellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:12 schreef Monique___ het volgende:
ali tegen charlotte: ge ging een tattoo zetten he, wat was da? onnozelaar
Vind het eigenlijk wel raar /opvallend of dikke toeval ,dat ze opeens sinds gister heeeel veeeel over oud bewoners aan het praten zijn.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
Bart heeft ooit een piercing in zijn tong gehad (zo noemt bart m;)
jolien over haar tong piercing
ias over de piercing in de ballen van Bart, die is eruit, gat zit er wel nog..
char waar zat die?
bart: in uwe zak
ias: wordt hier misselijk van
jolien: beschrijf s waar zit ie
bart: van onder
ias: laat eens zien
bart had staafje met 2 bolletjes
bart met zn vrouw voor het eerst in bad en die ziet dat en verschiet, zitten de dag erna bij schoonouders
bart die heeft een oorbel door zn? (Jolien shut up)
heeft m uitgedaan omdat hij ouder is nu
voor de beelddenkenkers
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
char waar zat die?
bart met zn vrouw voor het eerst in bad en die ziet dat en verschiet, zitten de dag erna bij schoonouders
voor de beelddenkenkers
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
char waar zat die?
voor de beelddenkenkers
Zo is dat, de ideale man heeft een zakoorbel met koeienbel eraan vast.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Kan er mooi een koeienbel in...hoor je hem tenminste aankomen.
knipquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Nooit zeggen je laatste, altijd je voor laatste
Wie is dan Grace?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:27 schreef Angelique61 het volgende:
Zag net een foto van Grace met koffier die zei dat ze het BB huis inging, dat zal toch niet, hoe dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |