Nee ze interviewen dode Wagnerleden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel bijzonder. Zijn ze bij Wagner op het slagveld dan of is het gewoon van buitenaf vooral?
Onzinnige opmerking chef.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ze interviewen dode Wagnerleden.
Ybeltje Berckmoes ging ze voor dus zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ze interviewen dode Wagnerleden.
Ik kan me niet voorstellen dat er onder de bewoners van de (mogelijk) afvallige regio's veel kennis van en/of ervaring met het Russische kernwapenarsenaal aanwezig gaat zijn: de etnische Russen zullen potentiële opstandelingen waarschijnlijk ver uit de buurt van hun kernwapens gehouden hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waar het fout gaat zijn de kernkoppen men is als de dood dat die gaan rondzwerven en gebruikt worden in die burgeroorlog.
Een aanslag in Moskou is een kwestie van tijd. Breng die oorlog maar lekker bij de Russen thuis.quote:
Nu hebben Duitsland en Frankrijk blijkbaar ook het briljante plan opgevat om Oekraïne veiligheidsgaranties bieden, nou daar schieten de Oekraïeners wat mee op... De Duitse defensie verkeert in een zo deplorabele staat dat ze niet eens Duitsland kunnen verdedigen wanneer het erop aan zou komen, laat staan Oekraïnequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Net zoals Oekraïne die van China had
Dat zou wel lekker zijn ja ! Het liefst grootschalig ook nog.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Een aanslag in Moskou is een kwestie van tijd. Breng die oorlog maar lekker bij de Russen thuis.
Die tanks zullen vast helpen, maar het lijkt me dat als Oekraïne echt gebieden terug wilt veroveren ze ook massaal moeten gaan mobiliseren, want het lijkt me dat daar wel extra veel mankracht voor nodig is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Met name Duitsland en Frankrijk lijken er wel op voor te sorteren dat we uiteindelijk met Poetin of iemand van diezelfde kliek verder moeten. Ik zie niet hoe dat geloofwaardig kan, maar dat gaan we meemaken.
Ik ben nog steeds van mening dat we Oekraïne nu teveel laten bungelen. Het gaat allemaal veel te langzaam en stroperig.
Dit is natuurlijk wel de kern. Als je gaat onderhandelen en een akkoord sluit, moet je als puntje bij paaltje komt wel bereid zijn om het (militair) te handhaven.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Hyperdude het volgende:
Veiligheidsgarantie heb je niks aan. Hoeveel dode Duitsers heeft Duitsland over voor Oekraïne?
Zie Sebrenica.
Beter gaan we eens goed voor zitten en slopen we Rusland de moeder. Zo'n goede gelegenheid als nu krijgen we voorlopig niet weer.
Volgens mij hebben ze dat dus de afgelopen periode volop gedaan Incl vrouwenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die tanks zullen vast helpen, maar het lijkt me dat als Oekraïne echt gebieden terug wilt veroveren ze ook massaal moeten gaan mobiliseren, want het lijkt me dat daar wel extra veel mankracht voor nodig is.
Dit inderdaad, veiligheidsgaranties betekenen niets, anders zou je Oekraine nu ook wel kunnen helpen ipv de volgende keer dat Rusland binnenvalt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Hyperdude het volgende:
Veiligheidsgarantie heb je niks aan. Hoeveel dode Duitsers heeft Duitsland over voor Oekraïne?
Zie Sebrenica.
Beter gaan we eens goed voor zitten en slopen we Rusland de moeder. Zo'n goede gelegenheid als nu krijgen we voorlopig niet weer.
Volgens mij is er op papier al martial law + algehele mobilisatie. Alleen wordt niet iedereen daadwerkelijk gemobiliseerd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die tanks zullen vast helpen, maar het lijkt me dat als Oekraïne echt gebieden terug wilt veroveren ze ook massaal moeten gaan mobiliseren, want het lijkt me dat daar wel extra veel mankracht voor nodig is.
Rond de miljoen M/V op dit punt ongeveer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja goh.quote:
Wat is dit dan weer. Al de zoveelste actie (ver) buiten de normale range van UA de laatste dagen. Zijn dit commando's, valse vlaggen of toch nog wat anders?quote:
Nee joh. Rookverbod genegeerd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer. Al de zoveelste actie (ver) buiten de normale range van UA de laatste dagen. Zijn dit commando's, valse vlaggen of toch nog wat anders?
Ah. Daar moet weer even een bom op dus.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:12 schreef oheng het volgende:
Hadden we deze hier al gezien?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |