Je kunt ook niet het hele seizoen hierop diskwalificeren en dan dit maar laten gaan omdat het een winnende rit van Nederland in Nederland is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:34 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik vond het wat flauw. Regels zijn regels, en je kunt het ermee eens zijn of niet, je hebt je er wel aan te houden.
Als je eigen rijdster dan de fout in gaat, vind ik het heel flauw om het dan op de scheidsrechter af te schuiven.
Bij de vrouwen ja, o.a. op de 5000 meter, weet niet of ze bij de massastart er ook bij is.quote:
En terecht...hij werd daar van de sokken geredenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:43 schreef Felagund het volgende:
Volgen mij was dat geen sorry maar een woedende reactie.
Goed nieuws, de finales zijn aan het eind!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:40 schreef Nober het volgende:
Doe deze kermisnummers aan het eind van de dag.
Vandaag weten ze wel wat een officiële waarschuwing is. Of hebben de heren een andere scheidsrechter?quote:
het ging meer om het consequent regels volgen toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:34 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik vond het wat flauw. Regels zijn regels, en je kunt het ermee eens zijn of niet, je hebt je er wel aan te houden.
Als je eigen rijdster dan de fout in gaat, vind ik het heel flauw om het dan op de scheidsrechter af te schuiven.
Is Garry Connelly actief bij de ISU?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:51 schreef Faraday01 het volgende:
Jonge jonge, rot op met die waanzinnige regels
Natuurlijk niet. Zoiets werkt eerder andersom. Dat kun je niet doen als Nederlandse scheidsrechter bij een Nederlandse ploeg in Nederland.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Onder andere dat er een Nederlandse scheidsrechter even zijn momentje wou pakken met de DQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |