Supertip!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
In Luxemburg is het wel gewoon beschikbaar: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html. Als je het via de website wil afsluiten zonder VPN heb je inderdaad een Luxemburgse betaalkaart nodig. Je kunt het ook vanuit de Google Play Store of Apple Appstore afsluiten. Mogelijk lukt het dan wel gewoon met een Nederlandse betaalkaart.
In Luxemburg kun je het overigens ook gewoon gratis zien via https://play.rtl.lu/live/rtl-zwee of met de Luxemburgse RTL Play app. NL commentaar kun je dan fixen via Grand Prix Radio of op AD.nl.
Hier dit keer weer vloeiend (gister Kwali niet)quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
Voor mensen die F1 tv hebben: had die bij jullie ook wat kuren af en toe?
Dat kan makkelijk met Opera Browser (via desktop en Android). Even eenmalig VPN aanzetten in de instellingen van Opera en je hoeft er nooit meer naar om te kijken. De VPN-verbinding geldt alleen voor Opera. Je laat alleen Grand Prix Radio (deze of deze) via Opera lopen en al het overige verkeer houd je daarbuiten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
VPN gevonden, groetjes uit de VS
Nu nog een manier vinden om alleen GPR over de VPN te laten gaan.
Ik heb 0 issues gehad en dat met 6 streams tegelijkertijdquote:Op zondag 5 maart 2023 18:05 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik heb deze race af en toe wat kuren gehad. Bufferproblemen en af en toe moest ik de race opnieuw opstarten voor hij weer verder wilde.
Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?
Ik had tegen het einde wel kwaliteitsverlies, maar dit herstelde zich vrij snel.quote:Op maandag 6 maart 2023 03:37 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb vandaag ook weer zonder problemen en met haarscherp beeld kunnen kijken op F1 TVkwali ook geen problemen gehad. GPR met Mol er dit keer ook perfect bij gehad
Ik had vooral in het begin kwaliteitsverlies maar dit duurde ook niet heel lang.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had tegen het einde wel kwaliteitsverlies, maar dit herstelde zich vrij snel.
Als je de main feed op je TV zet, dan zou ik de onboards daar plaatsen in een 2x2 raster.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:48 schreef DX11 het volgende:
F1 multiviewer is ook wel super handig zeg. Gebruik het op mijn tablet naast de tv. Nu alleen nog verder puzzelen om het scherm beter te vullen:
[ afbeelding ]
(plaatje van quali)
Ja dat kan ook. Maar ik had op de TV de international feed, en op de tablet de F1 live feed (is regelmatig anders). En dan dus op de tablet daar omheen de rest. Probleem is dat al die schermpjes 16:9 zijn en mijn tablet 3:2, dus alle zwartruimte opvullen gaat sowieso niet. Wat ik nu overweeg is de normale 16:9 pc te vullen met de main feed plus 5 kleine dingen er omheen, en dan die op de tv af te beelden. Als je tv groot genoeg is kan je alles nog prima zien dan.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef TagForce het volgende:
[..]
Als je de main feed op je TV zet, dan zou ik de onboards daar plaatsen in een 2x2 raster.
Dan met de live timing van MultiViewer (dus niet de data video van F1TV) de rechterkant opvullen, en daar waar de RBR onboards nu staan twee blokken maken vanuit de live timing. 1 met de Race Control messages, en 1 met de driver tracker (dus niet die tracker die je nu hebt staan).
Sowieso is die Palmer beter in commentaar geven, dan een F1 auto besturenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:23 schreef Eagles89 het volgende:
Aan alle nieuwe leden van de F1 TV familie: na de race, meestal vanaf dinsdag, staat er een 20-30 min analyse van Palmer online, deze vind ik altijd verrassend sterk,echt wel een aanrader.
De livetiming feeds van Multiviewer komen van de timing stream van formula1.com en niet vanuit een video feed. Dat zijn dus gewoon textschermen die ook op die manier schaalbaar zijn naar anders dan 16:9 verhoudingen (enige uitzondering is de tracker, want daar staat een plaatje van het circuit in).quote:Op maandag 6 maart 2023 15:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar ik had op de TV de international feed, en op de tablet de F1 live feed (is regelmatig anders). En dan dus op de tablet daar omheen de rest. Probleem is dat al die schermpjes 16:9 zijn en mijn tablet 3:2, dus alle zwartruimte opvullen gaat sowieso niet. Wat ik nu overweeg is de normale 16:9 pc te vullen met de main feed plus 5 kleine dingen er omheen, en dan die op de tv af te beelden. Als je tv groot genoeg is kan je alles nog prima zien dan.
Nice! Daar ga ik mee puzzelen de volgende race.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:46 schreef TagForce het volgende:
[..]
De livetiming feeds van Multiviewer komen van de timing stream van formula1.com en niet vanuit een video feed. Dat zijn dus gewoon textschermen die ook op die manier schaalbaar zijn naar anders dan 16:9 verhoudingen (enige uitzondering is de tracker, want daar staat een plaatje van het circuit in).
Je kan daarmee dus bijvoorbeeld de berichten van race control laten zien in het vlak wat anders gewoon zwart is.
En dat zijn alle berichten van race control, niet alleen wat ze in de live feed voorbij laten komen (elke track limit komt voorbij, evenals alle vlaggen die gegeven worden per baanpost (dus niet per sector)).
Je kan dat nu al doen... Gewoon de race terugkijken via Multiviewer. De livetiming wordt gesynced met de videofeed opgeslagen op een server van MV, dus die kun je ook gewoon openen bij terugkijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:53 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nice! Daar ga ik mee puzzelen de volgende race.
En de Tech Talk op dinsdagen - als die dag nog aangehouden wordt...?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:23 schreef Eagles89 het volgende:
Aan alle nieuwe leden van de F1 TV familie: na de race, meestal vanaf dinsdag, staat er een 20-30 min analyse van Palmer online, deze vind ik altijd verrassend sterk,echt wel een aanrader.
Ik vind het ook goed te doen en zeker de moeite waard voor de grote tv.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:42 schreef Black-Death het volgende:
Net met het apk-bestand de F1 TV app weer op mijn Android tv gezet. Ging verrassend eenvoudig.
Waarom staat die app eigenlijk niet meer standaard in de Play Store?
Las wel iets over veel updates. Ervaring mee hoe vaak je dit tructje met apk moet doen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook goed te doen en zeker de moeite waard voor de grote tv.
Staat er wel in, maar wordt op 90% van de apparaten niet toegestaan voor download, iets met een rechten dingetje.
Ik heb 1 chromecast met google tv, daar kan je hem weer wel downloaden uit de playstore, nvidia shield enz schijnbaar ook.
Denk dat ik ongeveer een keer of 6 heb geüpdatet vorig jaar, goed te doen. Ik heb zelf solid explorer geïnstalleerd en een netwerklocatie gemaakt van mijn pc, dan is het letterlijk kopiëren plakken installeren, 1 minuut.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Las wel iets over veel updates. Ervaring mee hoe vaak je dit tructje met apk moet doen?
Wel nogal balen dat er geen (Engelse) ondertiteling bij zit, was voor dove mensen handig geweestquote:Op maandag 6 maart 2023 16:23 schreef Eagles89 het volgende:
Kan je op youtube wel doenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:59 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wel nogal balen dat er geen (Engelse) ondertiteling bij zit, was voor dove mensen handig geweest
Via de website wordt het toch ook automatisch verlengd.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: als je F1TV via de app hebt gekocht voor een heel jaar, wordt ie automatisch verlengd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |