Ze had gisteren laat het deeg voor het brood al voorbereid iddquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:03 schreef suzi1 het volgende:
dank voor de psychische analyses die hier vanacht zijn geschreven
dit soort programs geeft een kijkje in de brein
weet niet waar lotje net mee rende. brood in folie wat in de koelkast stond
en nu lekker smikkelen in de roze kamer?
Mochten Chelsey of Danny vanavond terug komen, kunnen zij dan ook meedoen tijdens de finaleweek etc? Of mogen ze alleen een paar weken logeren in het BB-huis. (alle BB-kandidaten moesten vrijhouden/zich beschikbaar stellen tot 8 april.)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 05:13 schreef marky het volgende:
Ik heb steeds geroepen dat ik een mini en maxi finale wil omdat deze twee knullen het jongst zijn twee heel verchillende karakters maar wel heel sterke karakters voor hun leeftijd. Zeker als je dat vergelijkt met dat slappe weekdieren karakter van een Danny die destijds zichzelf als winnaar zag.
Vervang "Ali" door "Jolien" en ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop echt dat Ali gaat. Ik erger me dood. Wat een zeur.
Volgens chelsea doen ze echt weer volledig mee voor het spel..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mochten Chelsey of Danny vanavond terug komen, kunnen zij dan ook meedoen tijdens de finaleweek etc? Of mogen ze alleen een paar weken logeren in het BB-huis. (alle BB-kandidaten moesten vrijhouden/zich beschikbaar stellen tot 8 april.)
Ze mogen terug het spel in. Zoals ik het uit de insta live begreep kunnen ze ook winnen. Volgens Chelsea zou vanavond in de liveshow een uitleg volgenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mochten Chelsey of Danny vanavond terug komen, kunnen zij dan ook meedoen tijdens de finaleweek etc? Of mogen ze alleen een paar weken logeren in het BB-huis. (alle BB-kandidaten moesten vrijhouden/zich beschikbaar stellen tot 8 april.)
Ja, geldt ook voor haar maar er zijn al zo weinig vrouwen en zij is nog wel een linkin pin tussen rood en blauw en heeft niet zoveel met de oud bewoners dus dat kan nog wat spanning opleveren. Ali is uitgespeeldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vervang "Ali" door "Jolien" en ik ben het met je eens
Duidelijk dat Ias gaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vervang "Ali" door "Jolien" en ik ben het met je eens
Och vorige keer stond Lindsey in alle polls onderaan en werd als eerste gesaved...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Duidelijk dat Ias gaat.
Kunnen geen vrouw meer missen.
Daarbij staat ze in de poll van Salar zelfs boven Ali.
Ze komen terug in het spel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ze? 1 toch maar?quote:
Dacht ff dat hij opgebaard lag....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Bart ligt nog op zijn bed, na te dommelen
Gmtaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat hij opgebaard lag....
[ afbeelding ]
Wat doet ze?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat klopt idd. Momenteel staat ze ook niet zo heel goed en de volgende NK is in 2 weken en ver weg! Dus wij moeten haar ook wel beetje aansporen om te trainen maar als ze het niet doet, dan gaan we ook gewoon niet. Het moet nog steeds een beloning blijven en als je er niets voor doet, gaan we ook niet 3 uur rijden voor een wedstrijd. Dan had je je door het jaar heen maar genoeg moeten trainen en bewijzen. Gelukkig snapt ze dit ook wel en gaat fanatiek aan de slag!
Konden we maar hetzelfde zeggen over de bewoners! ( om even Ot te blijven!)
Het schijnt dat het heel warm is in het BB-huis en in de slaapkamer, op de thermostaat was het gisteren 29 graden en de verwarming stond in de slaapkamer uit. Dus in die warmte kan op ape-gapen liggen.quote:
Hoe kom je daar nu bij Op de poll van Salar staat Ali bovenaanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Duidelijk dat Ias gaat.
Kunnen geen vrouw meer missen.
Daarbij staat ze in de poll van Salar zelfs boven Ali.
Iddquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:04 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij Op de poll van Salar staat Ali bovenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |