Chez Damier - Help Myself (Reconstructed by Carl Craig)quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:05 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, we worden gelijk gestraft voor het optimisme. Dit is ook wat verdedigen dat je elektronische muziek leuk vindt zo lastig maakt. Voor Elke Carl Craig is er een The Tamperer en voor elke Chez Damier is er een Paul Elstak.
Oh wauw, dat wist ik geeneens. Gelukkig kreeg je de Pamperer ervoor terug. Man man man.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:24 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Chez Damier - Help Myself (Reconstructed by Carl Craig)
Kon je niet eens meer op stemmen terwijl hij 5 jr geleden of zo nog gewoon in de top 1000 stond![]()
Heb ik ze over gemailed, krijg je terug "tijden veranderen, vers bloed, bla bla bla"
Album waar het vanaf komt staan sowieso wel meer goede nummers op. Mugged bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:16 schreef Tussle266 het volgende:
Ringo blijft toch wel mijn grootste favoriet uit de moderne tijd. Joris Voorn de levende legende.
Vooral die vocale trance is lastig te verwerken. Gejengel op gejengel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:08 schreef Alpha0 het volgende:
Blijft jammer dat er zoveel trance in staat.
Er is een groot verschil tussen de trance van midden/eind jaren 90 en dat gemiep van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:08 schreef Alpha0 het volgende:
Blijft jammer dat er zoveel trance in staat.
Eensquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen de trance van midden/eind jaren 90 en dat gemiep van de laatste jaren.
Luister maar eens naar Tiesto 'Live at Innercity' met veel Bonzai werk en dat gereutel wat hij nu doet…
Dit ben ik wel eens. Niet allen Bonzai, maar ook Cygnus X, Art of Trance, er zijn best wel voldoende goede tranceplaten. Het gaat vaak fout als er één of ander liefdesliedje van gemaakt moet worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen de trance van midden/eind jaren 90 en dat gemiep van de laatste jaren.
Luister maar eens naar Tiesto 'Live at Innercity' met veel Bonzai werk en dat gereutel wat hij nu doet…
Vocal Trance kan ik ook slecht verdragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit ben ik wel eens. Niet allen Bonzai, maar ook Cygnus X, Art of Trance, er zijn best wel voldoende goede tranceplaten. Het gaat vaak fout als er één of ander liefdesliedje van gemaakt moet worden.
Hoe kan Felix the Housecat nu niet bovenaan deze flyer staan, trouwens. Marco V en Promo mogen nog geeneens zijn USB-stick dragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je mee naar Wooferland dit jaar?
[ afbeelding ]
Marco V met GODD en C:\del *.mp3 neem ik regelmatig in mijn sets op.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe kan Felix the Housecat nu niet bovenaan deze flyer staan, trouwens. Marco V en Promo mogen nog geeneens zijn USB-stick dragen.
Dat vind ik misschien trouwens nog wel erger dan vocale trance. Die hardcoretypes als Panic en Promo die dan op Morgenland of zo ineens allerlei hardcore mixen van Bon Jovi of Guns 'n Roses gaan draaien. Man man man.
Edit: als hij niet komt staat hij er ook niet op natuurlijk. Ik moet ook niet naar Jurgen luisteren, maar zelf dingen uitzoeken.
Ja, Indicator en More than a life away zijn bij nader inzien ook best aardig. Ik dacht eigenlijk vooral aan die slappehapperiode met Southside Spinners, Out of Grace en nog 500 miljoen aliassen die hij met die andere Eindhovenaar erop na hield rond 1998. Maar zijn eigen platen zijn eigenlijk best oké. Ik ben ook wel een beetje een Felix-hooligan, dus ik wilde gewoon even iemand de schuld geven en Todd Terry en Ken Ishi waren niet direct de beste kandidaten daarvoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marco V met GODD en C:\del *.mp3 neem ik regelmatig in mijn sets op.
Promo is niet mijn ding, maar die komt met met z'n maatje Darkraver mee…
'Dance Top 1000' was een betere benaming geweest.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:55 schreef Alpha0 het volgende:
Drum 'n' Bass is ook al house tegenwoordig. Freestylers.
Er zijn destijds heel wat beroerdere gemaakt in het genre.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:14 schreef Tussle266 het volgende:
Die Sash-platen zijn natuurlijk net zo ellendig als die hedendaagse pophouse.
Het is natuurlijk ook gewoon een kundig groepje producers. En eerlijk is eerlijk, Ecuador vind ik stiekem best leuk.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:56 schreef Eightyone het volgende:
Er zijn destijds heel wat beroerdere gemaakt in het genre.
Niet dat ik ze nog vaak opzet, maar ze zitten prima in elkaar.
Dat.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:04 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon een kundig groepje producers.
Dit worden er steeds meer inderdaad. Dit jaar was Rudimental ook nieuw. Dus dat zijn er een stuk of 5 nu.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:55 schreef Alpha0 het volgende:
Drum 'n' Bass is ook al house tegenwoordig. Freestylers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |