Bedankt voor dit college.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je schilderijen van mensen van adel bekijkt hebben die allemaal een gelaat zoals de trainer van Spakenburg
Fun fact: binnen de adel was inteelt eerder regel dan uitzondering
Trefwoorden: Habsburgse kin
Voor meer leuke feitjes kunnen jullie altijd @:ggmm of @:zipportal een DM sturen
[ afbeelding ]
nou nou nouquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:48 schreef Cupfighter het volgende:
Hup Spakenburg, De Jong en of Simons mogen ook uit ook de wedstrijdjes geschopt worden, hebben ze een reden om te janken
Ergens wel natuurlijk, maar al moet PSV maar flink door het vuur voor de overwinning, dat zou al leuke tv opleveren.quote:
Ik sta er een beetje dubbel in. Als je dan die dubbel kan pakken geeft het natuurlijk wel extra glans dat je eventueel Ajax in de halve en PSV in de finale verslaat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik.
Ik hoop dat Spakenburg wint.
Ik zou het gewoon wel leuk vinden voor die spelers en trainer dat ze dan toch naar de Kuip mogen, dat roepen ze al vanaf de eerste ronde ongeveer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje dubbel in. Als je dan die dubbel kan pakken geeft het natuurlijk wel extra glans dat je eventueel Ajax in de halve en PSV in de finale verslaat.
Maagoed, de kans dat PSV verliest is zo ongeveer niet bestaand.
Ik denk dat de KNVB ze sowieso wel uitnodigt voor de finale.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon wel leuk vinden voor die spelers en trainer dat ze dan toch naar de Kuip mogen, dat roepen ze al vanaf de eerste ronde ongeveer.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Peesjevee zal wel winnen, 2-4 ofzo, maar we juichen natuurlijk allemaal voor Spakenburg.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Peesjevee zal wel winnen, 2-4 ofzo, maar we juichen natuurlijk allemaal voor Spakenburg.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |