quote:
Ja schoonmaak verleden week hier. Heeft maar twee dagen geduurd. Maar die maandag al zag ik hoeveel troep er lag. Niet normaal het waaide over de straten. Mensen beseffen wel hoe belangrijk het is.quote:
We zijn daar net van af zegquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi. Wat mij betreft mag het hele land een paar weken plat.
Coronostalgiequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi. Wat mij betreft mag het hele land een paar weken plat.
Gaat snel dan. Niet de eerste keer .quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja schoonmaak verleden week hier. Heeft maar twee dagen geduurd. Maar die maandag al zag ik hoeveel troep er lag. Niet normaal het waaide over de straten. Mensen beseffen wel hoe belangrijk het is.
Wacht even ...quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij had iets tegen mij he ?
Zullen we dat nu even bespreken
Ik heb niks tegen jequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij had iets tegen mij he ?
Zullen we dat nu even bespreken
Ik heb kip klipkluifjes.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, ff bier en popcorn pakken.
Zolderkamergenotquote:
Vanavond maar bij voetbal..quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, ff bier en popcorn pakken.
Nou kom op BDS ik wachtquote:
quote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef aloa het volgende:
Hier gaan we niet rellen![]()
Hier posten alleen verstandige mensen.
Oh Burn ...quote:
Heb je ze nodig?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waar zijn de forum admins als je ze nodig hebt
Niet echt nodig lijkt mequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waar zijn de forum admins als je ze nodig hebt
Je kan mailen naar fok@forum.nlquote:
Echt elke keer een uitgebreid antwoordquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan mailen naar fok@forum.nlIk doe dat vaak en heb altijd een antwoord
Van Danny ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan mailen naar fok@forum.nlIk doe dat vaak en heb altijd een antwoord
Echt? En kan je er ook met random vragen terecht?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt elke keer een uitgebreid antwoord
Ja van iedereen. De groetjes en je hebt een ban voor altijd. Ik kreeg er een ansichtkaartje bij vanuit de putquote:
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt? En kan je er ook met random vragen terecht?
Het kan zeker wel, je moet geen antwoord verwachtenquote:
Ja dit idd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kan zeker wel, je moet geen antwoord verwachten
Dat is door Danny ooit toegegeven. Users die mailen voor een ban is de reactie 0,0 Grappig wel ooit geklaagd over de layout op mobiel wat fucked was in feedback. Waarom dm of mail je nietquote:
Ik geloof je gelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil even opscheppen over de kip Tandoori die ik gemaakt heb, het was heerlijk![]()
Niet uit een pakje uiteraard.
Kennelijk heeft die mailbox geen, of juist teveel aandacht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is door Danny ooit toegegeven. Users die mailen voor een ban is de reactie 0,0 Grappig wel ooit geklaagd over de layout op mobiel wat fucked was in feedback. Waarom dm of mail je niet![]()
Ik ben blij dat jij me op mijn woord gelooft.quote:
Heel kort maar hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Ow jullie hadden het nog over niet beantwoorde mails
Ik kan me voorstellen dat het dagelijks wat overspoeld wordtquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kennelijk heeft die mailbox geen, of juist teveel aandacht.
Nog niet. Ga zo wat hutspot en een speklap in een pan gooien.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij me op mijn woord gelooft.
Heb jij al gegeten?
Zal zat op binnenkomen op een dag. En van vragen tot verwensingen gok ik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het dagelijks wat overspoeld wordt
Ja maar ga dan niet zeggen dat je moet mailenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zal zat op binnenkomen op een dag. En van vragen tot verwensingen gok ik.
Echt hequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ga dan niet zeggen dat je moet mailen
Lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog niet. Ga zo wat hutspot en een speklap in een pan gooien.
Geef je hem een bordje aardappelen met uiquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik eet eigenlijk nooit hutspot, mijn man houdt er niet van, door de wortels
Lekker hoor. Eerst een pan maken, doen we meestal eerder op de dag. En dan lekker opbakken zodat er krokante korsten op komen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Opgebakken aardappelen met gehakt en gebakken uitjes met beetje mayo eroverheen op een broodje is nog best lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Geef je hem een bordje aardappelen met ui
Leuk dat het nog te spelen is, ik zie dat het al ruim 30 jaar oud isquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb Supaplex op mijn tablet geļnstalleerd
Lekker ik ga weer eens hete bliksem maken. Lang niet gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ja, dat bijt elkaar dan wel een beetje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ga dan niet zeggen dat je moet mailen
Ik weet niet of ik daar wel blij van wordquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Geef je hem een bordje aardappelen met ui
Best wel ja.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat bijt elkaar dan wel een beetje.
Stuk rookworst erbijquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar wel blij van word
Stamppot is inderdaad het lekkerst als je het even lekker opbaktquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker hoor. Eerst een pan maken, doen we meestal eerder op de dag. En dan lekker opbakken zodat er krokante korsten op komen.
Ik heb dat nog nooit gegetenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik ga weer eens hete bliksem maken. Lang niet gedaan
Oeh, dat klinkt heel lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker hoor. Eerst een pan maken, doen we meestal eerder op de dag. En dan lekker opbakken zodat er krokante korsten op komen.
Is stamppot met een deel zoete appels en een deel zure appels. Ik vind het zelf heel lekker.quote:
Zielig hoorquote:
Maak je voor hem tegelijk uienrats. Oud Genistenvoer en erg lekker opgebakken. Maar de militaire traditie schrijft dan ook wel een borrel voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
En spekjes erdoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is stamppot met een deel zoete appels en een deel zure appels. Ik vind het zelf heel lekker.
Ik las het net, lekker met uien erdoor ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is stamppot met een deel zoete appels en een deel zure appels. Ik vind het zelf heel lekker.
Die borrel zal wel aanspreken, hij heeft bij de marine gezetenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maak je voor hem tegelijk uienrats. Oud Genistenvoer en erg lekker opgebakken. Maar de militaire traditie schrijft dan ook wel een borrel voor.![]()
https://smakelijketenzonderzout.nl/recepten/uienrats-uienstampot
Lang geleden dat ik dat heb gemaaktquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nooit gegeten. Wel een keer proberen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan heb je al 50% gewonnen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die borrel zal wel aanspreken, hij heeft bij de marine gezeten
Dat lijkt me ook wel een lekkere combi jaquote:
De laatste keer dat ik het at had mijn moeder er van die bakjes uitjes erdoor gegooid (die je op haring doet) Zegt ze nou ik proef geen ui. "nee die zijn door de gootsteen mam"quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las het net, lekker met uien erdoor ook
Daar zit niet veel smaak meer aanquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het at had mijn moeder er van die bakjes uitjes erdoor gegooid (die je op haring doet) Zegt ze nou ik proef geen ui. "nee die zijn door de gootsteen mam"
Nee die uien mogen best grof meekoken.quote:
Lekker in ringen ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die uien mogen best grof meekoken.
Maakt niet uit, koken en stampenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doen we eigenlijk met al onze stamppotten. Eerst maken, dan opbakken.
Ik had van de week nog andijviestamppot gemaakt voor Domni. Daar ging ook appel doorheen. Was ook een lekkere combi.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nooit gegeten. Wel een keer proberen.
Ik ken er maar één en dat is gebakken eieren met spek en worstquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerDoet me denken aan bubble-and-squeak, een Brits gerecht
Dat is het ontbijtquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken er maar één en dat is gebakken eieren met spek en worst
Rauwe andijviestamppotquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had van de week nog andijviestamppot gemaakt voor Domni. Daar ging ook appel doorheen. Was ook een lekkere combi.
Geen fanquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is het ontbijtZitten ook nog boontjes in tomatensaus, champignons en tomaten bij
En black pudding (een soort bloedworst), maar dat doen ze ook niet in elke streek
Ik doe ook altijd appel door de andijviestamppot en een rauw uitje, zo'n lekkere combiquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had van de week nog andijviestamppot gemaakt voor Domni. Daar ging ook appel doorheen. Was ook een lekkere combi.
Jaquote:
Soms nog wat belegen kaas blokjes en mosterdquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd appel door de andijviestamppot en een rauw uitje, zo'n lekkere combi
Heerlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is het ontbijtZitten ook nog boontjes in tomatensaus, champignons en tomaten bij
En black pudding (een soort bloedworst), maar dat doen ze ook niet in elke streek
Die ken ik dan niet voor door de andijviestammpot, wel door de boerenkoolquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Soms nog wat belegen kaas blokjes en mosterd
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ik doe meestal een klein beetje gekookt erbij, maar overgrote deel rauwquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaLekkerder dan gekookt, al vind ik dat ook niet vies persé
Oehquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Soms nog wat belegen kaas blokjes en mosterd
Dat kan ook nog, dan past het ook wat beter in de panquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik doe meestal een klein beetje gekookt erbij, maar overgrote deel rauw
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Je pleurt hem toch nog onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je vond de foto nog wel zo slecht
@iedereen in die andere pannen zit andijvie/appelsalade en gebakken halloumiOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ken ik niet. Even googelen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerDoet me denken aan bubble-and-squeak, een Brits gerecht
Wel het proberen waard.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een minuut meekoken en dan afgieten...quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, dan past het ook wat beter in de panIk laat de andijvie vaak wel wat slinken, en dan is de andijvie die er al in zit ook min of meer meegekookt op het eind
Dat is een betere tongquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sorry, gevalletje dikke vingers..![]()
Had deze moeten zijn
Ik hou niet van gekookte andijvie, ik vind het net zeewierquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaLekkerder dan gekookt, al vind ik dat ook niet vies persé
Twee keer zelfs, want hij had hem eerder deze week ook al gepost, vandaag dat ik wist dat het halloumi wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je pleurt hem toch nog onlineEn je vond de foto nog wel zo slecht
@:iedereen in die andere pannen zit andijvie/appelsalade en gebakken halloumi
Als kind vond ik het vies, maar kan het nu wel waarderen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou niet van gekookte andijvie, ik vind het net zeewier
Rauwe andijvie, ook lekker om een salade mee te maken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik doe meestal een klein beetje gekookt erbij, maar overgrote deel rauw
Niks mis mee idd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rauwe andijvie, ook lekker om een salade mee te maken.
Wat is er mis met wakame?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeewier vind ik dan weer heerlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet ik dan even terug gaan zoekenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Twee keer zelfs, want hij had hem eerder deze week ook al gepost, vandaag dat ik wist dat het halloumi was
Nog nooit gehad.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeewier vind ik dan weer heerlijkLekker in een pokébowl
Oma's recept....de bal gehaktquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier zo rauwe andijvie stamppot nog een x met spekjes (die ik niet hoef) en bal gehakt.
Morgen varkenshaas, krieltjes, sla, champignon/peperroomsaus.
Zondag zuurkool![]()
Nu drank.
@:deisyy, nog geen limoncello cream gebeuren gescoord. 2 Gall & Gall's hadden het niet
Dat wordt smikkelen ende smullen. Smakelijk!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier zo rauwe andijvie stamppot nog een x met spekjes (die ik niet hoef) en bal gehakt.
Zondag zuurkool![]()
Nu drank.
@:deisyy, nog geen limoncello cream gebeuren gescoord. 2 Gall & Gall's hadden het niet
Blijft wel het nummer 1 stukje vleesquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad onovertroffen.
Tong, ook lekkerquote:
Zelfs oma's vegaballen zijn lekker!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sterker nog, toen ik reageerde dat ik zeewier wel lekker vond, bedoelde ik ook datquote:
Menig fokker kent mijn ballen.quote:
Nee, nooitquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs oma's vegaballen zijn lekker!
Tnxquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar levensgevaarlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs oma's vegaballen zijn lekker!
Een goeie jus erbijquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Menig fokker kent mijn ballen.![]()
Verschil met de ballen voor de kroeg is de sambal. Thuis niet, kroeg snackbal wel
Ja dat jullie dat overleefd hebbenquote:
Croma.. biefstuk en varkenshaas in de roomboter.quote:
Vega voedsel kan best lekker zijn mits het goed gekruid en goed bereid word.quote:
Toevallig zag ik wat dagen na de meet, een tv kookdoos.. die maakte ook vegan ballen en die moest ook boetseren...quote:
Met een liter knoflooksaus is alles te eten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vega voedsel kan best lekker zijn mits het goed gekruid en goed bereid word.
Enige wat mij tegen staat aan het hele vega gebeuren is de benamingen ervan
Zo maak ik ze niet. Rundergehakt, ei en Italiaanse kruiden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)allen-van-de-librije
Are you drunk? Stoned? High? Just out of it? Or trolling?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
T is dat er een censuur functie op fok zit,quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo maak ik ze niet. Rundergehakt, ei en Italiaanse kruiden.
Uit een zakjeen voor een snackballetje gaat er een theelepel sambal bij op een pond gehakt
Hij heeft een dreun met een koekenpan van muis gekregen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you drunk? Stoned? High? Just out of it? Or trolling?
Knoflooksaus is helemaal niet vegan want melkproducten en heb je ooit stil gestaan bij al het plantenleed dat daarbij komt kijken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een liter knoflooksaus is alles te eten.
Terecht als ie zulk soort dingen zegtquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft een dreun met een koekenpan van muis gekregen.
Just trollingquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Are you drunk? Stoned? High? Just out of it? Or trolling?
Auf wieder schnitzelquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik weet... Mensen vinden het zo lekker...ook alle Fokkers, die ze geproefd hebben danquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dat er een censuur functie op fok zit,
maar
FOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik weet... Mensen vinden het zo lekker...ook alle Fokkers, die ze geproefd hebben dan
Je komt zelf ook uit een zakje.quote:
Je liegtquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je komt zelf ook uit een zakje.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Planeet Pauper?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je liegt
Ik kom van een planeet waar jullie nog nooit van gehoord hebben ja
Daar zit ik nu blijkbaar ja, bij 'mensen'???? die iets uit een zakje lekker vindenquote:
Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef engine het volgende:
Vega voedsel kan best lekker zijn maar imitaties van producten vind ik niks. Een groenteburger is bijvoorbeeld prima. Een vega burger die een hamburger probeert te zijn niet.
Overdrijven is ook een vakquote:
Chips?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit ik nu blijkbaar ja, bij 'mensen'???? die iets uit een zakje lekker vinden
Amen!quote:
Alleen kip tandooriquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Jij hebt in je leven nog nooit iets uit een verpakking gerukt qua eten?
Die is wel leukquote:
Nou dan .. jank dan niet over een zakje kruiden.quote:
Zakjes kruidenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou dan .. jank dan niet over een zakje kruiden.
Tandoori heeft ook zak met kruidenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zakjes kruiden![]()
Hier, speciaal voor jou, leesvoer,
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.16.ProductTitle
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Jij hebt in je leven nog nooit iets uit een verpakking gerukt qua eten?
Spuit 11.quote:
Het is wel leuk om buitenlanders over Nederland te horen.quote:
3 zelfs tegenwoordigquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tandoori heeft ook zak met kruiden
Dat zijn lekkere maaltijden, ik overweeg de varkenshaas e.d. voor zondagquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Zondag zuurkool![]()
Nu drank.
Jaja... Ik vroeg het ook voor een vriendquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn lekkere maaltijden, ik overweeg de varkenshaas e.d. voor zondag![]()
Ik ben ook al bij 2 Gall & Galls geweest voor dat spul (voor iemand anders) maar die hadden het ook niet, het is wel online verkrijgbaar.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel leuk om buitenlanders over Nederland te horen.
Ik ben benieuwd wat je vriend er van vindtquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja... Ik vroeg het ook voor een vriend![]()
Okedan maar thuis laten bezorgen.
Ja, raita sausmix, dat gebruik ik niet. Scheelt weer een zakquote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je vriend er van vindt
Zo maak ik zo altijdquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)allen-van-de-librije
Ben rechtshandig en heb nog genoeg last om niet te kunnen snijden.quote:
Oops ... nog steeds dik en blauw ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben rechtshandig en heb nog genoeg last om niet te kunnen snijden.
Links ga ik maandag op de foto laten zetten om te zien of het niet toch gebroken is
Nee, iets dikker nog wel en pijnlijk bij aanrakingquote:
Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, iets dikker nog wel en pijnlijk bij aanraking
Amputeren?quote:
.quote:
Alles van boven de enkels, anders heb je niets meer aan je schoenen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.
Alles onder de nek toch? Gewoon voor de zekerheid?
Goed puntquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles van boven de enkels, anders heb je niets meer aan je schoenen.
Wordt wel een dingetje met veters strikken, maar dat is niet mijn probleem.quote:
Dat lukt me nu ook niet, dus boeiequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt wel een dingetje met veters strikken, maar dat is niet mijn probleem.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt me nu ook niet, dus boeie
Goed plan.quote:
Goedemorgen allenquote:
Goedemorgen, wat een mooiequote:
Ik heb hem al aan het werk gezet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen![]()
De bel zal wel bijna gaan
Laat je hem heelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem al aan het werk gezet.
Iig totdat hij klaar is.quote:
quote:
En dat vinden ze nooit vreemd als jullie uit eten gaan?quote:
Dat is 1-0 voor jouquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:46 schreef engine het volgende:
[..]
En dat vinden ze nooit vreemd als jullie uit eten gaan?
Goedemorgen, het gaat nog niet lekker met de handen, begrijp ik uit je berichtjes.quote:
Handen gaat wel,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, het gaat nog niet lekker met de handen, begrijp ik uit je berichtjes.
Dat is waardeloos. Heb je wel iemand die eventueel kan helpen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Handen gaat wel,
t is meer de ene arm en andere pols
Het schiet niet op nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is waardeloos. Heb je wel iemand die eventueel kan helpen?
Hopelijk knapt het snel wat op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het schiet niet op nee.
Ik kan, met redelijk wat moeite soms, me nog redden. Voor als het echt niet lukt is er ook hulp.
Kleinzoon moet geholpen worden, amandelen en buisjes.quote:
quote:
Ah, balen zeg, hopelijk wordt hij snel geholpen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kleinzoon moet geholpen worden, amandelen en buisjes.
Kno arts vermoedt dat door die constante oorontstekingen hij slechter praat en vanaf baby veel pijn heeft gehad...![]()
Kut huisarts.. geef maar zetpil.
Wachten op oproep. Zo snel mogelijk...wachtlijst 5 maanden.
Verder gaat het goed
Oh ja dat begintquote:
Beroerd voor je kleinzoonquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kno arts vermoedt dat door die constante oorontstekingen hij slechter praat en vanaf baby veel pijn heeft gehad...![]()
Verder gaat het goed
Misschien de driver van de muis opnieuw installeren?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn muis werkt niet, andere muis wel
En moet een hoop wachtwoorden weer ingeven en dingen opnieuw installeren
Heb je geen glasvezel?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
Hij is wel sneller dan mijn vorige pc,
downlollen gaat nu met 42mb/s (per kabel).
Nee, gewoon kabel nog hier.quote:
De nieuwere muis van mijn laptop werkt op de nieuwe pc ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
Wel raar dat je nieuwe muis wel werkt op je laptop (die neem ik aan ouder is dan je nieuwe pc) en niet op je pc.
Ow oké dan had ik het verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gewoon kabel nog hier.
[..]
De nieuwere muis van mijn laptop werkt op de nieuwe pc ja.
quote:
Jazeker!quote:
Top. Kleinzoon onverwacht, dus hang in Peppa Pig en Bingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal jullie op de hoogte houden in het race topic
Dat moest ik googlen...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Top. Kleinzoon onverwacht, dus hang in Peppa Pig en Bing
En ligt de sneeuw er ook echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Jazeker!
Weekje skiėn/snowboarden met vrienden
Vaak oorontstekingen hebben is kut idd. Heb ik als (klein) kind ook vaak last van gehad maar gelukkig op mijn 9e buisjes gehad en sindsdien vrijwel nooit meer last van gehad. Mijn neefje hebben ze eerder buisjes laten geven toen hij volgens mij 3 of 4 was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Verder gaat het goed
Geen idee. Zien we daar welquote:
Mooie plannen! Waar ga je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Jazeker!
Weekje skiėn/snowboarden met vrienden
Lekkahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:00 schreef chufi het volgende:
Ondertussen in ValenciaAh er zijn een hele zooi van die girliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah er zijn een hele zooi van die girlies
Naar Oostenrijk. Brixen im Thale. Zelf nog niet geweest dus ken het gebied nog nietquote:
Het is lopende band werk, maar hij is nog geen 3. Lastig uitleggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vaak oorontstekingen hebben is kut idd. Heb ik als (klein) kind ook vaak last van gehad maar gelukkig op mijn 9e buisjes gehad en sindsdien vrijwel nooit meer last van gehad. Mijn neefje hebben ze eerder buisjes laten geven toen hij volgens mij 3 of 4 was.
Sterkte met/voor hem!
Is inderdaad lopende band werk, bij mij heb ik meer last van de narcose gehad dan iets anders. Ik snap het wel denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is lopende band werk, maar hij is nog geen 3. Lastig uitleggen.
Eerst maar eens een baan zoekenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij je vakantieadres al uitgezocht?
Maar juist nu even weg is ook wel lekker toch?quote:
Lekker hoor en Oostenrijk is het leukst voor wintersport, ik ben ook weleens in Frankrijk geweest, maar daar miste ik toch de sfeer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Naar Oostenrijk. Brixen im Thale. Zelf nog niet geweest dus ken het gebied nog niet
Ik kom al jaren nergens meer verstopt in mijn bunkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor en Oostenrijk is het leukst voor wintersport, ik ben ook weleens in Frankrijk geweest, maar daar miste ik toch de sfeer.
Ik vind het wel even lekker rustig thuis, niet te veel prikkels enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar juist nu even weg is ook wel lekker toch?
Mag ik bij jou wonen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom al jaren nergens meer verstopt in mijn bunker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |