Graag, o heer en meesterquote:Op maandag 20 maart 2023 16:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zit in de 13 jaar onderduiktijd fase. Dit weekend ga ik even los
quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:27 schreef Aberkullie het volgende:
Kan iemand een simpele uitleg geven van wat ik bij die deuren moet doen met zo’n som en rol met dieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:30 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u![]()
Wellicht heb je bij je documenten ook al een blaadje met daarop de afbeeldingen van alle beesten en de waardes.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:27 schreef Aberkullie het volgende:
Kan iemand een simpele uitleg geven van wat ik bij die deuren moet doen met zo’n som en rol met dieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Iemand tips voor field guide pages? Ik moet er nog twee in het kasteel en dan heb ik ze allemaal, maar ik heb het kasteel al 30 keer helemaal doorlopen en nergens hoor ik nog een tingeltje met relevlio. Ook de kasteelmuren al meerdere keren door geweest, en hoog/laag rondgevlogen overal maar ook niets. Nouja, 1, want ik moest er eerst nog 3. En Hogsmeade begrijp ik niet, want daar staat bij collections dat ik ze allemaal heb, maar als ik in de map kijk staat er 54/55. Lijkt me een bug dus.
Nu nog wat bezig met de sidequests. Ik blijf het eigenlijk nog gewoon leuk vinden. Hopelijk komt er DLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:45 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Wellicht heb je bij je documenten ook al een blaadje met daarop de afbeeldingen van alle beesten en de waardes.Ja dat blaadje had ik dus al gevonden voordat ik ook nog maar 1 deur was tegengekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wat moet ik er mee. Totdat ik de deur zag.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:51 schreef Aberkullie het volgende:
Hoe hebben jullie in godsnaam alle field pages gevonden
Nog niet. Gewoon ook nog biet alle collections volquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:51 schreef Aberkullie het volgende:
Hoe hebben jullie in godsnaam alle field pages gevonden
Je moet uitzoomen in het kasteel, dan kan je precies zien waar je nog een page mist.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Iemand tips voor field guide pages? Ik moet er nog twee in het kasteel en dan heb ik ze allemaal, maar ik heb het kasteel al 30 keer helemaal doorlopen en nergens hoor ik nog een tingeltje met relevlio. Ook de kasteelmuren al meerdere keren door geweest, en hoog/laag rondgevlogen overal maar ook niets. Nouja, 1, want ik moest er eerst nog 3. En Hogsmeade begrijp ik niet, want daar staat bij collections dat ik ze allemaal heb, maar als ik in de map kijk staat er 54/55. Lijkt me een bug dus.
Nu nog wat bezig met de sidequests. Ik blijf het eigenlijk nog gewoon leuk vinden. Hopelijk komt er DLC.
ja dat deed ik dus ook. Zo'n youtube guide erbij gepakt. Alles weer langs. Zoom ik uit, mis ik er nog steeds 1.quote:Op maandag 3 april 2023 13:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je moet uitzoomen in het kasteel, dan kan je precies zien waar je nog een page mist.
Dan moet je ff kijken bij collections, of je in de Hogwarts sectie iets mist of niet.quote:Op maandag 3 april 2023 14:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat deed ik dus ook. Zo'n youtube guide erbij gepakt. Alles weer langs. Zoom ik uit, mis ik er nog steeds 1.
Fucking irritant
Beetje late reactie, maar je kunt kiezen om evil te worden. Is het mogelijk om een evil Hufflepuff te zijn, want dat lijkt me wel grappig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En terecht. Je bent evil of je bent t niet.
Avada is niet voor pussies.
Eigenlijk ben je nooit echt evil. T gaat er vooral om of je de dark arts wil leren ja of nee. Die keuze heb je voor elk Huis denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar je kunt kiezen om evil te worden. Is het mogelijk om een evil Hufflepuff te zijn, want dat lijkt me wel grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |