Deze had meer postsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere topic was eerder open. Laaielichterij!
Maar ik had LaPo!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere topic was eerder open. Laaielichterij!
Nou enquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Soutar geeft t weg tegen Aspinall. Stond 9-7 voor
Ach Vincent…quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:28 schreef GwaiLow het volgende:
Vincent heeft het gisteren ook wel erg laten liggen.
Kopje koffie erbij genotquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderson heeft de schroeimotor gevonden. Wel handig, want hij kan gewoon de UK Open winnen en 2023 'redden'.
Wright heeft zoveel te verdedigen dat loopt niet goed afquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderson heeft de schroeimotor gevonden. Wel handig, want hij kan gewoon de UK Open winnen en 2023 'redden'.
Als je alles tot na het WK2024 eraf haalt:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright heeft zoveel te verdedigen dat loopt niet goed af
Humphries altijd gevaarlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met alle respect voor de rest, maar als Smit eruit vliegt is de winnaar van dit toernooi wel bekend.
Op TV moet hij nog wel 'de' stap zetten. Als hij 'moet', hapert hij vaak net voor de ronde dat het interessant wordt.quote:
Heeft toch al wat kleinere tv toernooien gewonnen. Dirk ook altijd kanshebberquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op TV moet hij nog wel 'de' stap zetten. Als hij 'moet', hapert hij vaak net voor de ronde dat het interessant wordt.
Op TV nog niet, wel vorig jaar de stap gezet op de Euro Tour.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft toch al wat kleinere tv toernooien gewonnen. Dirk ook altijd kanshebber
Oke nicollekequote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright heeft zoveel te verdedigen dat loopt niet goed af
Is gewoon een groot talent natuurlijk. Mentaal nog niet klaar voor top 12 maar darten kan die wel. Gooit ook nog helemaal niet zo lang natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kleren kan finishen. Het is waanzinnig.
Ik denk dat humphries, de zwaan etc meer kans maken dan Crossquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop dat MvG er niet uitgaat want dan zitten we straks met Cross opgescheept als toernooiwinnaar.
En belachelijk dat Anderson als ie wil ineens weer kan trainen en schroeien en meteen een vd beteren is. Laat dst wat vaker zien man. Wat dat betreft wel t jaar vd wederopstanding van Anderson, Zwaan, White en in mindere mate Beaton
Horrorscenario. Glibbert overal door. Walgelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Burnett is trouwens hier z'n tourcard voor volgend jaar bij elkaar aan t spelen. Met nog 1 goede loting (Gawlas bijv) staat ie aan t einde van t jaar voorlopig binnen de top 64
Ernstig goed nieuws.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
105,2 gemiddeld voor De Zwaan.
@:mani89 De wereld is helende.
Dat autisme bij Wright is extreemquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PIETER HEEFT DE GOUDEN SETUP GEPAKT.
Het spel is gespeeld, meine Freunde.
Gooit met deze setup de meest waanzinnige dingen en dan stapt hij er toch altijd miraculeus weer van af.quote:
Met het setje waarmee hij wereldkampioen werd was hij ook bizar goed. Dat zwarte setje maarjaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gooit met deze setup de meest waanzinnige dingen en dan stapt hij er toch altijd miraculeus weer van af.
Op zich is deze niet geheel onterecht toch? Staat prima te finishenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Burnett glibbert weer verder met zijn 90 gemiddeld. IEMAND, DOE IETS??
Beste man had rondes geleden al eruit moeten vliegen... 79.95 in vierde ronde, 87.98 tegen Ted Evetts... Nu weer onder 90.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op zich is deze niet geheel onterecht toch? Staat prima te finishen
Het zegt meer over Wright dan over Burnett. Je legt de verkeerde prioriteiten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat geglibber. Het is gewoon van een zwak BDO-niveau.
Natuurlijk moet Pieter hier gewoon winnen. Met twee vuisten in zijn neus maar jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zegt meer over Wright dan over Burnett. Je legt de verkeerde prioriteiten.
Hij staat op 0 punten in de Premier League. Hij was schandalig slecht op het WK.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Pieter hier gewoon winnen. Met twee vuisten in zijn neus maar ja
Piederaait is mentaal klaar sinds de problemen van z’n vrouwquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij staat op 0 punten in de Premier League. Hij was schandalig slecht op het WK.
Dat is hier meer het verhaal.
Wright is een cuckquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Piederaait is mentaal klaar sinds de problemen van z’n vrouw
Die gaf even een finishing masterclass in die 3 gewonnen legsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Te laat ingeschakeld en nu zie ik dat het 3-1 is voor De Zwaan. Jeetje, jongens.
Mvggodquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Sjeffrie.
Nu nog onsportieveling MVG over voor de vlaggetjesjuichers.
Voor jou ook hoor ouwe reusquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja jij gaat voor ‘m in de tegelzetstand, dat weten we inmiddels wel.
Dat leer je niet op de Molukken GENOTquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Jeffrie rekent niet. Dat leer je niet op de PS hé jongen
Weet je waar ze ook niet op hadden gerekend???quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat leer je niet op de Molukken GENOT
Nooit. Veel te duur neefquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer komt de tweede Cuckzor?
Vertel!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je waar ze ook niet op hadden gerekend???
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]gokkastje leegtrekken en direct door naar de Kruidvat voor luiers
Ik sluit Burnett niet uitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weer geen makkie voor Van Gerwen. Als hij het spel wint, zeker dik verdiend.
Eerste pot het spannendst, maar zal wel Schindler / Van Gerwen / Cross / Van den Bergh worden
Jupquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die choke van Schindler tegen Smith op het WK verhult eigenlijk ook zijn sterke opmars.
Best knap, want vroeger was het echt een speler die alleen binnen de Duitse landsgrenzen waanzinnige dingen liet zien.quote:
Zeer zeker. Goed ventje ook die Schindlerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Best knap, want vroeger was het echt een speler die alleen binnen de Duitse landsgrenzen waanzinnige dingen liet zien.
Sathan Aspinall?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Op Teletekst heeft MvG van de heilige St. Aspinall gewonnen. #werkenbijdenos
[ afbeelding ]
Echt he verschrikkelijk. Op die manier heeft v Peer darteritus gekregenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:53 schreef Mani89 het volgende:
*veeg veeg veeg"
aidspijl
*veeg veeg veeg"
aidspijl
*veeg veeg veeg veeg veeg"
aidspijl
Feestloting mwa. Won ook van Wrightquote:Op zondag 5 maart 2023 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Dat domme gehype over Burnett terwijl hij het hele toernooi 85 gemiddeld gooit.Gewoon een feestloting gehad. Verder hartstikke gegund enzo.
Wel als Wright niet thuis geeft.quote:
Winnen met 87 gemiddeld tegen Wright heb je geluk.quote:
Het was een voorspelling maar wat is het geworden danquote:
Gawlas - Gildingquote:Op zondag 5 maart 2023 18:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Het was een voorspelling maar wat is het geworden dan
Dan wordt straks de vinale de ‘makkelijkste’ pot voor MvGquote:
Ik word op wintersport ook een klein beetje ordinair: ik ga schreeuwen, ik ga zuipen, ik ga neuken in liftjes. Aldus Geraldine Kemper.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Gilding gaat de titel opdragen aan Ad van den Berg
Maar kan ze dit?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik word op wintersport ook een klein beetje ordinair: ik ga schreeuwen, ik ga zuipen, ik ga neuken in liftjes. Aldus Geraldine Kemper.
Is Geraldine een vriendin vd show?
Welkom in dit warme badquote:Op zondag 5 maart 2023 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
MvG is nog best een slanke jongen vergeleken bij deze twee.
Stukje hangbuikquote:Op zondag 5 maart 2023 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
MvG is nog best een slanke jongen vergeleken bij deze twee.
Dartstreams.de.coolquote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef Coelho het volgende:
Wat was de link naar de Belgische dartsstream? Of moeten we het met de gouden pijlen doen als je geen ziggo hebt?
Darts zit bij de goden van Viaplay.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:28 schreef Coelho het volgende:
Wat was de link naar de Belgische dartsstream? Of moeten we het met de gouden pijlen doen als je geen ziggo hebt?
Ik denk eerder een paar nieuwe kettingen voor zijn kinder kelderquote:Op zondag 5 maart 2023 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geeltand kan nu mooi een nieuw gebit betalen van het prijzengeld
Melding gedaan bij Child Protectives Servicesquote:Op zondag 5 maart 2023 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk eerder een paar nieuwe kettingen voor zijn kinder kelder
Das helemaal juistquote:Op zondag 5 maart 2023 21:56 schreef Szura het volgende:
Dimi zakt wel door de ondergrens deze sessie zeg
Erg mooiquote:Op zondag 5 maart 2023 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je kijkt nou nooit met het idee dat Dimitri eens een keer kan winnen van vGerwen.
Gilding uitermate stabiele speler. Niet heel verrassendquote:Op zondag 5 maart 2023 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gilding in de top-32 en Barney voorbij
Dutroux had er een aantal voor zichzelfquote:Op zondag 5 maart 2023 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft België beetje goede gesloten inrichtingen?
Nou ja niet echt dus he gezien z'n lotingquote:Op zondag 5 maart 2023 22:21 schreef Pino112 het volgende:
MVG krijgt de titel weer eens in z'n schoot geworpen.
Vind ik niet, kon erger.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ja niet echt dus he gezien z'n loting
Ja, die finale gaat wel een eitje worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Finale 11-3 MvG
Welterusten allen en tot het volgende toernooi
Als mvg gooit zoals zojuist dan gaat het heel close wordenquote:Op zondag 5 maart 2023 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die finale gaat wel een eitje worden.
Toernooi duurt één potje te lang voor Gildingquote:Op zondag 5 maart 2023 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als mvg gooit zoals zojuist dan gaat het heel close worden
Chisnall, Kleermaker, Humphries, Aspinall, Van den Bergh, toch een veel moeilijkere route dan Gildingquote:Op zondag 5 maart 2023 22:21 schreef Pino112 het volgende:
MVG krijgt de titel weer eens in z'n schoot geworpen.
quote:Op zondag 5 maart 2023 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
Als Gilding een major wint stop ik met darts kijken hoor. Mijn god
Kinderlijk frisquote:Op zondag 5 maart 2023 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe erg zou het meuren uit bek van Gilding?
Moet toch een van de matigste finales zijn die hij ooit heeft gespeeldquote:Op zondag 5 maart 2023 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maikol houdt Geeltand steeds in leven
Het is strompelen naar eindstreep. Het is dat Gilding niet beter kanquote:Op zondag 5 maart 2023 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet toch een van de matigste finales zijn die hij ooit heeft gespeeld
Gerwen heeft wel een paar sterke potten gegooid, maar deze avond is het niets meer. Hij moest er donderdag ook al 3 natuurlijk. Beetje uitgeblust nu.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van gerwen speelt op halve kracht en nog wint ie dit toernooi. Waar zijn de 105+gemiddeldes gebleven?
Tis al bij al een vrij matige uk open
Doe niet zo raarquote:Op zondag 5 maart 2023 23:32 schreef GwaiLow het volgende:
Poh pas maar op, straks krijgen we Gilding in de PL volgend jaar..
Donderdag weer. Die zal de pc's van komend weekend wel overslaanquote:Op zondag 5 maart 2023 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gerwen heeft wel een paar sterke potten gegooid, maar deze avond is het niets meer. Hij moest er donderdag ook al 3 natuurlijk. Beetje uitgeblust nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |