Soberso ellende. En wij een SL.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
JW met losse handjes
Jasper maakt ook een kans
Wanda woest op Wendy
Esther zonder remmen
Babette met JW en/of Erik
Kenzy kijkt boos naar iedereen, dus wie weet
Sasha daar weet je maar nooit wat ze eruit gooit als ze gezopen heeft
en ga zo maar door
ach...... 9 van de 10 keer zijn ze er net te laat mee en horen we achteraf (sneller dan bij Utopia) wat er speeldequote:
hoorde haar van de week nog erg hoestenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Morreima is al een poosje haar hoestje vergeten
Babette geeft zich weer over aan de manager van deze maandquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:25 schreef cinsan het volgende:
die babeltrut zit ook veel op kantoor nu , of sollicitert ze naar job van secretaresse
Dat is waar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ach...... 9 van de 10 keer zijn ze er net te laat mee en horen we achteraf (sneller dan bij Utopia) wat er speelde
Moraima staat niet echt bekend om haar doorzettingsvermogen, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en heeft ze ooit ergens iets mee gewonnen of lag ze er al snel uit????
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
JW met losse handjes
Jasper maakt ook een kans
Wanda woest op Wendy
Esther zonder remmen
Babette met JW en/of Erik
Kenzy kijkt boos naar iedereen, dus wie weet
Sasha daar weet je maar nooit wat ze eruit gooit als ze gezopen heeft
en ga zo maar door
Jappie die Wendy op de bank bespringt onder toeziend ook van Wanda lijkt me nog mooierquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als Jappie die kans krijgt doet hij het, die wacht al maanden op een bericht dat Wanda's spulletjes nu bij haar ouders zijn gestald door Ivor.
Dat is vooral 's avondsquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Morreima is al een poosje haar hoestje vergeten
Die lijkt mij ook wel geinig, morgen graag tijdens het feest...quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jappie die Wendy op de bank bespringt onder toeziend ook van Wanda lijkt me nog mooier
Ze sprak er eerder vandaag met JW over, de dokter had het chronisch genoemd, maar ze wil dat ze naar haar amandelen (Die ze dus nog heeft) gaan kijken als ze eruit komt.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Was een TV Programma De Afvallers
En 'alles' in 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou kunnen helpen , maar is wel grotere operatie dan als het bij kind gebeurt, mijn jongste laten doen toen ze 22 was altijd keelonstekingen , maar 3 weken herstel gehadquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze sprak er eerder vandaag met JW over, de dokter had het chronisch genoemd, maar ze wil dat ze naar haar amandelen (Die ze dus nog heeft) gaan kijken als ze eruit komt.
Ik begin Sasha echt steeds meer een onprettig mens te vinden, ben benieuwd wat er van Bern overblijft mocht ze er eens uit worden gegooidquote:
Arme Bern.....quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Als er bonje komt, loop ik de kamer in, op m'n bed, dekbed over me heen"
Sasha: "Haha 'niet aanwezig'!"
M: "Hahaha want morgen, dan zal je zien"
S: "En dat zal morgen waarschijnlijk gebeuren"
M: "Echt waar, serieus, maar ze luisteren niet he?"
S: "We gaan het meemaken"
Sasha lijkt al klaar te staan met een jerrycan vol olie
Ze verdienen elkaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |