abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208214299
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208214309
Vorige topic staan wat extra foto's
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208218339
Dat zat er in

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208218381
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208218424
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208218773
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208219891
Bedankt weer @pullup!

Een nieuwe baby, een nieuwe stier O+ en Bats :P
Maar die Lot, ik dacht dat ze van de vrouwenliefde was en een vaste vriendin had. Apart weer, ik zal wel wat gemist hebben.
Op de volgende baby dan maar weer!
pi_208220270


Uto vriendin van Lotje, ik weet niet meer of het eerste vriendin was

[ Bericht 16% gewijzigd door pullup op 03-03-2023 18:56:19 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208220370
quote:
Is zij tegenwoordig zo in de here ? Ben verbaasd haha.
En geen Bats erbij?
Grrr ik en mobiel, ben daarop de smileys kwijt. Geen idee waar ze verstopt zijn
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_208220550
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 16:42 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Is zij tegenwoordig zo in de here ? Ben verbaasd haha.
En geen Bats erbij?
Grrr ik en mobiel, ben daarop de smileys kwijt. Geen idee waar ze verstopt zijn
Viel me vanochtend ook al op.
Dit staat er nu in haar bio ook



Was me nog niet eerder opgevallen en heeft vast met de schoonfamilie te maken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208221830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef pullup het volgende:

[..]
Viel me vanochtend ook al op.
Dit staat er nu in haar bio ook

[ afbeelding ]

Was me nog niet eerder opgevallen en heeft vast met de schoonfamilie te maken
Verhip ja, dat zal denk ik wel met hem en familie te maken hebben vermoed ik _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_208221894
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:29 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Verhip ja, dat zal denk ik wel met hem en familie te maken hebben vermoed ik _O-
Weddenschapje maken :o
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208221936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Weddenschapje maken :o
Vind het helemaal niet bij haar passen :@ _O-
Als ik dan lees samen in de zegen van god, krijg ik spontaan handmaids tale gevoel erbij :D

En volgens mij was Bill er ook echt niet bij , lees bij haar er niets over terug, ook geen felicitatie bij Charlotte?
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_208221992
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:37 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Vind het helemaal niet bij haar passen :@ _O-
Als ik dan lees samen in de zegen van god, krijg ik spontaan handmaids tale gevoel erbij :D

En volgens mij was Bill er ook echt niet bij , lees bij haar er niets over terug, ook geen felicitatie bij Charlotte?
Twee geloven op één kussen daar ligt de duivel tussen. Ik heb zelf een gelovig vriendje gehad. NO WAY !!!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208222176
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:37 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Vind het helemaal niet bij haar passen :@ _O-
Als ik dan lees samen in de zegen van god, krijg ik spontaan handmaids tale gevoel erbij :D

En volgens mij was Bill er ook echt niet bij , lees bij haar er niets over terug, ook geen felicitatie bij Charlotte?
Bats is inderdaad ineens foetsie

En die gelovige component had ik ook nog niet zo sterk gezien of verwacht bij haar _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208222246
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208222256
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
:{
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208222276
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208222280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef Soury het volgende:

[..]
:{
Onherkenbaar bijna
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208222387
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Twee geloven op één kussen daar ligt de duivel tussen. Ik heb zelf een gelovig vriendje gehad. NO WAY !!!
Ik vind het altijd eng worden als er zoveel nadruk op gelegd gaat worden, een geloof hebben zal je mij niet over horen, ik benijd wel eens mensen die een geloof hebben en daar kracht uit halen ;) Maar er zo met de vinger naar wijzen en uit moeten spreken, daar heb ik 10 keer niets mee zoals Charlotte dat nu doet, Snap dat heel goed van jou hoor met dat exvriendje, dat is ook niet aan mij besteed :X :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:54 schreef pullup het volgende:

[..]
Bats is inderdaad ineens foetsie

En die gelovige component had ik ook nog niet zo sterk gezien of verwacht bij haar _O-
Arme Bats, niet eens de show / aandacht kunnen stelen _O-

Ja heb ook geen idee of ze al vaker dat soort uitspraken deed :N viel mij nu ineens op.

Romy aan het spammen





Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_208222417
Een beste spam

Maar nee, volgens mij had ze dat allemaal wat bij Insta weggehouden. Ze was ook best lang op prive dus was een tijd niet echt te volgen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208222439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:08 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ik vind het altijd eng worden als er zoveel nadruk op gelegd gaat worden, een geloof hebben zal je mij niet over horen, ik benijd wel eens mensen die een geloof hebben en daar kracht uit halen ;) Maar er zo met de vinger naar wijzen en uit moeten spreken, daar heb ik 10 keer niets mee zoals Charlotte dat nu doet, Snap dat heel goed van jou hoor met dat exvriendje, dat is ook niet aan mij besteed :X :N
[..]
Arme Bats, niet eens de show / aandacht kunnen stelen _O-

Ja heb ook geen idee of ze al vaker dat soort uitspraken deed :N viel mij nu ineens op.

Romy aan het spammen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik houten kistjes en een pas geboren baby wat raar vind?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208222728
Half jaar geleden was het nog dikke mik

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208222848
Lofjoe
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208223560
Wow, zo zie je goed hoe enorm die beesten zijn

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208230756
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208238357
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208238394
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208238426
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208239564
romykoldenhof_

Mijn bevallingsverhaal 💙🍼

Het is zaterdagochtend en ik wordt onrustig wakker, de voorweeën die ik donderdag en vrijdag had zijn niks te vergelijken bij de weeën die ik nu voel. Het lijkt dan toch eindelijk echt door te zetten en ik besluit om ze te gaan timen. Zoveel hoop dat ze dan toch om de 5 min komen een uur lang, en ik de verloskundige kan bellen om te komen.. helaas was het vals alarm, maar belde toch even de verloskundige op om aan te geven dat ze wel om de 7 a 10 min kwamen.

Cemal en Marley zijn even samen in bad gegaan zodat ik mij echt kon blijven focussen op de weeën en het onbewust niet geremd zou worden doordat hun om mij heen huppelde.
En ja hoor, het werkte! Ze kwamen om de 5 min nu en voor ik het wist stond m’n verloskundige in de woonkamer. Inmiddels is het rond 11:30 en is mijn moeder gearriveerd om Marley op te vangen. Ik wordt gecontroleerd boven in de slaapkamer op hoeveel cm ontsluiting ik zit; en die was al 4 CM! Yes!

Met veel blijdschap en spanning tegelijk vertrekken we naar het ziekenhuis, geef ik Marley en m’n moeder een dikke kus en rijden we weg. Eenmaal aangekomen bij het ziekenhuis lopen we in een rolstoel door naar de geboortesuite die ik had gehuurd. Wauw wat een aanrader! Een grote kamer voor ons alleen, met compleet ingerichte badkamer: een heerlijk ligbad, douche, eigen wc. Daarnaast aansluitend de slaapkamer met keuze tot een bed. Ik besluit in bad te gaan, en daar de eerste weeën op te vangen. ( dit heb ik bij de bevalling van Marley ook gedaan ) Na 3 kwartier was ik het helemaal zat, had het warm, en wilde Morfine, sterker nog ik schreeuwde erom! Ergens vond ik het gek dat ik na 3 kwartier al smeekte om het morfine pompje, ik dacht: huh?! Ik ben net begonnen! Hoe dan?! De verloskundige zei: room ga maar even op bed liggen, ik wil eerst even kijken hoe ver je ontsluiting is, mocht die te ver al zijn dan heeft pijnbestrijding geen zin bij deze bevalling omdat het wel even duurt voor het morfinepompje gereed is gemaakt. A fijn, ik ging liggen. En nu komt het: ik zat opeens op 8,5 cm ontsluiting en 9 cm met een wee! OMFG! Ik was in 3 kwartier tijd zoooo snel gegaan. Met een lach en een traan wist ik: we moeten door. Nog even doorbijten room en dan heb je je ventje in je armen! Opeens bedacht ik mij dat ik wel iets had wat mij iig de scherpe randjes kon doen weghalen en dat was het tens apparaat, dus die haalde Cemal snel voor mij uit de tas. Hoppa dat hielp!

Ik was opgelucht dat ik omdat ik geen pijnbestrijding meer kon krijgen toch de tens had, dus daar gingen we. Elke houding geprobeerd op het bed alleen niks was fijn voor mij, en leek te werken. Ik voelde geen persdrang! Alweer niet, dit had ik bij Marley ook toen. Ik baalde zo hard! Waarop de verloskundige zei: room ik denk dat je op de baarkruk moet gaan zitten. En hop, daar ging ik. Door de zwaartekracht hielp mij het om enigszins bij een wee goed veel kracht te zetten en daar kwam dan het hoofdje. En daar was onze Oliver.

Ik ben daarna gaan douchen en bijna nokkie gegaan maar de verloskundige kon mij net optijd vastgrijpen, ik ken niet zo goed tegen bloed 😅
Rond 16:30 waren we thuis en hebben we Oliver aan Marley laten zien, dat was echt het allermooiste moment ever ( hier later meer over )
Ongekend hoe snel deze bevalling is gegaan, 11:30 van huis vertrokken en 14:04 hadden we onze zoon in onze armen.
Ik ben zoooo blij dat wij dit keer een geboortefotograaf erbij hadden en prachtige foto’s hebben kunnen krijgen van weer zo’n bijzondere ervaring.

Vandaag is de kraamhulp er voor het laatst en ik moet zeggen dit was een pittige week. Vol blijdschap, onzekerheid, verdriet, schuldgevoel naar Marley toe af en toe als ik het gevoel had dat ik haar niet genoeg aandacht gaf, de kraamtranen, vermoeidheid, wennen aan het nieuwe gezin wat we hebben, en nog zoveel meer. Maar het is ook prachtig tegelijk. Ik heb mij letterlijk nog nóóit zo compleet gevoeld. Een lieve man, dochter, zoon, gewoon een gezin van 4.

Ik heb wel 1 ding geleerd deze week, en dat is dat ik echt vaker naar m’n lichaam moet luisteren. Ik heb een hele goede kraamzorg gehad, die streng was voor mij door mij letterlijk naar bed te sturen, ik was zoals gewoonlijk weer lekker koppig en wilde op dag 2 al van alles ondernemen, nou die kwam ff aan daarna

As we speak lig ik heerlijk met de beentjes hoog en wil ik echt nog meer zorg dragen aan m’n herstel, zodat ik weer lekker snel de oude ben, en m’n werk kan oppakken. ( want dat heeft zich behoorlijk opgestapeld de afgelopen weken 😂 )
De kast is uitgepuild met dozen, genoeg content op te nemen de komende periode, maar eerst: rust.

Ik heb echt even alles links gelegd, alles komt later wel, nu eerst genieten!



Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_208248104
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:00 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Is het alweer carnaval?
pi_208254694
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:05 schreef mootie het volgende:

[..]
Is het alweer carnaval?
Effe lekker gek doen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208254960
Man3 deze is nog even niet zo mooi

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208255025
Die muts is wel een van haar favo's @mootie

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208255038
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208255047
Ook weer foetsie

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208255062
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208255078
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208261240
Dat schiet al op ook

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208261252
Was even vergeten dat hij zo'n enorm plakplaatje had genomen

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208261492
quote:
14s.gif Op maandag 6 maart 2023 07:29 schreef pullup het volgende:
Dat schiet al op ook

[ afbeelding ]
De buik is enorm, als je niet beter weet denk je dat ze er al bijna is.
pi_208261586
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 08:18 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
De buik is enorm, als je niet beter weet denk je dat ze er al bijna is.
Nog een ruim maandje toch?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208261633
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2023 08:31 schreef pullup het volgende:

[..]
Nog een ruim maandje toch?
Bij de foto staat 31 weken dus ze moet er nog 9 en dat is 2 maanden, we gaan het zien.
pi_208261646
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 08:36 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Bij de foto staat 31 weken dus ze moet er nog 9 en dat is 2 maanden, we gaan het zien.
Ah ja ik had half April in mijn hoofd
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 6 maart 2023 @ 11:10:02 #45
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208263040
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2023 07:31 schreef pullup het volgende:
Was even vergeten dat hij zo'n enorm plakplaatje had genomen

[ afbeelding ]
Werkelijk heel lelijk en heel lelijk gedaan.
pi_208269146
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208269273
Daar is Senna weer

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208269311
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_208271097
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2023 07:31 schreef pullup het volgende:
Was even vergeten dat hij zo'n enorm plakplaatje had genomen

[ afbeelding ]
Lelijk hé ziet er echt niet uit zo groot, Vind sowieso die gekozen lettertype geen porum _O- Gezet door Boyd hé ;)

Daar zijn de 4 letters, wij noemen hem Olie :D

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 6 maart 2023 @ 21:54:46 #50
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_208271565
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2023 07:31 schreef pullup het volgende:
Was even vergeten dat hij zo'n enorm plakplaatje had genomen

[ afbeelding ]
Mijn hemel wat lelijk :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')