Bil wist wel hoe tv moest makenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Speurneus![]()
en dit stukje dan![]()
[ afbeelding ]
"wat spanningen "
Denk dat Ruud er wel klaar mee was dat ie in zijn gezicht gespuugd werd en geslagen werd
Ze had Jessie trouwens ook geslagen
wel mooi strak buikjequote:
sttttttt straks vragen ze haar voor een RLS. 1 geluk, haar vriend nu heeft niets met in de belangstelling staan geloof ikquote:
Ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ze daar niet eens mee bezig was, maar dat ze gewoon zichzelf was
Graagquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
wel mooi strak buikje
[..]
sttttttt straks vragen ze haar voor een RLS. 1 geluk, haar vriend nu heeft niets met in de belangstelling staan geloof ik
[..]
Ben er ook bang voorsoms, heel soms ben ik benieuwd hoe ze zich nu gedraagd, zou ik wel ff in haar leventje willen kijken. Heel soms dan hé
Lekker ding wel, Lotus dan en niet Batsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
wel mooi strak buikje
[..]
sttttttt straks vragen ze haar voor een RLS. 1 geluk, haar vriend nu heeft niets met in de belangstelling staan geloof ik
[..]
Ben er ook bang voorsoms, heel soms ben ik benieuwd hoe ze zich nu gedraagd, zou ik wel ff in haar leventje willen kijken. Heel soms dan hé
Nou Bil wist wel hoe ze tv moest maken , deels is ze zo maar zij wist heel goed hoe ze de boel wat kon opschuddenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ze daar niet eens mee bezig was, maar dat ze gewoon zichzelf was
Maar die krijs en jankpartijen waren wel echt en dat slaan deed ze ook achter een boompje in de nacht, denk niet dat ze bezig was met tv maken, maar met Bil zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Bil wist wel hoe ze tv moest maken , deels is ze zo maar zij wist heel goed hoe ze de boel wat kon opschudden
Uiteraard was dat echt , ze kwam ook niet voor niets iedere keer terugquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar die krijs en jankpartijen waren wel echt en dat slaan deed ze ook achter een boompje in de nacht, denk niet dat ze bezig was met tv maken, maar met Bil zijn![]()
Zou haar wel weer terug op tv willen
"Ik vertrek " heeft de kans gemist
Misschien over niet al te lange tijd de serie : "Ik kom terug "![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker ding wel, Lotus dan en niet Bats
Ik kom terugquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar die krijs en jankpartijen waren wel echt en dat slaan deed ze ook achter een boompje in de nacht, denk niet dat ze bezig was met tv maken, maar met Bil zijn![]()
Zou haar wel weer terug op tv willen
"Ik vertrek " heeft de kans gemist
Misschien over niet al te lange tijd de serie : "Ik kom terug "![]()
The patient for me. Aha…quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:17 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Over een tijdje is die kerel er met een Grieks grietje vandoor.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar lippen weer opgespoten, ze doet weer zo idioot met die tong van haar.
[ afbeelding ]
Plus, ondanks de megagrote donkere zonnebril. zou ze dan denken, dan zie je mijn wallen niet?
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |