Ja eens. Ben ook een paar keer in Frankrijk geweest maar vindt Oostenrijk ook gezelliger.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor en Oostenrijk is het leukst voor wintersport, ik ben ook weleens in Frankrijk geweest, maar daar miste ik toch de sfeer.
Lekker, en Tiroler Gröstlquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens. Ben ook een paar keer in Frankrijk geweest maar vindt Oostenrijk ook gezelliger.
Nu al zin in een broodje leberkase ook
Jaa genotquote:
Als jij daar blij van wordt zeker doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel even lekker rustig thuis, niet te veel prikkels enzo
We laten Dees lekker in haar eentje gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga heul niet die bunker in hoor,
geen idee wat BDS daar allemaal uitspookt,
maar vrees dat ontsmetten alleen niet genoeg is
Die zien we nooit meer terug .................quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
We laten Dees lekker in haar eentje gaan
Ik heb het twee weken geleden nog gemaakt, het is niet helemaal hezelfde maar wel erg lekker. Spiegeleitje eropquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa genot![]()
Heb dat ook wel eens thuis gemaakt maar is toch niet helemaal hetzelfde
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga heul niet die bunker in hoor,
geen idee wat BDS daar allemaal uitspookt,
maar vrees dat ontsmetten alleen niet genoeg is
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
We laten Dees lekker in haar eentje gaan
Opgelostquote:
Die zit er al een tijdjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Die uit de op, kan wel wat eten gebruiken
Uit een zakje zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Waarom krijg ik steeds meer het idee dat jij 13 bent ofzo?quote:
Super. Al ben ik wel de halve ochtend met werk bezig geweest. Moet het nog een beetje leren denk ik.quote:
Nee is neequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Super. Al ben ik wel de halve ochtend met werk bezig geweest. Moet het nog een beetje leren denk ik.
Een collega had advies nodig. En dit is er een waar ik buiten werktijd een biertje drink, dus dan mag het wel. Maar nu staat de werktelefoon wel uit.quote:
Ok dan is het goedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een collega had advies nodig. En dit is er een waar ik buiten werktijd een biertje drink, dus dan mag het wel. Maar nu staat de werktelefoon wel uit.
Te lang in de bunker gezetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja. Te wachten tot hij de bunker in magquote:
quote:
quote:
We zijn allang weer wegquote:
Toevallig hoor, hij is mee verhuisd vanuit het vorige topicquote:
Alleen is het tyfuskoudquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
En terwijl ik die kies breekt de zon door
Daar ben ik wel eens aangekomen..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
En terwijl ik die kies breekt de zon door
Er zaten gekken alweer op terrasjes vanochtendquote:
8 euro betalen voor tapwater en een 10tje voor een smerige tostiquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zaten gekken alweer op terrasjes vanochtend
Hier staan ze sinds Vastelaovend ook weerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zaten gekken alweer op terrasjes vanochtend
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
8 euro betalen voor tapwater en een 10tje voor een smerige tosti
Die drummer blijft een attractie op zich om naar te kijkenquote:
Wat kost dat bij jou in de bunker?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Alle kaassouflees zijn voor pullupquote:
Klopt ... vanochtend deden ze rustig aan ..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:14 schreef pullup het volgende:
Oh ja zo meteen ook nog halve finales Femke en Lieke
Sorry, alleen nog bamischijven over voor jequote:
Helaasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Sorry, alleen nog bamischijven over voor je
Uitzitten of voor de bijl gaan. Keuzes, keuzes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:21 schreef pullup het volgende:
Haha nu krijg ik toch snackzin en ik moet nog boodschappen doen zo
Ja uitzittenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Uitzitten of voor de bijl gaan. Keuzes, keuzes.
quote:
Handig zo'n airfryerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo na het eten eerst de hort op, maar weer thuis krijgt de airfryer een slinger.
Ja maar nu weet ik het nog even niet, te veel keus. Patat en snack, kaas fondue of een bakkie snel uit de oven lasagnequote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit je weer met dat vet te kloten. Maar is ook wel lekker inderdaad.
Lasagna is altijd lekker.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar nu weet ik het nog even niet, te veel keus. Patat en snack, kaas fondue of een bakkie snel uit de oven lasagneOf een loempia
Ja, maar past wel mooi. BDS kookt niet voor iedereen, denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig hoor, hij is mee verhuisd vanuit het vorige topic
Ik eet alles rauwquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar past wel mooi. BDS kookt niet voor iedereen, denk ik
Die van mij ook, met 120 de schuur inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo na het eten eerst de hort op, maar weer thuis krijgt de airfryer een slinger.
Ik weet wel een leuke date voor jequote:
Dat is makkelijk. Geen keuzestress over frituur of airfryerquote:
Ja, jij moet er ook niks van wetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die van mij ook, met 120 de schuur in
Ik geef je helemaal gelijk. Ik zou je haar ook niet toewensenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen date ik doe niet aan zulke onzin
Tenzij de rekening betaald word dan maak ik wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk. Ik zou je haar ook niet toewensen
Slappe zakquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tenzij de rekening betaald word dan maak ik wel een uitzondering
Nee, niet te vreten. Flauwe droge hap. Zout blijft niet plakken en ik compenseerde de droogte met extra mayo en pindasausquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, jij moet er ook niks van weten
Nu ben ik toch nieuwsgierigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk. Ik zou je haar ook niet toewensen
Het lijkt me wijs om dat niet prijs te geven (qua ban's)quote:
Ok okquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt me wijs om dat niet prijs te geven (qua ban's')
Ik had laatst nog om een ban gevraagd maar helaas niet geluktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt me wijs om dat niet prijs te geven (qua ban's)
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had laatst nog om een ban gevraagd maar helaas niet gelukt
Ik heb de stream aanquote:
Ja ik snap hetquote:
sws .. de dames ook ... ik heb BBC aan staan .. die zenden gewoon alles uit ..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de stream aan
Die mannen falen wat
Zal er op letten de volgende dagenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
sws .. de dames ook ... ik heb BBC aan staan .. die zenden gewoon alles uit ..
NOS is vaak erg laks met hun live uitzendingen en streams... vaak veel studio gelul en weinig sportquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal er op letten de volgende dagen
Heb er helaas in het weekeinde weinig tijd voor
Ja die zijn wel ontspoord de laatste jaren. Nou ja al best lang eigenlijk want kijk ook de Olympische spelen als het even kan ergens anders.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
NOS is vaak erg laks met hun live uitzendingen en streams... vaak veel studio gelul en weinig sport
Er moet inderdaad wel iets van saus bij, dat is waar. Wat dat betreft is vet inderdaad beter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, niet te vreten. Flauwe droge hap. Zout blijft niet plakken en ik compenseerde de droogte met extra mayo en pindasaus![]()
Nu kan ik toch maar weinig op, dus dan vet
Die Britten hebben geeneens eten meerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die zijn wel ontspoord de laatste jaren. Nou ja al best lang eigenlijk want kijk ook de Olympische spelen als het even kan ergens anders.
Die Britten zijn me wel wat te chauvinistisch bij het atletiek, dat houd ik niet meer lang vol om aan te horen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die Britten hebben geeneens eten meer
Moeten zij weten.. witten bonen in tomatensaus met bacon .. day in day outquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die Britten hebben geeneens eten meer
Witten bonen met mayo. Mijn guilty pleasurequote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten zij weten.. witten bonen in tomatensaus met bacon .. day in day out
Gadverdammequote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Witten bonen met mayo. Mijn guilty pleasure![]()
Ja ik weet hetquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:05 schreef Loveable het volgende:
Heb een nieuwe citruspers gekocht, morgen maar even sinaasappels kopen en zondag lekker persen
Waarom niet morgen al persen ? of heb je nog sapquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:05 schreef Loveable het volgende:
Heb een nieuwe citruspers gekocht, morgen maar even sinaasappels kopen en zondag lekker persen
Ja anders moet ik t steeds handmatig sinaasappels persen ( maar dan krijg ik te snel last van mijn polsen )quote:
Zou kunnen maar drink t liefst in de ochtend een vers sapjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet morgen al persen ? of heb je nog sap
Ah ok .. dan snap ik hetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zou kunnen maar drink t liefst in de ochtend een vers sapje
Sap... je kan beter een sinasappeltje eten. Met de vezeltjesquote:
Bloed sinasappelsquote:
Die vezels kan je toch meedrinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Sap... je kan beter een sinasappeltje eten. Met de vezeltjes
quote:
Nou blijkbaar niet door te persen mis je datquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die vezels kan je toch meedrinken.
Ik maak er meestal gewoon een smoothie vanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Sap... je kan beter een sinasappeltje eten. Met de vezeltjes
Welnee, vruchtvlees er gewoon uitscheppen en erbij doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet door te persen mis je dat
Wij begrijpen dat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Welnee, vruchtvlees er gewoon uitscheppen en erbij doen
Dat is juist vies toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Welnee, vruchtvlees er gewoon uitscheppen en erbij doen
Maar dat zit ook bij sommige pakken sinaasappelsapquote:
Die moet je gewoon opeten en niet persen. Zo lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja toch, waar ik wel weer zin in heb Mineola's
Welnee dat zeggen zequote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dat zit ook bij sommige pakken sinaasappelsap
Ja die pers ik ook nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moet je gewoon opeten en niet persen. Zo lekker
Jij hebt door de bergen gewandeld? Waar was dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vond nog een oude pic op de pc ik ben degene rechts
[ afbeelding ]
Dat is geheimquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jij hebt door de bergen gewandeld? Waar was dat?
Is al wel even geleden zo te zien dat je daar was?quote:
Ja dat is al lang geledenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is al wel even geleden zo te zien dat je daar was?
Nu is hij alleen nog maar wild.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Toen je nog jong en wild was zeg maar
Dat ben ik nog steedsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Toen je nog jong en wild was zeg maar
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu is hij alleen nog maar wild.
Jij bent een jonge god.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jong en kan nog steeds alles
Zelfs op t dak zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verstandig wel..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig doe ik een beetje rustig
Ik wel, opa-nijn is vandaag komen helpen.quote:
Heer aloa.quote:
Ja dat denk ik ook wel eensquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treintjes ...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, opa-nijn is vandaag komen helpen.
Helaasquote:
Dan is ie in de tussentijd niet beter gewordenquote:
Waar niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:30 schreef chufi het volgende:
WTF .. er mag geen bloot op de enkelzone getoond worden... waar gaat dit heen . hoe zal dit gaan
Team achtervolging wedstrijden schaatsenquote:
Terecht wel, dat wil je toch niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Team achtervolging wedstrijden schaatsen
Moet snijwonden voorkomen blijkbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel, dat wil je toch niet?
Ze schaatsen ook in Arabie ergens
Spel was wel epischquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is ie in de tussentijd niet beter geworden
The Rock
Enige goede Rosamund Pike
Huh? Heb een hoop schaatsen gezien met blote enkels.quote:
Zekers, heel wat uurtjes mee vermaakt.quote:
Ik heb op de lagere school nog uren multiplayer zitten spelen met klasgenotenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, heel wat uurtjes mee vermaakt.
Naja ze zitten met zijn drieeen vlak op elkaar bij dat teampursuit. Ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh? Heb een hoop schaatsen gezien met blote enkels.
Snijwonden dan weer niet.
ja maar zie ijzers zijn zo scherp dat als je geen zwaar beschermende metal tape aanbrengt . dat het weinig uitmaaktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja ze zitten met zijn drieeen vlak op elkaar bij dat teampursuit. Ik kan me er wat bij voorstellen
Zo'n schaats gaat ook door stof zo heen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja ze zitten met zijn drieeen vlak op elkaar bij dat teampursuit. Ik kan me er wat bij voorstellen
Geen idee, ziet er ook nooit safe uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zit dat bij het shorttrack? Daar wel enkels te zien?
Oh..excuseer mijn lompheidquote:
Het is half 4, als je om twee uur had gehuild was ik misschien nog hier.quote:
Nee... @mario390 Vanessa silber slitschuh 500quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook voetbal op staan toevallig?
Hier op laptop PEC - Den Bosch
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is half 4, als je om twee uur had gehuild was ik misschien nog hier.
@:sodeknetters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prettig weekend.quote:
Doet Nottie ook dezelfde parttime mee of ..?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook bij haar moet het grootste deel van een maaltijd ooit een hartslag gehad hebben.
Die doet al jaren parttime.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet Nottie ook dezelfde parttime mee of ..?
Ja hoor, in de meeste gevallen wel. Tenzij we een inzet in het weekend hebben, maar dat is niet zo heel vaak.quote:
Ok meer match kansen nuquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor, in de meeste gevallen wel. Tenzij we een inzet in het weekend hebben, maar dat is niet zo heel vaak.
Ben je leeftijd vergeten .. maar goed bezigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Rustig aan afbouwen richting het pensioen.
55. Zou er over 12 jaar uit kunnen. En tijd gaat zooo hard…quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je leeftijd vergeten .. maar goed bezig
Dat ging ergens anders over, jou schat ik niet als 13 inquote:
Net zo lang al als ik denk ik.quote:
Ja das essentieel want anders heb je er weinig aanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
55. Zou er over 12 jaar uit kunnen. En tijd gaat zooo hard…
Als we maar gezond blijven, dat is het belangrijkste denk ik altijd maar.
Zal niet veel schelenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zo lang al als ik denk ik.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das essentieel want anders heb je er weinig aan
Ah, okequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ging ergens anders over, jou schat ik niet als 13 in
Challenge #?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Kut ,weer een treinrit die ik doen moet
Ik ga het niet de komende weken doen, maar gaat goedkomen.quote:
quote:
Ik weet hetquote:
Ik heb ook een Panoramarijtuig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga het niet de komende weken doen, maar gaat goedkomen.
Is vooral een leuk stuk, Zurich - Hamburg in het Panoramarijtuig.
Die moest ik even googlenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:47 schreef chufi het volgende:
Mitropa reed vroeger bij mij voorbij... Mn naam gever had ooit een bar in Valencia genaamd Mitropa
Zit je er wel eens in?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een Panoramarijtuig.
Past niet.quote:
Kleine camera erin en zo meegenieten?quote:
Eendjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk, bds een jaar of 7 terug.
[ afbeelding ]
Ik heb wel een kleine camera die ik op een wagon kan monteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kleine camera erin en zo meegenieten?
Leuk toch zo kijken hoe je baan eruit zietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine camera die ik op een wagon kan monteren.
Ik heb een panoramadak in mijn auto.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een Panoramarijtuig.
Daar zijn ook leuke filmpjes van te vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk toch zo kijken hoe je baan eruit ziet
Ik op mijn fietsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb een panoramadak in mijn auto.
quote:Voetballer Calvin Stengs (24 jaar) van Royal Antwerp en Beau de Boer (23 jaar) - de dochter van Frank - hebben op 28 februari een zoontje gekregen. De baby heeft een speciale naam, want in Nederland zijn er weinig mensen met de naam Saint.
Overigens hebben voetballer Steven Bergwijn en zanger Thomas Berge ook een kindje met de naam Saint, weet het AD.
Moet ik jou nu gaan uitleggen hoe je kindertjes krijgt?quote:
Hoe je een naam speciaal noemt om daarna gelijk te zeggen dat het niet zo is .. Post dan nietsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik jou nu gaan uitleggen hoe je kindertjes krijgt?
Ach dat hele BN'ers kneuzenspectakel kan aan mijn anus oxideren. Het interesseert mij geen reet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe je een naam speciaal noemt om daarna gelijk te zeggen dat het niet zo is .. Post dan niets
Er stond ergens ook nog dat sinds 201* 7 kinderen die naam hebben gekregen.quote:
Ik haal uit het artikel drie kinderen met de naam Saint. Lijkt mij ook een naam die niet veel voorkomt. En een hele stomme naam, maar dat is slechts mijn mening.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe je een naam speciaal noemt om daarna gelijk te zeggen dat het niet zo is .. Post dan niets
Ja stomme naam sws maar gewoon de stompzinnige opmerking en daarna 2 noemen ...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik haal uit het artikel drie kinderen met de naam Saint. Lijkt mij ook een naam die niet veel voorkomt. En een hele stomme naam, maar dat is slechts mijn mening.
Journalisten schrijven tegenwoordig ook alleen maar voor de kliks. Inhoud hebben ze meestal niet meer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stomme naam sws maar gewoon de stompzinnige opmerking en daarna 2 noemen ...
#tegenwoordig
Deze kliks hebben ze gemist neem ik aanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Journalisten schrijven tegenwoordig ook alleen maar voor de kliks. Inhoud hebben ze meestal niet meer.
Lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze kliks hebben ze gemist neem ik aan
Je moet je pas druk maken als het zin heeft om je druk te maken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is weekend. nergens druk om maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Wat zijn je klusjes?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan iemand mij wat motivatie toesturen voor het afmaken van mijn klusjes?
Ik zit ook nog de motivatie voor het eea te zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |