Je kunt vanaf 1000 tot nu (113?) zien.quote:Op maandag 21 april 2025 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Is die gehele lijst nog ergens te bekijken?
Via https://ht1000.nl/resultaten/ zie ik maar een heel klein gedeelte…
Ze publiceren per uur, maar als je met je cursor op die tabel gaat staan, kan je wel naar beneden scrollen. Ze zijn niet heel erg technisch onderlegd aldaar, dus is een beetje een wormhole.quote:Op maandag 21 april 2025 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Is die gehele lijst nog ergens te bekijken?
Via https://ht1000.nl/resultaten/ zie ik maar een heel klein gedeelte…
Hmmm, ik zag net alleen de 20 laatst gedraaide tracks, nu zie ik alles.quote:Op maandag 21 april 2025 10:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze publiceren per uur, maar als je met je cursor op die tabel gaat staan, kan je wel naar beneden scrollen. Ze zijn niet heel erg technisch onderlegd aldaar, dus is een beetje een wormhole.
Ja, dat blijft nog wel een dingetje, maar die Van Leeuwen/Bom verdedigt dat dan altijd als 'niet alle house heeft een vierkwartsmaat'. Ja, nou ja, als hij dat vindt. Maar het is wel een 100% Guetta en Harris loze lijst dit jaar. Dat is al een hele vooruitgang.quote:Op maandag 21 april 2025 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik zag net alleen de 20 laatst gedraaide tracks, nu zie ik alles.
Ik blijf me verbazen over vele tracks die in de lijst staan en helemaal niet met ‘house' te maken hebben…
Even gemist, maar zijn die bewust geweerd, of hebben ze gewoon de lijst niet gehaald?quote:Op maandag 21 april 2025 11:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar het is wel een 100% Guetta en Harris loze lijst dit jaar. Dat is al een hele vooruitgang.
Lijst niet gehaald. Ze gaan er altijd prat op dat ze zo eerlijk zijn, dus laten we daar dan maar van uit gaan. De combinatie van een nieuwe stemmethode en een behoorlijke exposure tijdens de stemweken vanwege het 15-jarig bestaan (en dus meer/andere stemmers) zal het zijn.quote:Op maandag 21 april 2025 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Even gemist, maar zijn die bewust geweerd, of hebben ze gewoon de lijst niet gehaald?
Opvallend, maar geen slechte ontwikkelingquote:Op maandag 21 april 2025 13:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Lijst niet gehaald. Ze gaan er altijd prat op dat ze zo eerlijk zijn, dus laten we daar dan maar van uit gaan. De combinatie van een nieuwe stemmethode en een behoorlijke exposure tijdens de stemweken vanwege het 15-jarig bestaan (en dus meer/andere stemmers) zal het zijn.
Er komen er nog wel 5 die vorig jaar niet in de top 100 stonden, dus er is een kleine kans dat Titanium wel nog komt (maar dat zou dan echt de enige Guetta zijn). Er zijn wel wat platen die gewoon 600 plaatsen omhoog zijn gesprongen (zoals deze op 65), dus het zou kunnen. Maar eigenlijk alle radiohitjes zijn gezakt tot nu toe, als ze er al in stonden.quote:Op maandag 21 april 2025 13:59 schreef D. het volgende:
[..]
Opvallend, maar geen slechte ontwikkeling
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Eens. Een beetje een probleem ja.quote:Op maandag 21 april 2025 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik blijf me verbazen over diverse tracks die in de lijst staan en helemaal niets met ‘house' te maken hebben…
Alleen die geleende van zojuist. (oh nee, en die Phantasia met hetzelfde stukje natuurlijk).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |