DAn ga je uit van herbelegging van het dividend?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:57 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag is de AEX exact 40 jaar oud geworden. Het begon te handelen op ƒ100 (~¤45). Als de AEX een Total Return index was, dan stond deze nu op ¤2.834. Dat is een gemiddeld jaarlijks rendement van (2.834/45)^(1/40) = 10,9% sinds deze begon. Niet slecht.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:57 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag is de AEX exact 40 jaar oud geworden. Het begon te handelen op ƒ100 (~¤45). Als de AEX een Total Return index was, dan stond deze nu op ¤2.834. Dat is een gemiddeld jaarlijks rendement van (2.834/45)^(1/40) = 10,9% sinds deze begon. Niet slecht.![]()
[ afbeelding ]
allemaal mensen die thuis zaten voor de werkcomputer , geen geld konden uitgeven en aan het handelen zijn geslagen op de beursquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:48 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Die coronarally blijft echt bizar om te zien
Ik steek mijn geld wel in wc papier!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
https://finance.yahoo.com/quote/TELL?p=TELL
mooi moment om TELL in te slaan
ik heb er nog 2000 bijgekocht voor 1,46quote:
Klinkt aannemelijk dat je in de min stond in dollars en in de plus in euro? Of op 0 in euro?quote:Op zondag 5 maart 2023 10:26 schreef Centenbak het volgende:
Zit er iemand bij Lynx hier? Ik zie in het jaaroverzicht dat ik een flink bedrag kwijt ben aan rente (1500 euro).
Vraag me af waarover ik die 'rente' heb moeten betalen want ik was me daar niet van bewust.
Nou kan dat komen doordat ik in de min sta met mijn euro's, maar dan zou het zo'n 20% rente zijn daarop dus dat lijkt me sterk. Ik zal in ieder geval bijstorten komende week, om niet meer negatief te staan. Heb daar eerlijk gezegd niet zo bij stilgestaan afgelopen tijd.
Verder koop ik bij Lynx alleen nog maar Amerikaanse aandelen, met mijn euro tegoed. Waardoor je dus in het overzicht ziet dat ik qua dollars flink in de min sta, omdat ik geen valuta's omzet naar dollars alvorens de aankopen te doen.
Kost me dit dan rente? En kan ik dus beter alle euro's omzetten naar dollar?
Dik in de plus in euro en dus dik in de min in dollar. Dat is wel fucking naaierij dan, misschien toch maar alles op degiro gaan zetten.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk dat je in de min stond in dollars en in de plus in euro? Of op 0 in euro?
Bij degiro wordt dat gewoon gelijk omgewisseld voor je.
Charif Souki heeft afgelopen maand 10miljoen van zijn aandelen verkocht tussen 1,82, en 1,43quote:Op zondag 5 maart 2023 09:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb er nog 2000 bijgekocht voor 1,46
Google wordt wel erg interessant ja. Die angst voor ChatGPT lijkt me vooralsnog wat overdreven.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef monkyyy het volgende:
Google ziet er ondergewaardeerd uit gebaseerd op mijn DFC analyse. $150 per aandeel kom ik op uit
Waarom? Ik zie het niet. Echt niet. As ik de Tell-shills braaf had gevolgd had ik diep in de min gestaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
https://finance.yahoo.com/quote/TELL?p=TELL
mooi moment om TELL in te slaan
Los daarvan is de koers natuurlijk maar de koers. Dat is niet iets om een bedrijf op te beoordelen, welke kant het ook opgaat.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie het niet. Echt niet. As ik de Tell-shills braaf had gevolgd had ik diep in de min gestaan.
[ afbeelding ]
ik sta niet in de min met Tell, maar ben dan ook uitgestapt op een gelukkig momentquote:Op zondag 5 maart 2023 20:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie het niet. Echt niet. As ik de Tell-shills braaf had gevolgd had ik diep in de min gestaan.
[ afbeelding ]
DOYRquote:Op zondag 5 maart 2023 20:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik sta niet in de min met Tell, maar ben dan ook uitgestapt op een gelukkig moment
Je hebt me wel aan het twijfelen gebracht nu, denk dat ik ze morgen maar weer loos dan
Ik geef geen advies. Voor je aankoop- en verkoopbeslissingen moet je zelf maar onderzoek doen. Ik zie wel dat Tell enige tussenpozen op dit forum met behoorlijke verwachtingen gepresenteerd maar ik heb nooit overtuigende onderbouwing daarvoor gezien. Een plaatje met wat koersverloop zegt me ook helemaal niets. Hoogstens maakt het me argwanend als ik zie dat het een aandeel is dat in het recente verleden > 60% van zijn waarde is verloren. Waarom zou dat komend jaar niet nog een keer gebeuren?quote:Op zondag 5 maart 2023 20:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik sta niet in de min met Tell, maar ben dan ook uitgestapt op een gelukkig moment
Je hebt me wel aan het twijfelen gebracht nu, denk dat ik ze morgen maar weer loos dan
niemand die het weet , zelfs de CEO nietquote:Op zondag 5 maart 2023 21:21 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik geef geen advies. Voor je aankoop- en verkoopbeslissingen moet je zelf maar onderzoek doen. Ik zie wel dat Tell enige tussenpozen op dit forum met behoorlijke verwachtingen gepresenteerd maar ik heb nooit overtuigende onderbouwing daarvoor gezien. Een plaatje met wat koersverloop zegt me ook helemaal niets. Hoogstens maakt het me argwanend als ik zie dat het een aandeel is dat in het recente verleden > 60% van zijn waarde is verloren. Waarom zou dat komend jaar niet nog een keer gebeuren?
Gas kan omhoog gaan, dat betekent niet dat Tellurian daarvan profiteert.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar gas gaat weer omhoog
https://finance.yahoo.com/quote/NG=F?p=NG=F&.tsrc=fin-srch
Bill Gates zit in heel veelquote:Op zondag 5 maart 2023 21:36 schreef recursief het volgende:
Bill Gates zit in kernenergie (TerraPower).
Daarover gesproken, waarschijnlijk zat Billie ook iets teveel in tienermeisjes (Epstein, Lolita Island of hoe het heet). Wel erg toevallig dat die naam van Billie viel en Melinda gelijk klaar was met hem.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bill Gates zit in heel veel(behalve Melinda)
Denk dat de inschatting wat zij daar kunnen verdienen tegen welke kosten sowieso zwaar speculatief is, overiegns, tenzij je echt iets van de sector weet.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:21 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik geef geen advies. Voor je aankoop- en verkoopbeslissingen moet je zelf maar onderzoek doen. Ik zie wel dat Tell enige tussenpozen op dit forum met behoorlijke verwachtingen gepresenteerd maar ik heb nooit overtuigende onderbouwing daarvoor gezien. Een plaatje met wat koersverloop zegt me ook helemaal niets. Hoogstens maakt het me argwanend als ik zie dat het een aandeel is dat in het recente verleden > 60% van zijn waarde is verloren. Waarom zou dat komend jaar niet nog een keer gebeuren?
Ik zou het niet kunnen vertellen, ben er niet bij geweest.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daarover gesproken, waarschijnlijk zat Billie ook iets teveel in tienermeisjes (Epstein, Lolita Island of hoe het heet). Wel erg toevallig dat die naam van Billie viel en Melinda gelijk klaar was met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |