das wel goeie muziekquote:
ik vind het niet relaxed maar wel leuk as je wakker wilt blijven zonder koffiequote:
Ieder zn dingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 06:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind het niet relaxed maar wel leuk as je wakker wilt blijven zonder koffie
ik vond voyageur leuker, die heb ik nog thuis ligggenquote:
Na een feest lag ik hier ooit hevig in knuffel op met een leuke damequote:
Roos toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:00 schreef Maanvis het volgende:
Echt HLF8 als iemand zo kijkt waarom breng je haar dan in beeld
[ afbeelding ]
geen idee. in mijn hoofd zijn ze hetzelfdequote:
Je weet het ook wel mooi te brengen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee. in mijn hoofd zijn ze hetzelfde
[ afbeelding ]
halloquote:
Hey Maan, een beetje kunnen slapen?quote:
ik heb vannacht niet geslapenquote:
Wat een ellende Maan, hopelijk slaap je overdag wel wat anders is dit niet vol te houdenquote:
ja ik slaap overdag een paar verloren uurtjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende Maan, hopelijk slaap je overdag wel wat anders is dit niet vol te houden
hee webshopdivaquote:
Is niet te doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende Maan, hopelijk slaap je overdag wel wat anders is dit niet vol te houden
Dit kan je toch zo niet eeuwig volhoudenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik slaap overdag een paar verloren uurtjes
Morguh Mazquote:
Goedemorgenquote:
Nee, dat hebben we nu wel gezien aan (ben zijn naam kwijt zijn UI Is een hond) die en nog een user waarvan ik het weet maar geen naam wil noemen. Op een gegeven moment ben je zo op dat je niet meer weet wat je doet.quote:
valt heel erg mee, ik ben er heel goed inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit kan je toch zo niet eeuwig volhouden
je doet wat je weetquote:
En nu word ik weer boos ,want je bent heel; goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
valt heel erg mee, ik ben er heel goed in
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu word ik weer boos ,want je bent heel; goed.
Kutzooi.quote:
Ik heb de eerste plaats niet gehaald gisterenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maz![]()
![]()
Wat zei ik wie zou je van de eerste plaats af stoten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |