Als er vanavond al iemand naar binnen komt zullen er vast dingen van buiten naar binnen worden verteldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:09 schreef happyme28 het volgende:
Hopelijk wordt vanavond de boel weer wat opgeschud
Dat verbaasde me nog het meest!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
Gisteren in de uitzending die Ali weer bloedirritant omdat hij niet wist hoe je water via een slang naar een andere bak kunt overhevelen. is die man wel goed bij zijn hoofd? Ook anderen wisten niet hoe je dat moest doen, simpele zielen daar zeg! Erger me steeds vaker aan die Ali, denkt dat hij alles maar moet winnen en owee als dat niet lukt, wat regelmatig ook gebeurd. Van mij mag die vent eruit hoor.
Ik ben onderweg naar mijn werk, veel moeten werken deze week, dus weinig streams en daardoor weinig COSquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:00 schreef BBERTJE het volgende:
Hier is het ook erg rustig sinds het vertrek van Chiara
Ben wel benieuwd waarom je fan van hem bent.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat verbaasde me nog het meest!
Dat 1 het niet weet, oké, maar Ias en Lindsey ook niet![]()
Overigens ben ik nog steeds Ali fan
Ook na het vertrek van bewoner Rob.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:00 schreef BBERTJE het volgende:
Hier is het ook erg rustig sinds het vertrek van Chiara
Ook op zaterdag? Alleen als je in een winkel werkt misschien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar mijn werk, veel moeten werken deze week, dus weinig streams en daardoor weinig COS
Alweerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar mijn werk, veel moeten werken deze week, dus weinig streams en daardoor weinig COS
Yep, winkel, ook wel eens op zondagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook op zaterdag? Alleen als je in een winkel werkt misschien.
Half, ook widmquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Alweerwerkt ze @:ireth
wel vanavond hier met de live?
Denk ias aangezien er te veel mannen inzitten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:25 schreef Chea49 het volgende:
Wie denken jullie die het veld moet ruimen vanavond?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, winkel, ook wel eens op zondag
[..]
Dan wens ik je sterkte voor vandaag.![]()
Half, ook widm
Teveel mannen, dus ook nog kans dat ze eindelijk Ali eruit wippen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk ias aangezien er te veel mannen inzitten.
Maar hoop jolien
Je kunt goed zien dat hij in het leger zit, alles even gestructureerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
D'n commando strijkt alles netjes glad
Kan ook nog, heb daarom ook de hoop dat ze zeurron en dada niet erin zetten straks maar lawaaiwortel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Teveel mannen, dus ook nog kans dat ze eindelijk Ali eruit wippen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Teveel mannen, dus ook nog kans dat ze eindelijk Ali eruit wippen?
Zie nu pas wat hij aan het strijken is: theedoekquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt goed zien dat hij in het leger zit, alles even gestructureerd.
Die laatste is dat drukke meisje neem ik aan, ben haar naam kwijt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kan ook nog, heb daarom ook de hoop dat ze zeurron en dada niet erin zetten straks maar lawaaiwortel.
Daarom dacht ik Ali, zó populair was hij laatst toch niet meer?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Die is te populair volgens het script vertrekt de man die het minst populair is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |