kookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:09 schreef Troel het volgende:
Ik ben echt fucking trots op @:lonaa want ze heeft het geflikt. Gewoon bam jonguh en gaan.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:12 schreef Lonaa het volgende:
Snelle hallo want douchen en meer dingen maar het was gaaf en ik kwam verder dan verwacht en het was zwaar en naar maar ook lekker en @:Troel heeft lekker aangemoedigd en Engels drop mee.
Anderhalve kilometer, zonder heuvels zoals nu naar t ziekenhuis, dus dat is een eitje.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:56 schreef AnneX het volgende:
Lucky zo gaan die dingen 🙃
Dat duurt wat langer dan verwacht met zus, Kaatje.
In ieder geval gaat het de goede kant op. Is haar huis te fietsen voor jou?
Vandaag een zoete en een hartige foccacia gebakken.![]()
Nu borreltijd. Niks koken.
Wat zijn stiepen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:34 schreef derLudolf het volgende:
Gaan we de dag opsommen, ja?
Drie stiepen gemaakt voor het tuinhuis bij m'n broertje. Het vaste zit op 1,3m blijkbaar. Dus uitmeten, gaten boren (met de hand, 20cm in doorsnede). Beton mixen met de hand en in de gaten storten.
Gazon van de overbuurman doodgespoten (op zijn verzoek).
Fotorolletjes ingeleverd bij de HEMA, december-kalender-kraslot en oudejaarslot ingeleverd bij de Readshop. Ik moet maandag gewoon weer aan het werkmaar ach, toch ¤30 gewonnen. Toen naar de Lidl, kom ik eigenlijk nooit, maar ze hebben er lekker mayo.
Toen nog even rondje Edeka. Kocht oa spul voor een hamburger, diepvries afbakbroodjes en ingrediënten om een dikke pot goulash te maken. Die staat nu op. Verder bij de bakker daar een stuk Streuselkuchen (¤1,49 en qua volume past het hele pakje chocospritsen van @:Myreala er waarschijnlijk wel in)
Verder me al een aantal keren afgevraagd wat @:Lonaa heeft gedaan, maar nog niet terug gelezen.
Ook bekend als een poer. Een paal in de grond waarop iets leunt. Onder elke verticale staander van de blokhut (9 in totaal) zit straks een betonnen kolom tot aan het vaste. Wat hier dus op 1,3m zit.quote:
Zo-ma-di-wo-do nog werken en heb ik de vrijdag alvast vrij om bij te komenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:41 schreef AnneX het volgende:
Lekker bezig Cat. met improviserend en creatief en oplossend vermogen![]()
Wordt het een drukke vakantie straks. Kun je bijkomen in de trein?
Ik had in ieder geval al bedacht dat ik komende week een van mijn repetitie avonden ga spijbelenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een dagen @:Cat-astrophe Zo ga je doodmoe op vakantie
Duitse Lidl of Nederlandse? Ben altijd op zoek naar lekkere mayoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:34 schreef derLudolf het volgende:
Gaan we de dag opsommen, ja?
Drie stiepen gemaakt voor het tuinhuis bij m'n broertje. Het vaste zit op 1,3m blijkbaar. Dus uitmeten, gaten boren (met de hand, 20cm in doorsnede). Beton mixen met de hand en in de gaten storten.
Gazon van de overbuurman doodgespoten (op zijn verzoek).
Fotorolletjes ingeleverd bij de HEMA, december-kalender-kraslot en oudejaarslot ingeleverd bij de Readshop. Ik moet maandag gewoon weer aan het werkmaar ach, toch ¤30 gewonnen. Toen naar de Lidl, kom ik eigenlijk nooit, maar ze hebben er lekker mayo.
Toen nog even rondje Edeka. Kocht oa spul voor een hamburger, diepvries afbakbroodjes en ingrediënten om een dikke pot goulash te maken. Die staat nu op. Verder bij de bakker daar een stuk Streuselkuchen (¤1,49 en qua volume past het hele pakje chocospritsen van @:Myreala er waarschijnlijk wel in)
Verder me al een aantal keren afgevraagd wat @:Lonaa heeft gedaan, maar nog niet terug gelezen.
Fijn dat het goed gaat met je zus.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ontzettend goed van je @:Lonaa![]()
Vandaag nog even bij zus geweest, die voelt zich vandaag zoveel beter dan gisteren. Veel minder pijn met iets minder oxi. Waarschijnlijk maandag (als er thuishulp is) naar huis anders dinsdag.
Ook maar weer een afspraak bij een pedicure gemaakt, krijg de knie niet meer goed gedraaid om het zelf te doen.
Mij was altijd verteld dat oudere katten rustig zouden zijn. Heb hier 2 bijna 12 jarigen die die notitie negeren. Al dagen spelen ze tikkertje![]()
Kan je wel jullie (betere) idee met wasmachine en droger uitvoeren?
Nederlandse, pot met rode dekselquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Duitse Lidl of Nederlandse? Ben altijd op zoek naar lekkere mayo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En…hebben jullie nu plek voor een mooie kast? 😉quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Duitse Lidl of Nederlandse? Ben altijd op zoek naar lekkere mayo
[..]
Fijn dat het goed gaat met je zus.
We kunnen het plan wel uitvoeren gelukkig. Maar het zou op diverse punten echt wel beter kunnen. Ach ja, zo gaat dat. We zijn vooral verbaasd dat we dit nu pas bedenken. Ik kan het niet goed uittypen maar als je hier thuis de situatie zou zien, zou je ons enorm hard uitlachen
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:47 schreef AnneX het volgende:
Van een heel andere orde…heb dit al een paar x bekeken en iedere keer weer emo.
Had ook tranen in mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja! En ook voor planten op de vloer. Geen bouwradio meer in de keuken, niet meer de volledige voorraad overhemden en jassen vol in het zicht, er is reden om een mooiere deurmat te kopen en ik ga ook op zoek naar passende keukendoeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
En…hebben jullie nu plek voor een mooie kast? 😉
Ga je de hort op?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo-ma-di-wo-do nog werken en heb ik de vrijdag alvast vrij om bij te komen![]()
Zoutwater dobberen kameel rijden woestijn slapen in Jordanië jeweettoggggquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |