Ja dat is dus het pijnlijke inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit worden er steeds meer inderdaad. Dit jaar was Rudimental ook nieuw. Dus dat zijn er een stuk of 5 nu.
Ook is er weer een dubbele versie bij gekomen: Leave the World Behind. Dat zijn er nu ook al 5 of 6. Op 1001 t/m 1012 staat vast nog wel wat Carl Craig of Gregor Tresher of zo wat nu dus genaaid wordt.
Praise You is ook zo’n twijfelachtige.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:20 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ja dat is dus het pijnlijke inderdaad.
En Massive Attack met Unfinished Sympathy gaat ook nog komen uiteraard.
Dat is ook een van die dubbele inderdaad. Zonde van de plek.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:40 schreef Alpha0 het volgende:
Nietszeggende remix van Insomnia nu, waardeloos dit.
En doet de stemlijst nog verder uitpuilen.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:09 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is ook een van die dubbele inderdaad. Zonde van de plek.
Huhquote:Op maandag 1 april 2024 16:44 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje UNESCO-bonus. Hier zit @:madmaster achter!
quote:[spam]
Terwijl mw. MM het huis onder handen nam, heb ik een uptempo old school techno/rave mix in elkaar gezet (en mijn Mixcloud abonnement maar weer eens betaald, zodat ik daar ook weer eens wat kon plaatsen):
Crazy April Fools' Day 2024![]()
[/spam]
Ik plaag je maar. Al die platen uit de Mayday-familie zijn met honderden plekken gestegen (twee zelfs in de top 100). Dus ik moest denken aan dat bericht wat jij deelde, dat was in de stemperiode, dus het kwartje viel net ineens.quote:
Aha, MayDay = UNESCO.quote:Op maandag 1 april 2024 16:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik plaag je maar. Al die platen uit de Mayday-familie zijn met honderden plekken gestegen (twee zelfs in de top 100). Dus ik moest denken aan dat bericht wat jij deelde, dat was in de stemperiode, dus het kwartje viel net ineens.
Ook de top 100?quote:Op maandag 1 april 2024 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, MayDay = UNESCO.
Ik luister zelf niet naar de uitzending van de lijst, omdat ik die simpelweg te slecht vind om te beluisteren...
Daar staat normaal gesproken een hoop spul in wat ik normaal niet beluister of draai.quote:
Dat wist ik. Ik kan me er wel mee vermaken. Ik denk dat ik een derde leuk vind en de rest is fijn om af te branden. En ik ben natuurlijk een lijstjes-hooligan, dat is sterker dan mezelf, maar dat wist je al.quote:Op maandag 1 april 2024 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, MayDay = UNESCO.
Ik luister zelf niet naar de uitzending van de lijst, omdat ik die simpelweg te slecht vind om te beluisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |