De chiara stagiar richt zich nu maar op chachaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Charlotte krijgt haar camera moment

Denk Danny maar wat mij betreft mag chelsea komenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De chiara stagiar richt zich nu maar op chacha
Benieuwd of ze vanavond een feestje krijgen en lawaaiwortel er opeens staat

meisjes gesprek , mimi had er een droom over, werd betaald door meisje op de skies
  meisjes gesprek , mimi had er een droom over, werd betaald door meisje op de skies 

Zijn er eigenlijk wel meisjes waar mimi niet mee op date is geweestquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:39 schreef Monique___ het volgende:
jason: goed verhaal

Irritant figuur mag er van mij zo snel mogelijk uitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel meisjes waar mimi niet mee op date is geweest

quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel meisjes waar mimi niet mee op date is geweest

Vind het wel zijn 'neutrale' stand blik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is er met bart hij kijkt zo sjaggie

denk een feestje vanavond en 1 blijft dan daar..quote:

Er gebeurd ook niet veel in het huisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:00 schreef BBERTJE het volgende:
Hier is het ook erg rustig sinds het vertrek van Chiara

Als er vanavond al iemand naar binnen komt zullen er vast dingen van buiten naar binnen worden verteldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:09 schreef happyme28 het volgende:
Hopelijk wordt vanavond de boel weer wat opgeschud

Dat verbaasde me nog het meest!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
Gisteren in de uitzending die Ali weer bloedirritant omdat hij niet wist hoe je water via een slang naar een andere bak kunt overhevelen. is die man wel goed bij zijn hoofd? Ook anderen wisten niet hoe je dat moest doen, simpele zielen daar zeg! Erger me steeds vaker aan die Ali, denkt dat hij alles maar moet winnen en owee als dat niet lukt, wat regelmatig ook gebeurd. Van mij mag die vent eruit hoor.

Ik ben onderweg naar mijn werk, veel moeten werken deze week, dus weinig streams en daardoor weinig COSquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:00 schreef BBERTJE het volgende:

Ben wel benieuwd waarom je fan van hem bent.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat verbaasde me nog het meest!
Dat 1 het niet weet, oké, maar Ias en Lindsey ook niet
Overigens ben ik nog steeds Ali fan

Ook na het vertrek van bewoner Rob.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:00 schreef BBERTJE het volgende:

Ook op zaterdag? Alleen als je in een winkel werkt misschien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar mijn werk, veel moeten werken deze week, dus weinig streams en daardoor weinig COS

Alweerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar mijn werk, veel moeten werken deze week, dus weinig streams en daardoor weinig COS
 werkt ze @Ireth
   werkt ze @Ireth  wel vanavond hier met de live?
  wel vanavond hier met de live?

Yep, winkel, ook wel eens op zondagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook op zaterdag? Alleen als je in een winkel werkt misschien.

Half, ook widmquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Alweerwerkt ze @:ireth
wel vanavond hier met de live?

Denk ias aangezien er te veel mannen inzitten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:25 schreef Chea49 het volgende:
Wie denken jullie die het veld moet ruimen vanavond?

quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, winkel, ook wel eens op zondag
[..]
Dan wens ik je sterkte voor vandaag.
Half, ook widm

Teveel mannen, dus ook nog kans dat ze eindelijk Ali eruit wippen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk ias aangezien er te veel mannen inzitten.
Maar hoop jolien

Je kunt goed zien dat hij in het leger zit, alles even gestructureerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
D'n commando strijkt alles netjes glad

Kan ook nog, heb daarom ook de hoop dat ze zeurron en dada niet erin zetten straks maar lawaaiwortel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Teveel mannen, dus ook nog kans dat ze eindelijk Ali eruit wippen?

quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Teveel mannen, dus ook nog kans dat ze eindelijk Ali eruit wippen?
 Die is te populair volgens het script vertrekt de man die het minst populair is
  Die is te populair volgens het script vertrekt de man die het minst populair is

Zie nu pas wat hij aan het strijken is: theedoekquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt goed zien dat hij in het leger zit, alles even gestructureerd.

Die laatste is dat drukke meisje neem ik aan, ben haar naam kwijt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kan ook nog, heb daarom ook de hoop dat ze zeurron en dada niet erin zetten straks maar lawaaiwortel.

Daarom dacht ik Ali, zó populair was hij laatst toch niet meer?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Die is te populair volgens het script vertrekt de man die het minst populair is

Die mannen zijn heel erg netjes. Heb er ervaring mee. Vond het wel handig, zo iemand in huis.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zie nu pas wat hij aan het strijken is: theedoek

zal wel bezigheidstherapie voor hem zijn

Ias nog minderquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daarom dacht ik Ali, zó populair was hij laatst toch niet meer?

Charlotte had het ook moeten doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Mooie beelden Jolien pakt haar koffer 🧳

Die boft wel vaker merk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Charlotte had het ook moeten doen.
Ze was eigenlijk out geweest vorige week.

Chelsea aka cheche (maakten ze zelf die afkorting) hier vaker lawaaiwortel (hele dikke oranje schmienk op haar bruinzonderzon huid en maakte heeel veeel geluid, irritant druk).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die laatste is dat drukke meisje neem ik aan, ben haar naam kwijt.

Er kan er maar 1 de lieveling van de FEBO zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Chelsea aka cheche (maakten ze zelf die afkorting) hier vaker lawaaiwortel (hele dikke oranje schmienk op haar bruinzonderzon huid en maakte heeel veeel geluid, irritant druk).

aka de stinkbommenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien laat sloffen achter die zijn niet meer proper te krijgen

quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de lieveling van de FEBO zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je gaat nog verschieten als ze niet wint
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 04-03-2023 12:39:02 ]

Jolien en Ali doen het minste daar volgens mij. Charlotte doet het meeste daar en die is ook zuinig op haar nagels.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:33 schreef Ptr67 het volgende:
Bart daarstraks aan het opruimen, MA & Jason fitness, Charlotte (dacht brood gemaakt deze ochtend), de rest vakantie.
Sorry maar begin me ook meer en meer te ergeren aan Jolien. Ik vermoed dat zij echt het minste doet in huis. Dacht aanvankelijk Ias, maar heb me vergist. Als excuus "haar nagels". Meid je zit in het Big Brother huis, niet in National Lampoons holiday vacation camp.
Ben dan ook benieuwd of ze thuis wel echt iets doet of dat haar man en/of poetsdame hiervoor opdraait. De vraag is echter of dat excuus ook gerechtvaardigd is. Ok het is je broodwinning maar ze gaf zelf toe vanwege buiten de stad dat ze niet gek veel klanten ontvangt. Veel telefoonwerk en meer tussen de uren in.
De laatste dagen valt het meer en meer op hoe weinig tot niets ze doet. Luxe-queen met haar disciples

Ik vermoed dat Ias het wel wist maar Ali niet wijzer wilde maken. Ias is voor zijn werk altijd druk in de weer met water en emmers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
Gisteren in de uitzending die Ali weer bloedirritant omdat hij niet wist hoe je water via een slang naar een andere bak kunt overhevelen. Is die man wel goed bij zijn hoofd? Ook anderen wisten niet hoe je dat moest doen, simpele zielen daar zeg! Erger me steeds vaker aan die Ali, denkt dat hij alles maar moet winnen en owee als dat niet lukt, wat regelmatig ook gebeurd. Van mij mag die vent eruit hoor.

Denk je echt dat ze onderaan stond? maw : geen manipulatie?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je gaat nog verschieten als ze niet wint

Jolien heeft al een paar keer aangegeven een prinses te zijn thuisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jolien en Ali doen het minste daar volgens mij. Charlotte doet het meeste daar en die is ook zuinig op haar nagels.

🤣🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
Denk dat rob maandag komt zingen voor de verjaardag van chacha
speciaal feestje idd

Alles draait om Ali en goed als Ias niets heeft prijs gegeven hoe dingen moeten. Ali moet zélf maar eens nadenken voor hij wat doet. Hij doet altijd alsof hij alles weet en kan. Nog niet veel van gezien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ias het wel wist maar Ali niet wijzer wilde maken. Ias is voor zijn werk altijd druk in de weer met water en emmers.
Ali begint bij mij mijn irritatiegrens weer te raken. Ben hem zat aan het worden. Alleen maar gesprekken over zichzelf in het spel.

1x ja klopt zag er niet uit😖quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jolien heeft al een paar keer aangegeven een prinses te zijn thuis

Heb haar een keer in een deegkom iets zien kneden met die lange kunstnagels..

Getverderrie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jolien heeft al een paar keer aangegeven een prinses te zijn thuis

Heb haar een keer in een deegkom iets zien kneden met die lange kunstnagels..

Altijd die blote torso!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
Mimi zit in zijn eigen wereldje
[ afbeelding ]

Ik heb geen idee soms wordt er vergeten dat er ook heel veel mensen zijn die tv kijken en ook stemmen. En dat de tv kijkers met meer zijn dan er streamers zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze onderaan stond? maw : geen manipulatie?
Char zal toch wel tot de finale erin zitten.

Klopt wat je schrijft en op tv worden de mensen toch vaak anders weggezet. En zullen er idd meer zijn die daar kijken dan naar streams. Vergeet ik ook wel eensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee soms wordt er vergeten dat er ook heel veel mensen zijn die tv kijken en ook stemmen. En dat de tv kijkers met meer zijn dan er streamers zijn.
Ik lees ook veel dat mensen zich storen, vooral aan dat Engels praten van haar.

Ik weet niet of mensen anders worden weggezet maar het zijn maar korte stukjes en dat geeft natuurlijk een andere versie van een heel gebeuren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt wat je schrijft en op tv worden de mensen toch vaak anders weggezet. En zullen er idd meer zijn die daar kijken dan naar streams. Vergeet ik ook wel eens

Dat verschil is er denk ik niet. Er zijn 250 tot 300k kijkers er zijn een miljoen videoland abbonees. Denk dat de kijkers ook de streams volgen. Kan mij zomaar voorstellen dat een eventuele volgende serie een complete videoland serie wordt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee soms wordt er vergeten dat er ook heel veel mensen zijn die tv kijken en ook stemmen. En dat de tv kijkers met meer zijn dan er streamers zijn.
Ik lees ook veel dat mensen zich storen, vooral aan dat Engels praten van haar.

Gisteren nog niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:04 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij Op de poll van Salar staat Ali bovenaan

Ik kijk op tv en volg hier ook. Zo kom ik veel meer te weten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef marky het volgende:
[..]
Dat verschil is er denk ik niet. Er zijn 250 tot 300k kijkers er zijn een miljoen videoland abbonees. Denk dat de kijkers ook de streams volgen. Kan mij zomaar voorstellen dat een eventuele volgende serie een complete videoland serie wordt.

quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ias het wel wist maar Ali niet wijzer wilde maken. Ias is voor zijn werk altijd druk in de weer met water en emmers.
Ali begint bij mij mijn irritatiegrens weer te raken. Ben hem zat aan het worden. Alleen maar gesprekken over zichzelf in het spel.

Maar die kijken niet allemaal streams, ik ken buiten hier niemand die streamt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef marky het volgende:
[..]
Dat verschil is er denk ik niet. Er zijn 250 tot 300k kijkers er zijn een miljoen videoland abbonees. Denk dat de kijkers ook de streams volgen. Kan mij zomaar voorstellen dat een eventuele volgende serie een complete videoland serie wordt.

Inderdaad, hij wil zichzelf nog wel eens herhalen zodat iedereen weet wie hij is. Denkt alleen maar aan zichzelf ook al doet hij aardig naar anderen toe. Hij is de gedoodverfde winnaar, vindt hij zélf. Ik vind hem niet een van de slimste trouwens in tegenstelling tot MichelA.quote:

Ja kunnen weggegooid worden zegt ze, waarom nu niet gelijk weggooien danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien laat sloffen achter die zijn niet meer proper te krijgen

Als ze toch nog blijftquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja kunnen weggegooid worden zegt ze, waarom nu niet gelijk weggooien dan

Dat moet haar personeel maar doen denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja kunnen weggegooid worden zegt ze, waarom nu niet gelijk weggooien dan

Ik ken mensen die alleen maar de tv uizendingen kijken.. krijgen dan toch een heel ander beeld van wat ik zo terug hoor en zie op de streamsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen anders worden weggezet maar het zijn maar korte stukjes en dat geeft natuurlijk een andere versie van een heel gebeuren.

Eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alleen maar de tv uizendingen kijken.. krijgen dan toch een heel ander beeld van wat ik zo terug hoor en zie op de streams

Met die nagels kan je gewoon alles doen dus is echt geen excuus ken iemand die heeft ze nog langer als haar die doet ook alles ermee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:33 schreef Ptr67 het volgende:
Bart daarstraks aan het opruimen, MA & Jason fitness, Charlotte (dacht brood gemaakt deze ochtend), de rest vakantie.
Sorry maar begin me ook meer en meer te ergeren aan Jolien. Ik vermoed dat zij echt het minste doet in huis. Dacht aanvankelijk Ias, maar heb me vergist. Als excuus "haar nagels". Meid je zit in het Big Brother huis, niet in National Lampoons holiday vacation camp.
Ben dan ook benieuwd of ze thuis wel echt iets doet of dat haar man en/of poetsdame hiervoor opdraait. De vraag is echter of dat excuus ook gerechtvaardigd is. Ok het is je broodwinning maar ze gaf zelf toe vanwege buiten de stad dat ze niet gek veel klanten ontvangt. Veel telefoonwerk en meer tussen de uren in.
De laatste dagen valt het meer en meer op hoe weinig tot niets ze doet. Luxe-queen met haar disciples

Ja en niet hygiënisch aangezien onder die nagels van alles gaat zittenquote:

Ja maar ze doet ze niet meer aanquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |