quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik weet wat je zegt zonder dat je iets zegt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
Heb jij een bovengrens qua lengte @:Pisces29 ?
Met z'n ecto lichaamquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
Sukkeltje die denkt dat hij stoer is met wat tattoos
Hoe lang ben jij dan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet wat je zegt zonder dat je iets zegt.
1.96m vind ik perfect. 1.80m kan als je fantastisch bent en snapt dat ik dan de baas ben.
Jammer, ik ben 1.99quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1.96m vind ik perfect. 1.80m kan als je fantastisch bent en snapt dat ik dan de baas ben.
En 1m75?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |