Barbara Pravi, Cornelia Jakobs of de zangeres van Go_A hebben toch ook geen lange lokken? Ze moet alleen niet die ouderraadmoederuitstraling van die eerste foto meenemen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:08 schreef Aratanax het volgende:
Beetje flauwe opmerking, maar: de kans op een CATS-effect is niet zo groot omdat Mia kort haar heeft. Ja, serieus.
Als Finland met een apart kapsel en outfit hoog staat, dan zou dit van Mia geen probleem moeten zijn. Of ligt dat anders omdat het Party Party Party is?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Barbara Pravi, Cornelia Jakobs of de zangeres van Go_A hebben toch ook geen lange lokken? Ze moet alleen niet die ouderraadmoederuitstraling van die eerste foto meenemen.
Dat kan prima zijn hoor! Maar ik vind dat lied zelf net wat toffer en omdat het best een Duncanachtig lied is had ik wat dat betreft graag geruild omdat ik dan nu denk ik íetsss positiever zou zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cyprus gaat geen Top 11 scoren hoor. Terwijl wij voor de verandering best in die regionen zouden kunnen eindigen
Ik hoor in de eerste 15 seconden piano, de inzet van Dion een een ingevoegd backingtrackje, op 30 seconden valt Mia Dion bij en zit er een tempoversnelling in de teks/melodielijn en bij 45 seconden maakt Dion de eerste flinke uithaal. Hoezo “er gebeurt niks?”quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voornaamste probleem is dat er in de eerste minuut te weinig gebeurt om de aandacht vast te houden. Als je de kijker daar verliest, dan is de zaak verloren, want in de rest van het liedje gebeurt onvoldoende om daarvoor te compenseren.
Als deze logica vorig jaar al van toepassing was hadden we gewoon gewonnen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:08 schreef Aratanax het volgende:
Beetje flauwe opmerking, maar: de kans op een CATS-effect is niet zo groot omdat Mia kort haar heeft. Ja, serieus.
Die hoefden het niet te hebben van een wij-zijn-verliefd-op-elkaar-act. Mia en Dion wel (ook al is het qua tekst geen liefdesliedje).quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Barbara Pravi, Cornelia Jakobs of de zangeres van Go_A hebben toch ook geen lange lokken? Ze moet alleen niet die ouderraadmoederuitstraling van die eerste foto meenemen.
Ik ben het eens, maar het had wel iets eerder to the point mogen komen. Nu komt het pas echt wat meer los op 51 seconden. Dat had iets eerder mogen zijn, een seconde of 5 tot 10 ofzo. Die extra tijd had je dan weer gehad om die versnelling aan het einde van het nummer wat langer vast te houden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:28 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik hoor in de eerste 15 seconden piano, de inzet van Dion een een ingevoegd backingtrackje, op 30 seconden valt Mia Dion bij en zit er een tempoversnelling in de teks/melodielijn en bij 45 seconden maakt Dion de eerste flinke uithaal. Hoezo “er gebeurt niks?”
Je mag het vinden, maar wat had je dan eigenlijk gewild?
Maar dan ga je toch ook sowieso geen lovers act maken, daar is het nummer ook niet voor qua tekst (?)quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:32 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Die hoefden het niet te hebben van een wij-zijn-verliefd-op-elkaar-act. Mia en Dion wel (ook al is het qua tekst geen liefdesliedje).
Ik ben heel benieuwd. Denk dat het op de gemiddelde kijker (die natuurlijk geen reet begrijpt van de tekst) al snel zo overkomt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch ook sowieso geen lovers act maken, daar is het nummer ook niet voor qua tekst (?)
Een man en een vrouw op het podium hoeft natuurlijk geen liefdes act te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:40 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Denk dat het op de gemiddelde kijker (die natuurlijk geen reet begrijpt van de tekst) al snel zo overkomt.
Een ‘we-zijn-verliefd-op-elkaar-act’ zou gezien de inhoud van het lied heel vreemd zijn. Ze vinden elkaar op een heel ander vlak, aan het einde, in een muzikale apotheose waarin ze een nieuwe stap in het leven zetten. Samen, maar niet zozeer met elkaar. Zoiets zie ik voor me.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:32 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Die hoefden het niet te hebben van een wij-zijn-verliefd-op-elkaar-act. Mia en Dion wel (ook al is het qua tekst geen liefdesliedje).
Zo ingewikkeld is die tekst nou ook weer niet... ik denk dat zelfs mevrouw Van Zetten uit Zagreb wel enigszins meekrijgt waar het over gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:40 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Denk dat het op de gemiddelde kijker (die natuurlijk geen reet begrijpt van de tekst) al snel zo overkomt.
Ik verbaas mij daar ook over, ook verder online. Waarom zo nodig Mia naar beneden schoppen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is die tekst nou ook weer niet... ik denk dat zelfs mevrouw Van Zetten uit Zagreb wel enigszins meekrijgt waar het over gaat.
Het valt me op dat er hier toch al vrij veel super-oppervlakkige opmerkingen over het uiterlijk van Mia Nicolai zijn geplaatst. Echt heel raar, mogen er alleen maar langharige blondines meedoen ofzo? Ze heeft juist 'n beetje karakter en eigenheid.
Mensen die verder eigenlijk niet zo veel kunnen, bashen graag. Vermoed ik. ….. Ik kan mishebben hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar ook over, ook verder online. Waarom zo nodig Mia naar beneden schoppen?
Ja. De eerste minuut boeit mij eigenlijk nog het meest en vind ik zelfs mooi, daarna daarentegen kabbelt het wat door en aan het eind van het nummer haak ik af.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:28 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik hoor in de eerste 15 seconden piano, de inzet van Dion een een ingevoegd backingtrackje, op 30 seconden valt Mia Dion bij en zit er een tempoversnelling in de teks/melodielijn en bij 45 seconden maakt Dion de eerste flinke uithaal. Hoezo “er gebeurt niks?”
Tot aan die eerste uithaal hoor ik zo’n 50 seconden een zanger die op klagerige toon zingt. Dat is niet helemaal onvergelijkbaar met wat Australië, Azerbeidzjan en Zwitserland vorig jaar stuurden, en de kijker was daar niet van gecharmeerd, want dat waren de onderste drie bij de televoting. Daarna neemt dit liedje een andere wending, maar als je de aandacht niet met de act vast kan houden, kan het best zijn dat je een aanzienlijk deel van de kijkers al kwijt bent.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:28 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Het eerste wat we van haar zagen was een niet zo likeable fragment. Dat speelt misschien ook mee.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is die tekst nou ook weer niet... ik denk dat zelfs mevrouw Van Zetten uit Zagreb wel enigszins meekrijgt waar het over gaat.
Het valt me op dat er hier toch al vrij veel super-oppervlakkige opmerkingen over het uiterlijk van Mia Nicolai zijn geplaatst. Echt heel raar, mogen er alleen maar langharige blondines meedoen ofzo? Ze heeft juist 'n beetje karakter en eigenheid.
Ik vind van Mia (maar ook van Dion) dat ze de X-factor mist.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar ook over, ook verder online. Waarom zo nodig Mia naar beneden schoppen?
Volgens mij als Waylon dat zegt (ik zie het hem zo zeggen namelijk) vindt Johan Derksen dat helemaal prima. Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het eerste wat we van haar zagen was een niet zo likeable fragment. Dat speelt misschien ook mee.
Nu geen Nederlands interview maar Engelse docu. We leven nog niet echt met haar mee.
Kortwieken vind ik niks moois aan maar moet zij lekker zelf weten. Als ze straks ons maar van het podium blaast.
Ja misschien een snelweg ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tot aan die eerste uithaal hoor ik zo’n 50 seconden een zanger die op klagerige toon zingt. Dat is niet helemaal onvergelijkbaar met wat Australië, Azerbeidzjan en Zwitserland vorig jaar stuurden, en de kijker was daar niet van gecharmeerd, want dat waren de onderste drie bij de televoting. Daarna neemt dit liedje een andere wending, maar als je de aandacht niet met de act vast kan houden, kan het best zijn dat je een aanzienlijk deel van de kijkers al kwijt bent.
Maar waarom een filmpje voor je eigen land waar je praat alsof je internationale pers te woord staat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij als Waylon dat zegt (ik zie het hem zo zeggen namelijk) vindt Johan Derksen dat helemaal prima. Hoe zou dat nou komen?
Het was een nogal triest fragment ja, maar kom op zeg, ik zeg ook wel eens wat waar ik later spijt van heb.
Het filmpje was denk ik gewoon voor alle esf fans, dus ook de buitenlandse. (De docu bedoel je toch?)quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom een filmpje voor je eigen land waar je praat alsof je internationale pers te woord staat.
Word je niet likeable van.Waarom geen klein stukje voor ons?
Ik wil connecten met m’n deelnemers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |