quote:
Ja schoonmaak verleden week hier. Heeft maar twee dagen geduurd. Maar die maandag al zag ik hoeveel troep er lag. Niet normaal het waaide over de straten. Mensen beseffen wel hoe belangrijk het is.quote:
We zijn daar net van af zegquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi. Wat mij betreft mag het hele land een paar weken plat.
Coronostalgiequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi. Wat mij betreft mag het hele land een paar weken plat.
Gaat snel dan. Niet de eerste keer .quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja schoonmaak verleden week hier. Heeft maar twee dagen geduurd. Maar die maandag al zag ik hoeveel troep er lag. Niet normaal het waaide over de straten. Mensen beseffen wel hoe belangrijk het is.
Wacht even ...quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij had iets tegen mij he ?
Zullen we dat nu even bespreken
Ik heb niks tegen jequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij had iets tegen mij he ?
Zullen we dat nu even bespreken
Ik heb kip klipkluifjes.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, ff bier en popcorn pakken.
Zolderkamergenotquote:
Vanavond maar bij voetbal..quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, ff bier en popcorn pakken.
Nou kom op BDS ik wachtquote:
quote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef aloa het volgende:
Hier gaan we niet rellen![]()
Hier posten alleen verstandige mensen.
Oh Burn ...quote:
Heb je ze nodig?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waar zijn de forum admins als je ze nodig hebt
Niet echt nodig lijkt mequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waar zijn de forum admins als je ze nodig hebt
Je kan mailen naar fok@forum.nlquote:
Echt elke keer een uitgebreid antwoordquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan mailen naar fok@forum.nlIk doe dat vaak en heb altijd een antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |