Mooie plaatjes maar hoe krijg je zon dashboard voor elkaarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef 3rr0r het volgende:
Alles wat betreft de officiële F1TV app.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waren oude plaatjes, heb de OP vernieuwd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mooie plaatjes maar hoe krijg je zon dashboard voor elkaar
Vertel, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:01 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens misschien wel handig in de OP een soort beknopte handleiding te maken hoe je het bekende “stotter” beeld kunt fixen
Ook bij nieuwe TV’s ervaren veel mensen geen vloeiend beeld als ze de F1 TV app casten naar hun TV. Ze casten omdat op heel veel TV’s de F1 TV app niet te vinden is, helaas. Ikzelf heb op mijn vrij nieuwe Sony TV ook dit probleem gehad, en door hulp hier op Fok heb ik het kunnen oplossen. Heel simpel op twee verschillende manieren kun je alsnog het perfecte vloeiende beeld krijgen van F1 TV.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vertel, ik ben benieuwd.
Scheelt TS ook weer werk; kan hij jouw werk er zo in plakken.
Ik had dat gestotter op de PCquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:01 schreef Eagles89 het volgende:
Hier is al een topic van toch? Of was die vol
Edit never mind zat vol zie ik nu, sorry voor de spam
Overigens misschien wel handig in de OP een soort beknopte handleiding te maken hoe je het bekende “stotter” beeld kunt fixen, want veel nieuwe abbo’s gaan dat hier in dit topic sowieso vragen. Het maakt niet uit hoe snel je verbinding is, dat stotteren heeft bijna iedereen die vanaf een mobiel device cast en niet de app op zijn TV heeft geïnstalleerd of een aparte chromecast heeft.
Lijkt niet nodig. De streams werken op dit moment gewoon.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
@:hole1988 Vroeg me af of je de website nog kunt/gaat aanpassen zodat Olav te horen is
Deden ze ook de vrijetrainingen normaalgesproken? Ben het vergeten, maar vandaag was het gewoon muziek via je site in ieder geval, geen commentaar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lijkt niet nodig. De streams werken op dit moment gewoon.
Werkelijk waar geen idee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deden ze ook de vrijetrainingen normaalgesproken? Ben het vergeten, maar vandaag was het gewoon muziek via je site in ieder geval, geen commentaar.
Via een VPN kreeg ik bij de Belgische website wel commentaar, maar via de Nederlandse site (evenals via jouw pagina) alleen muziek tijdens de training.quote:
Ja, ze doen alle sessies. Maar het commentaar zit nu op een andere stream. Helaas was er via de link van @hole1988 idd alleen muziek te horen. Met VPN via de Belgische site lukte het uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deden ze ook de vrijetrainingen normaalgesproken? Ben het vergeten, maar vandaag was het gewoon muziek via je site in ieder geval, geen commentaar.
Ik ga op onderzoek uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Via een VPN kreeg ik bij de Belgische website wel commentaar, maar via de Nederlandse site (evenals via jouw pagina) alleen muziek tijdens de training.
De ''gewone man'' krijgt dat soort dingen niet voor elkaar, of wil de moeite er niet voor doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Via een VPN kreeg ik bij de Belgische website wel commentaar, maar via de Nederlandse site (evenals via jouw pagina) alleen muziek tijdens de training.
Lijkt me sterk dat ze op NL ip's blocken dus misschien gewoon de url snoopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ze doen alle sessies. Maar het commentaar zit nu op een andere stream. Helaas was er via de link van @:hole1988 idd alleen muziek te horen. Met VPN via de Belgische site lukte het uiteindelijk wel.
Misschien wel meer Belgenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De ''gewone man'' krijgt dat soort dingen niet voor elkaar, of wil de moeite er niet voor doen.
Olav gaat heel wat minder luisteraars krijgen dit seizoen.
Chromecast kost je 4 tientjes, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:59 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik heb ook F1TV gekocht voor een jaar en baalde ervan dat er geen app voor mijn tv was. Wat ik ga doen is mijn laptop aansluiten op de tv en zo kijken.
Heb het nog niet geprobeerd maar laat het zondag weten.
Tip: Let op dat het de officiele (Google) Chromecast, of Google TV is, want dat zou het enige merk zijn dat de F1 TV Pro-stream ondersteunt, en waar het bedrijf Formula 1.com garanties voor biedt (en service voor geeft).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Chromecast kost je 4 tientjes, ga je geen spijt van krijgen.
Ik heb deze, nu zelfs nog iets goedkoperquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Tip: Let op dat het de officiele (Google) Chromecast, of Google TV is, want dat zou het enige merk zijn dat de F1 TV Pro-stream ondersteunt, en waar het bedrijf Formula 1.com garanties voor biedt (en service voor geeft).
ja, daar doel ik op met "Google TV"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb deze, nu zelfs nog iets goedkoper
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000119991877/?s2a=
Ja klopt, daarom post ik ook ff een link voor eventueel geïnteresseerde usersquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]
ja, daar doel ik op met "Google TV"![]()
Maar er bestaan ook van die merkloze 'chromecasts' - zo noemt de volksmond ze. Maar op mijn tv op de slaapkamer werkt het streamen van F1 TV Pro toch niet (zo'n goedkope van Kruidvat/Trekpleister zeg maar) .
In de woonkamer wel de officiele Google chromecast hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |