Ja ze zijn leuk in het Nederlands en live bewegend enzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:39 schreef PinkLow het volgende:
In mijn ooghoeken ook een beetje meegekregen van het tweetal bij Jinek. Lijken mij twee aardige artiesten. (Alleen vind ik het nummer zelf echt niks)
Ze komen nu een stuk sympathieker over dan in de eerste filmpjes die we te zien kregenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk in het Nederlands en live bewegend enzo.
(En leuk dat je het Voorsteltopic hebt ingevuld!)
Vind ik ook. Tenminste, supergoed is wat overrated, maar ik vind het zeker niet slecht. Met een goede staging kan dit best wel wat worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:05 schreef Maharski het volgende:
Supergoeie, prachtige song. Kan niet anders zeggen! Net pas voor het eerst beluisterd.
Geweldige track.
Dat is een filmpje van jaren geleden. Waarom dit steeds maar weer wordt aangehaald..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:44 schreef Poepz0r het volgende:
Vond ze bij Jinek wel sympathiek. Vooral Dion. Het schijnt dat Mia niets met Nederland heeft als in binding etc. Waarom doe je dan mee voor NederlandDion solo had ook makkelijk gekund trouwens
Dat kan. Alsnog heeft ze een vreemde vibe rond haar ofzo. Dion vind ik veel sympathiekerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:47 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Dat is een filmpje van jaren geleden. Waarom dit steeds maar weer wordt aangehaald..
“Ik hou van applaus krijgen.”quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan. Alsnog heeft ze een vreemde vibe rond haar ofzo. Dion vind ik veel sympathieker
Narcisme ofzo proef ik bij haarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik hou van applaus krijgen.”
Eens, ik vind Dion ook leuker.
Het is de toon en uitstraling. In diverse uitspraken en momenten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:01 schreef Cee het volgende:
Nederland en Nederlanders vind ik zelf ook vaak best vervelend. Als je dat hardop zegt dan krijg je als antwoord “nou rot op dan!” Maar als je dat dan daadwerkelijk doet, vooral omdat je elders meer mogelijkheden en kansen ziet dan is dat blijkbaar ook niet goed. Schiet mij maar lek.
Eens. Mia lijkt mij heel nep.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is de toon en uitstraling. In diverse uitspraken en momenten.
Genoeg artiesten die je in een talkshow ziet zitten met grote dromen maar die gewoon likeable overkomen.
En nee, iemand hoeft zeker niet likeable over te komen. Maar ja, ik ga wel heel lekker op een Jeangu en S10.
Nep zou ik het niet noemen. Ik denk dat ze gewoon zichzelf is.quote:
Er is niks Nederlandser dan een hekel hebben aan Nederland. Niet voor niks geldt 'on-Nederlands' hier als compliment.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:44 schreef Poepz0r het volgende:
Vond ze bij Jinek wel sympathiek. Vooral Dion. Het schijnt dat Mia niets met Nederland heeft als in binding etc. Waarom doe je dan mee voor NederlandDion solo had ook makkelijk gekund trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |