SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
So far, so good...quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister al bijna vanaf het begin slapend mee en probeer nu halfslapend mee te typen
Muziek komt bij mij veel meer binnen als ik in zo'n schemerzone tussen slapen en wakker in zit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister al bijna vanaf het begin slapend mee en probeer nu halfslapend mee te typen
Dat zou het probleem niet mogen zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai vanaf dez SSD drive:
https://www.bol.com/nl/nl(...)NhNf22xoCXO0QAvD_BwE
Gelukkig niet de linkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de persoon rechts...
[ afbeelding ]
Ah oke, nooit gewetenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Keesje werd de zanger/oprichter van Lola Kite...
Hier haperde het net, het was even stilquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Geen haperingen gehoord?
Ik heb er al 4 gehad...
Dat dus, de hele boel bevriest hier soms...quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier haperde het net, het was even stil
Bij de vorige 3 liedjes elke keer 1 hapering.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Geen haperingen gehoord?
Ik heb er al 4 gehad...
Ja, wel in ieder geval twee haperingen de laatste paar liedjes.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Geen haperingen gehoord?
Ik heb er al 4 gehad...
Keesje werd Kees:quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee dat van Keesje wist ik ook niet
Paleis Noordeindequote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raad de locatie van de foto op de hoes ook maar...
[ afbeelding ]
Dat zal de Dam zijn denk ik?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raad de locatie van de foto op de hoes ook maar...
[ afbeelding ]
Ze duren ongeveer 2 seconden, zie niks geen pieken in CPU, Memory of Videokaart...quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:17 schreef brother52 het volgende:
De haperingen lijken ook steeds langer te duren.
Ja, vond ik ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt heel erg op Black is Black dit
Heel raar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze duren ongeveer 2 seconden, zie niks geen pieken in CPU, Memory of Videokaart...
Het is wel lastig draaien lijkt mequote:Op donderdag 2 maart 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet er zo denk ik maar mee stoppen, dit gehakkel is niet leuk voor jullie en ook niet voor mij...
Jammer, maar begrijpelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef MadMaster het volgende:
En weer een hik.
Dit is de laatste plaat van vanavond, helaas...
Ik irriteer me dood, ik kan slecht tegen dit soort dingen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel lastig draaien lijkt me
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik irriteer me dood, ik kan slecht tegen dit soort dingen...
Snap ik helemaal, het is gewoon shit als de techniek hapertquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had nog een tijdelijke oplossing door alles eerst op mijn laptop te gooien maar denk niet dat dat bij jou iets op gaat lossen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
melting is niet na te doen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:24 schreef livelink het volgende:
Ja, leuke nummers gehoord. Veel herkenning wel en toch niet te bekend.
Het zal vast beter klinken dan het commentaar bij het schaatsen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo nog wel even testen met de stream. Meeluisteren mag, maar is op eigen risico...
Ik geef alles nu even flink op z'n kloten, incl. netwerkverbruik en kijk even wat er gebeurd...quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zal vast beter klinken dan het commentaar bij het schaatsen.
Dat klopt, die was er inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:54 schreef brother52 het volgende:
Ik meende vrij in het begin 1 klein tikje te horen.
Denk dat je net gesaboteerd bent door Vout.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef brother52 het volgende:
Ik heb verder geen rare dingen gehoord.
Het was vermakelijk.quote:
Is dat een interface van Native instruments? (daar komt google nl als eerste mee wanneer ik op Audio2dj zoek)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef MadMaster het volgende:
De oorzaak is gevonden: Mijn 12 jaar oude externe Audio2DJ geluidskaart was de boosdoener, die heeft het zojuist definitief begeven...
Inmiddels draait alles weer ouderwets via de interne, kwalitatief mindere, soundcard van mijn laptop, maar mis ik wat mogelijkheden die ik voorheen wel had (o.a. de extra uitgang voor een extra koptelefoon, die ik gebruikte voor de monitoring van het inactieve kanaal).
Vanaf nu gebruik ik de stream weer even om te testen, waarbij geen hick ups meer mogen voorkomen...
En nu ook op zoek naar een nieuwe externe kaart met dezelfde soort aansluitingen en opties als de Audio2DJ kaart, die niet meer gemaakt/verkocht wordt...
Dat klopt, deze is/was het:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat een interface van Native instruments? (daar komt google nl als eerste mee wanneer ik op Audio2dj zoek)
Ze hebben daar een opvolger voor gemaakt.
Ik kwam bij een webwinkel een nieuwere versie tegen maar na even verder zoeken kan ik de mkII ook nergens vinden, ook niet op de site van Native Instruments zelf. Wat daar het dichtst in de buurt komt is denk ik deze: https://www.native-instru(...)ete-audio-1-audio-2/quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klopt, deze is/was het:
[ afbeelding ]
Misschien ben ik kippig, maar ik heb geen opvolger kunnen vinden...
Ja, dat soort versies zijn er genoeg, maar die Audio2DJ versie was zo heerlijk klein, ter grootte van een sigarettenpakje. Heb er nu eentje tweedehands gevonden, in nieuwstaat. Even over nadenken...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kwam bij een webwinkel een nieuwere versie tegen maar na even verder zoeken kan ik de mkII ook nergens vinden, ook niet op de site van Native Instruments zelf. Wat daar het dichtst in de buurt komt is denk ik deze: https://www.native-instru(...)ete-audio-1-audio-2/
Ik heb nog wel wat mondkapjes in verschillende gradaties, stijlen, maten en kleuren liggen...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben in de polder hier gewandeld, het was koud, brrr. De wandeling begon en eindigde in de Poldertuin, een mini Keukenhof, je zag al best veel bolgewassen boven de grond komen. Maar eens kijken of ik er over een paar weken als de hyacinthen in bloei staan überhaupt kan wandelen, want ik ben allergisch voor die krengen
Symph de dag voor je wilt wandelen dan even op pad sturen met een bosmaaierquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben in de polder hier gewandeld, het was koud, brrr. De wandeling begon en eindigde in de Poldertuin, een mini Keukenhof, je zag al best veel bolgewassen boven de grond komen. Maar eens kijken of ik er over een paar weken als de hyacinthen in bloei staan überhaupt kan wandelen, want ik ben allergisch voor die krengen
quote:
Goedemorgen beiden.quote:
Z'n gangetje, nu ff lekker dagje thuis.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen beiden.
Hoe gaat het nu, Raf?
Kijk... klinkt goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Z'n gangetje, nu ff lekker dagje thuis.
Pa komt vanmiddag even op bezoek en zo eerst even boodschappen doen.
Maar muziek en PC staan weer aan
Ik ook. Al herken ik het nog niet.quote:
Die film heb ik nog nooit gezien.quote:
Vraag dan Bzn aan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde net George Baker gaan aanvragen, maar ja, die heeft geen mooie liedjes
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde net George Baker gaan aanvragen, maar ja, die heeft geen mooie liedjes
Snap ik wel. Dit klinkt niet echt Stones-achtig, vind ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt het mooiste liedjes van de Stones
De nieuwe Oscar Harrisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Robert Palmer, zo hoor je ‘m nooit, zo 2 keer per week hier op radio49
Het is er kennelijk de tijd voor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Robert Palmer, zo hoor je ‘m nooit, zo 2 keer per week hier op radio49
Goedenavondquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Onderweg naar huis, met veel gedachten en herinneringen...
Goede reis!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Onderweg naar huis, met veel gedachten en herinneringen...
Tja, de Britse Maywood.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie muziek, rare ruziënde lui: Oasis
Nee, heb hier geen actieve herinneringen aan.quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
Gek genoeg hoort Tower voor mij dan ook in dit rijtje.
Rubberen Robbie zat ook achter Tower lees ik nu.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit doet de zangeres van Tower nu https://zangstudiothevoice.nl/
Echt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Rubberen Robbie zat ook achter Tower lees ik nu.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symph. Fijn dat je vanavond gedraaid hebt. Muziek verbindt (ook al lijkt het niet zo met Oasis en Maywood)
Dit nummer speelde ik met mijn laatste band. Was nig best lastig om te spelen.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
The Chaps…
Ben net thuis, even eten en dan tune ik straks weer in…
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
The Chaps…
Het optreden van the Everly Brothers heb ik maar geschrapt voor de zekerheid, en Art Garfunkel kwam ook niet opdagenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symph. Fijn dat je vanavond gedraaid hebt. Muziek verbindt (ook al lijkt het niet zo met Oasis en Maywood)
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
The Chaps…
Art en Paul hebben het in ieder geval nog wel een aantal keren geprobeerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het optreden van the Everly Brothers heb ik maar geschrapt voor de zekerheid, en Art Garfunkel kwam ook niet opdagen
Dat is waarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Art en Paul hebben het in ieder geval nog wel een aantal keren geprobeerd.
Paul had ook een aanklacht wegens huiselijk geweld aan z’n broekquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Art en Paul hebben het in ieder geval nog wel een aantal keren geprobeerd.
Toch eens kijken of ik zijn biografie eens kan lenen uit de bieb.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Paul had ook een aanklacht wegens huiselijk geweld aan z’n broek
Het origineel! Die had ik nog niet eerder gehoord. Leuk om deze versie een keer te horenquote:
Zijn echt binnen enkele weken van elkaar in de top 40 gekomen. Bijzonder wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het origineel! Die had ik nog niet eerder gehoord. Leuk om deze versie een keer te horen
Goede avond en welkom, brother52.quote:
Groot gelijk om het dan zo te doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef livelink het volgende:
Heb de biografie van Paul Simon net gereserveerd. Dat vind ik toch wel het voordeel van een bibiliotheek. Boeken die ik uit nieuwsgierigheid wel wil lezen, maar eigenlijk het geld niet echt waard vind kan ik zo toch lezen.
Weer een fanclubquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:25 schreef Melting het volgende:
@:livelink: je mag zo meteen weer bellen.
Deze keer om deze band te boeken.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
@:livelink: pak je briefkaart er maar vast bij.... je moet ook gaan schrijven.
Ik snap wel dat hij make-up droeg.quote:
Ik krijg nooit een reactiequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
@:livelink: pak je briefkaart er maar vast bij.... je moet ook gaan schrijven.
Hij had zich niet heel goed afgeschminkt.quote:
Ik was te snel met posten van dit hoesje.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik onthou nooit de artiest, volgens mij is de titel Take it to the mountains
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zitten er nog wel![]()
http://www.brmusic.nl/contact/
Misschien houdt de postbezorger ze wel achter...quote:
Jij stiekemerdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien houdt de postbezorger ze wel achter...
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien houdt de postbezorger ze wel achter...
Ja.... lijkt wel erg op die rivier.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
Dit had zo in de slipstream-show van DJ11 gekund.
Mismeslipstreamquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
Dit had zo in de slipstream-show van DJ11 gekund.
Bij de whisky proeverij die ik vandaag had gingen ze Turkse pizza's bestellen.quote:
Echt Indonesisch, of zoals wij het hier kennen??quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust wel Turkse pizza, maar Indonesisch eten vind ik lekkerder
Hier vlakbij zit 1 van de beste toko's met eigen keuken van Amsterdam (op zaterdag sta je zo een half uur in de rij), dus je komt maar een keer langs om dat te ervaren…quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust wel Turkse pizza, maar Indonesisch eten vind ik lekkerder
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
Gerry and the pacemakers - You'll never walk alone
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
Het stadion moet je er zelf even bijdenken.
En Lee Towers moet je dan weer even wegdenkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
Het stadion moet je er zelf even bijdenken.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En Lee Towers moet je dan weer even wegdenken
Beide. Heb een Indonesische tantequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt Indonesisch, of zoals wij het hier kennen??
#metooquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet gedacht dat ik dit ooit nog eens zou horen en toch wist ik meteen wie het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |