Ik zie niet in waarom we Baudet niet systematisch onschadelijk zouden maken, het is overduidelijk een landverrader.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Boos dat Baudet wordt ontmaskerd? De man vertegenwoordigt een politieke visie die diametraal tegenover de mijne staat.
Ik weet niet of het klopt, ik weet echter wel dat een satirisch programma niet de juiste drager is voor een dergelijke boodschap (de suggestie dat Baudet zichzelf op Sywertsiaanse wijze verrijkt) vlak voor de verkiezingen aangezien er bijvoorbeeld geen wederhoor wordt toegepast. Een satirisch programma is niet louter bezig met waarheidsvinding en vertrekt vanuit een ander uitgangspunt. De redactie vertrekt vanuit een idee en gaat daar dan bewijs bij zoeken.
Had hij ditzelfde item een paar maanden eerder gemaakt dan had ik het totaal niet problematisch gevonden.
Ik vind dit een beetje onzinnig. Je mag leugenaars en oplichters alleen ontmaskeren op bepaalde momenten? Baudet heeft dit vooral aan zichzelf te danken. Als Lubach leugens zou verspreiden, dan zou je wel een punt hebben, maar dat is helemaal niet het geval.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:29 schreef -XOR- het volgende:
Had hij ditzelfde item een paar maanden eerder gemaakt dan had ik het totaal niet problematisch gevonden.
En dat moet je dan even volkomen overbodig posten?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 23:21 schreef Zorro het volgende:
Het is Lubach.
Dat maakt dat ik iedere tegenstander, ook het FvD, het voordeel van de twijfel geef.
quote:
Zo Baudet had wel 14 optredens tijdens plenaire debatten. Waarmee ze alleen maar laten zien dat Baudet bar weinig in de kamer te vinden is.quote:- het is wederom volkomen onjuist. Met 14 plenaire optredens heeft Baudet in 2022 meer aanwezigheid gehad dan de fractievoorzitters van VVD (13 debatten), SP (11 debatten), CDA (9 debatten) of D66 (9 debatten):
Dat idee heb ik bij Otten ook al jaren.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat Baudet om die reden (financieel) de politiek in gegaan is heeft hij volgens mij zelf gewoon toegegeven, in elk geval Otten heeft dat gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |