Ja eens. Ben ook een paar keer in Frankrijk geweest maar vindt Oostenrijk ook gezelliger.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor en Oostenrijk is het leukst voor wintersport, ik ben ook weleens in Frankrijk geweest, maar daar miste ik toch de sfeer.
Lekker, en Tiroler Gröstlquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens. Ben ook een paar keer in Frankrijk geweest maar vindt Oostenrijk ook gezelliger.
Nu al zin in een broodje leberkase ook
Jaa genotquote:
Als jij daar blij van wordt zeker doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel even lekker rustig thuis, niet te veel prikkels enzo
We laten Dees lekker in haar eentje gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga heul niet die bunker in hoor,
geen idee wat BDS daar allemaal uitspookt,
maar vrees dat ontsmetten alleen niet genoeg is
Die zien we nooit meer terug .................quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
We laten Dees lekker in haar eentje gaan
Ik heb het twee weken geleden nog gemaakt, het is niet helemaal hezelfde maar wel erg lekker. Spiegeleitje eropquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa genot![]()
Heb dat ook wel eens thuis gemaakt maar is toch niet helemaal hetzelfde
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga heul niet die bunker in hoor,
geen idee wat BDS daar allemaal uitspookt,
maar vrees dat ontsmetten alleen niet genoeg is
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
We laten Dees lekker in haar eentje gaan
Opgelostquote:
Die zit er al een tijdjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Die uit de op, kan wel wat eten gebruiken
Uit een zakje zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Waarom krijg ik steeds meer het idee dat jij 13 bent ofzo?quote:
Super. Al ben ik wel de halve ochtend met werk bezig geweest. Moet het nog een beetje leren denk ik.quote:
Nee is neequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Super. Al ben ik wel de halve ochtend met werk bezig geweest. Moet het nog een beetje leren denk ik.
Een collega had advies nodig. En dit is er een waar ik buiten werktijd een biertje drink, dus dan mag het wel. Maar nu staat de werktelefoon wel uit.quote:
Ok dan is het goedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een collega had advies nodig. En dit is er een waar ik buiten werktijd een biertje drink, dus dan mag het wel. Maar nu staat de werktelefoon wel uit.
Te lang in de bunker gezetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja. Te wachten tot hij de bunker in magquote:
quote:
quote:
We zijn allang weer wegquote:
Toevallig hoor, hij is mee verhuisd vanuit het vorige topicquote:
Alleen is het tyfuskoudquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
En terwijl ik die kies breekt de zon door
Daar ben ik wel eens aangekomen..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
En terwijl ik die kies breekt de zon door
Er zaten gekken alweer op terrasjes vanochtendquote:
8 euro betalen voor tapwater en een 10tje voor een smerige tostiquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zaten gekken alweer op terrasjes vanochtend
Hier staan ze sinds Vastelaovend ook weerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zaten gekken alweer op terrasjes vanochtend
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
8 euro betalen voor tapwater en een 10tje voor een smerige tosti
Die drummer blijft een attractie op zich om naar te kijkenquote:
Wat kost dat bij jou in de bunker?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |