Jah.. de "BN'r versie.. een jaar opsluiten en nooit meer naar kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen de mensen van seizoen 2 er van genieten
Iedereen wil Mevrouw WEETJEWEL in hun kamp krijgen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:27 schreef Hoempah het volgende:
Janet heeft vandaag spreekuur in de kas?
De verwachtingen zijn hoog begreep ik wel als ik hier soms beetje mee leesquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit weleens uit de ha d kan gaan lopen ( ook zonder Mexx en Kim)
Ze komt wel met een kampeerbusje danquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:29 schreef espri het volgende:
[..]
Iedereen wil Mevrouw WEETJEWEL in hun kamp krijgen.
Ik gok op Sashaquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn hoog begreep ik wel als ik hier soms beetje mee lees
Jappie gaat neukenmet wie is nog even de vraag. Ik hoop Kim
Bejaardensoos completed...quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:38 schreef D. het volgende:
Begin volgende week komt het biljart
Ben benieuwd
Ze scheppen er al maanden over op, dus ik verwacht heel wat kunstjesquote:
Die vent slijmt altijd en met iedereen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
AaiZaak is nog steeds op slijmtour, bij Sjanet in de kas zijn slijmspoor leggen, lacht om álles wat Sjanet uitbaggert aan nixverhalen
Ook, zo'n zuur meisje, daar is niets leuks aan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreemd, vind dat juist van Sasha. Wat een vreselijk mormel is dat.
Jahh, maar er zit nu duidelijke valse drive in, zoveel geslijm bij die "Conjo's" is voor zijn doen beschamend..quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vent slijmt altijd en met iedereen.
NAVO alfabetquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Rupie gebruikt het luchtvaart alfabet. Zit nog steeds in zijn beroepsdeformatie als steward blijkbaar.
Anderen twijfelen al aan haar geestelijke vermogen zag ik gisteren in de uitzending.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:19 schreef marky326 het volgende:
Bern is veel te goed voor Sas. Wat een heks is ze toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |