Soberso ellende. En wij een SL.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
JW met losse handjes
Jasper maakt ook een kans
Wanda woest op Wendy
Esther zonder remmen
Babette met JW en/of Erik
Kenzy kijkt boos naar iedereen, dus wie weet
Sasha daar weet je maar nooit wat ze eruit gooit als ze gezopen heeft
en ga zo maar door
ach...... 9 van de 10 keer zijn ze er net te laat mee en horen we achteraf (sneller dan bij Utopia) wat er speeldequote:
hoorde haar van de week nog erg hoestenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Morreima is al een poosje haar hoestje vergeten
Babette geeft zich weer over aan de manager van deze maandquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:25 schreef cinsan het volgende:
die babeltrut zit ook veel op kantoor nu , of sollicitert ze naar job van secretaresse
Dat is waar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ach...... 9 van de 10 keer zijn ze er net te laat mee en horen we achteraf (sneller dan bij Utopia) wat er speelde
Moraima staat niet echt bekend om haar doorzettingsvermogen, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en heeft ze ooit ergens iets mee gewonnen of lag ze er al snel uit????
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
JW met losse handjes
Jasper maakt ook een kans
Wanda woest op Wendy
Esther zonder remmen
Babette met JW en/of Erik
Kenzy kijkt boos naar iedereen, dus wie weet
Sasha daar weet je maar nooit wat ze eruit gooit als ze gezopen heeft
en ga zo maar door
Jappie die Wendy op de bank bespringt onder toeziend ook van Wanda lijkt me nog mooierquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als Jappie die kans krijgt doet hij het, die wacht al maanden op een bericht dat Wanda's spulletjes nu bij haar ouders zijn gestald door Ivor.
Dat is vooral 's avondsquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Morreima is al een poosje haar hoestje vergeten
Die lijkt mij ook wel geinig, morgen graag tijdens het feest...quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jappie die Wendy op de bank bespringt onder toeziend ook van Wanda lijkt me nog mooier
Ze sprak er eerder vandaag met JW over, de dokter had het chronisch genoemd, maar ze wil dat ze naar haar amandelen (Die ze dus nog heeft) gaan kijken als ze eruit komt.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Was een TV Programma De Afvallers
En 'alles' in 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou kunnen helpen , maar is wel grotere operatie dan als het bij kind gebeurt, mijn jongste laten doen toen ze 22 was altijd keelonstekingen , maar 3 weken herstel gehadquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze sprak er eerder vandaag met JW over, de dokter had het chronisch genoemd, maar ze wil dat ze naar haar amandelen (Die ze dus nog heeft) gaan kijken als ze eruit komt.
Ik begin Sasha echt steeds meer een onprettig mens te vinden, ben benieuwd wat er van Bern overblijft mocht ze er eens uit worden gegooidquote:
Arme Bern.....quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Als er bonje komt, loop ik de kamer in, op m'n bed, dekbed over me heen"
Sasha: "Haha 'niet aanwezig'!"
M: "Hahaha want morgen, dan zal je zien"
S: "En dat zal morgen waarschijnlijk gebeuren"
M: "Echt waar, serieus, maar ze luisteren niet he?"
S: "We gaan het meemaken"
Sasha lijkt al klaar te staan met een jerrycan vol olie
Ze verdienen elkaar.quote:
Niemand wil met hem Weerwolven.quote:
Zit je dan...met je penis...Tijd om je conclusies te 'trekken'....quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:55 schreef espri het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij kwam met een koffer vol condooms en krijgt dan DIT.....
Nee Ga naar Huis.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:55 schreef pingu66 het volgende:
Wat een intens moeilijke vrouw is die Sasha toch..... mens blijf dan de hele dag in je nest liggen als je er allemaal geen reet aan vind.
Wat een piepers is het tochquote:
Vreemd, vind dat juist van Sasha. Wat een vreselijk mormel is dat.quote:
Ze eten er wel luxe van, Bloemkool is momenteel een van de duurste groenten die er te koop is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Martin: "Ik zag het al misgaan... Té fanatiek.."
2,99 bij de jumboquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze eten er wel luxe van, Bloemkool is momenteel een van de duurste groenten die er te koop is.
Die gast hangt ook van ongelukjes aan elkaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Martin: "Ik zag het al misgaan... Té fanatiek.."
Want?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:09 schreef chufi het volgende:
FEBO heeft besloten dat ze geen water meer uit wijnflessen mogen drinken ...
Lijkt het op tv dat ze hele dagen zuipenquote:
Waarschijnlijk om de reden, dat de kijkers denken, dat ze de hele dag aan het zuipen zijn en dan doel ik niet op water.quote:
Krijgen ze bidons, en die kunnen ze dan gewoon vullen met wijn en dus nog steeds heel de dag aan de zuip zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om de reden, dat de kijkers denken, dat ze de hele dag aan het zuipen zijn en dan doel ik niet op water.
Nou dat maken ze morgen wel goed,dan laten ze zien wat echt zuipen is.....quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt het op tv dat ze hele dagen zuipen
Als je ziet hoe ze doen is dat aannemelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om de reden, dat de kijkers denken, dat ze de hele dag aan het zuipen zijn en dan doel ik niet op water.
Stel je er maar op inquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
We zullen toch niet weer een maand moeten wachten?
Maar dan drinken ze uit een glas (behalve het bier dan)quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat maken ze morgen wel goed,dan laten ze zien wat echt zuipen is.....
Ben benieuwd hoe ver ze mogen gaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een fles wijn of een bidon. Het is nogal een verschil.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Krijgen ze bidons, en die kunnen ze dan gewoon vullen met wijn en dus nog steeds heel de dag aan de zuip zijn
Aanname natuurlijk
Voor het zicht wel. een wijnfles gevuld met water ziet eruit als zuipen, Een bidon gevuld met wijn ziet er uit alsof ze water drinken....quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een fles wijn of een bidon. Het is nogal een verschil.
Die feestjes daar zijn juist een anti-alcoholreclamequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Meestal langer dan we gewend zijn, met BB een uurtje, en SS was het ergste, dat was over in een half uur, ging gewoon om wat sfeeropnames te maken.quote:
Kunnen de mensen van seizoen 2 er van genietenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
Tegen de tijd dat Sjanet klaar is met dat rusthok pimpen is de Show afgelopen
Bern is niet goed, als je Sas niet mag dan gun je haar Bernquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:19 schreef marky326 het volgende:
Bern is veel te goed voor Sas. Wat een heks is ze toch.
Jah.. de "BN'r versie.. een jaar opsluiten en nooit meer naar kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen de mensen van seizoen 2 er van genieten
Iedereen wil Mevrouw WEETJEWEL in hun kamp krijgen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:27 schreef Hoempah het volgende:
Janet heeft vandaag spreekuur in de kas?
De verwachtingen zijn hoog begreep ik wel als ik hier soms beetje mee leesquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit weleens uit de ha d kan gaan lopen ( ook zonder Mexx en Kim)
Ze komt wel met een kampeerbusje danquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:29 schreef espri het volgende:
[..]
Iedereen wil Mevrouw WEETJEWEL in hun kamp krijgen.
Ik gok op Sashaquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn hoog begreep ik wel als ik hier soms beetje mee lees
Jappie gaat neukenmet wie is nog even de vraag. Ik hoop Kim
Bejaardensoos completed...quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:38 schreef D. het volgende:
Begin volgende week komt het biljart
Ben benieuwd
Ze scheppen er al maanden over op, dus ik verwacht heel wat kunstjesquote:
Die vent slijmt altijd en met iedereen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
AaiZaak is nog steeds op slijmtour, bij Sjanet in de kas zijn slijmspoor leggen, lacht om álles wat Sjanet uitbaggert aan nixverhalen
Ook, zo'n zuur meisje, daar is niets leuks aan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreemd, vind dat juist van Sasha. Wat een vreselijk mormel is dat.
Jahh, maar er zit nu duidelijke valse drive in, zoveel geslijm bij die "Conjo's" is voor zijn doen beschamend..quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vent slijmt altijd en met iedereen.
NAVO alfabetquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Rupie gebruikt het luchtvaart alfabet. Zit nog steeds in zijn beroepsdeformatie als steward blijkbaar.
Anderen twijfelen al aan haar geestelijke vermogen zag ik gisteren in de uitzending.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:19 schreef marky326 het volgende:
Bern is veel te goed voor Sas. Wat een heks is ze toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |