zeg dat je hoofdpijn hebtquote:
ja duhquote:
Nou op twee punten na was je 1quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb de eerste plaats niet gehaald gisteren
Maar collega heeft ziek gemeld. Dus zit alleen vandaag
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2023 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij en Maan?quote:
waarom geen trioquote:
Paul erbij.quote:
2? Ik dacht 6quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou op twee punten na was je 1![]()
Dat is balen maar je vindt vast je bolk gaatjes
Paul's anus is al uitgewoondquote:
O ik heb je op twee zien staan had je dat zelf niet doorquote:
Werkse Emmerquote:
Ik wist dat ik fresh voorbij was dat wel. Maar rabbit zou niet lukken. Want werd drukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb je op twee zien staan had je dat zelf niet door
Hey ffquote:
Ja en Fresh stond op 2quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wist dat ik fresh voorbij was dat wel. Maar rabbit zou niet lukken. Want werd druk
De truuk is te zorgen dat al je tegenstanders gebanned wordenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en Fresh stond op 2![]()
Het was te doen hij is nu niet meer op 1![]()
Maar inderdaad als het te druk is is het niet te doen je moet echt in de nacht of in de vroege ochten zijn dan haal je veel punten. In de avond is het vaak wat drukker hier
Bonjourquote:
Mogguhquote:
Ja gister vroeg gaan slapen en vanmorgen pas 7:05 wakkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en Fresh stond op 2![]()
Het was te doen hij is nu niet meer op 1![]()
Maar inderdaad als het te druk is is het niet te doen je moet echt in de nacht of in de vroege ochten zijn dan haal je veel punten. In de avond is het vaak wat drukker hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |