Dankje Praadje, jij ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:47 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Ik ga eind deze maand nog met een vrachtauto rijden. Het kriebelt nog steedsquote:
Volgende week maandag gaan ze mijn Toyota weer herstellenquote:
Mooi dat je weer een ritje doet...ook goed om je truckdrivingskills op pijl te houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga eind deze maand nog met een vrachtauto rijden. Het kriebelt nog steeds
Nee een pretlesje bij de rijschool met een LZVquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat je weer een ritje doet...ook goed om je truckdrivingskills op pijl te houden.
Ga je weer supermarkten bevoorraadden?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee een pretlesje bij de rijschool met een LZV
Tof dat je dit gaat doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog nooit meegereden lijkt mij wel een keer leuk om te doen
En ik zou ook wel bij een bedrijf een 0 uren contract willen hebben om eens een ritje te mogen doen. Maar een dagje vrij is stiekem ook best lekkerquote:
Misschien als ZZP'er zo nu en dan een ritje doen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ik zou ook wel bij een bedrijf een 0 uren contract willen hebben om eens een ritje te mogen doen. Maar een dagje vrij is stiekem ook best lekker
Dat zeker je hoeft op Facebook maar een foto te liken van een nieuwe vrachtauto en je krijgt al een persoonlijk bericht van het bedrijf van he hallo heb jij mogelijk interesse om hier ook mee te willen rijdenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien als ZZP'er zo nu en dan een ritje doen?
Nu ze schreeuwen om personeel kun je goede zaken doen.
Heerlijk toch.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zeker je hoeft op Facebook maar een foto te liken van een nieuwe vrachtauto en je krijgt al een persoonlijk bericht van het bedrijf van he hallo heb jij mogelijk interesse om hier ook mee te willen rijden
Mooi. Gelukkig heb je zelf nietsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgende week maandag gaan ze mijn Toyota weer herstellen
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Ik denk dat ik 'langs de nieuwe zijderoute ga kijken'.
Goedenavond beidequote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een avondje haken. Geen zin in televisie. Veel te zen bezig
Morgen kijk ik terug (Het Roer Om)
Dank je wel lieve @:praadje
Graag gedaan moppie. Geniet van je avondjequote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een avondje haken. Geen zin in televisie. Veel te zen bezig
Morgen kijk ik terug (Het Roer Om)
Dank je wel lieve @:praadje
Dank je welquote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan moppie. Geniet van je avondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |