Haat naar iemand terecht omdat je haar kapsel niet leuk vind?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:03 schreef RipCity het volgende:
Lees vooral veel haat naar dat meisje (terecht). Vieze hipster feels. Hopelijk gaat ze iig naar de kapper.
Zo'n beetje hier:quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:04 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Help me even herinneren waar het is misgegaan..
Je weet ook niet in welk stadium ze dat nummer krijgen. Als je hier een demo van hoort denk je misschien: dat kan wel wat worden. Er valt ook wel wat van te maken. Maar zoals bij S10 die gewoon tadadada laat staan ipv wat tekst te verzinnen, had je hier met dat refrein ook wel wat meer kunnen doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou dat ook idd, dat verzadigd zijn idd. Dit is weer zo Nederlands: niet slecht, niet geweldig, maar vooral prima, goed. Maar helaas in mijn ogen niet goed genoeg om zeker te zijn van een finaleplek (wel spannend straks) En natuurlijk moeten ze het doen met het aanbod dat ze krijgen, maar kan me niet voorstellen dat er niet iets beters, of experimenteler tussen zat waarmee je je echt kunt onderscheiden. Nu hebben we het geluk dat we idd één van de weinigen zijn in de 2e helft van onze semi met een vrij rustig lied, maar of we straks nog de beste in onze vijver zijn? Betwijfel het. Maar wie weet krijgen we vanaf nu af aan alleen nog maar uptempo liedjes
O Ja iets van Indianen en draaiorgels? ...quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat talent was nog wel eens een probleem in onze nationale selecties.
Onze huispsycholoog is het kwijtquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:47 schreef Mani89 het volgende:
QWETOKMQWEGTOKQAWR@Q#ptokwqop[tgkqaw3[ptkqw#RTK@Q#PTQ@p[3tkmWE$$VOJIWEGJOQWEFGJQWO#EPTGJKQ#MGLKEDRMNBWS<RGMW EFLQ#KJRO!QWHKJWEGmweogjmwqo[pgq3wjrto[qTQWOTQTOq3mjtoqpmgfqp3otgjq3trq2j3kp
Voor NSFs waren ze ook natuurlijk in hun eigen vijver aan het vissen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef leukerdje het volgende:
[..]
O Ja iets van Indianen en draaiorgels? ...
Het roept bij mij totaal geen gevoelens op, niet positief en niet negatief. En dat is wel jammer, dat hoort muziek wel te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef Em31 het volgende:
Als ik het nu met oortjes in hoor via Spotify dan doet het me nog steeds niets, ik zou hier geloof ik niet op stemmen. Misschien hebben we geluk omdat er maar 15 landen in onze semi zitten, maar dit wordt inderdaad nogal spannend.
We kunnen ook gewoon elk jaar een willekeurige Nederlander aanwijzen via loting en dat die dan maar ziet wat het wordt qua inzending.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef Guanabana het volgende:
Misschien hebben we een NQ nodig om weer eens wat anders te doen.
@NailQueen, je wordt geroepen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef Guanabana het volgende:
We hebben weer behoefte aan een type Sieneke?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef Guanabana het volgende:
Haha, hier is boer Bart uit Tietjerksteradeel met 'Oh, moet ik een liedje schrijven?'quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon elk jaar een willekeurige Nederlander aanwijzen via loting en dat die dan maar ziet wat het wordt qua inzending.
Nou als ik voor mezelf spreek wel weer behoefte aan even iets anders of geks of zo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
We hebben weer behoefte aan een type Sieneke?
Het grappige is dat ik veel meer 'samen' had verwacht óf zelfs dat Mia de grotere rol zou krijgen. Dat Dion zeg maar een beetje haar Waylon zou zijn. Maar hij krijgt wel een héél groot aandeel in de eerste twee minuten voor mijn gevoel idd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:11 schreef Zigsky het volgende:
Paar reactievideos gekeken en eigenlijk is het heus niet zo slecht. Ik denk dat Dion dit nummer alleen had kunnen doen trouwens.
Ik denk dat iets als Within Temptation het erg goed zou kunnen doen op het songfestival.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou als ik voor mezelf spreek wel weer behoefte aan even iets anders of geks of zo.
Lijkt me serieus een geweldige show elk jaar zo rond februari, dat je ook echt met een cameraploeg iemand thuis verrast.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha, hier is boer Bart uit Tietjerksteradeel met 'Oh, moet ik een liedje schrijven?'
Dat nooit meer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
We hebben weer behoefte aan een type Sieneke?
CATS was een veel beter liedjequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik stem op een lied als het me een allejezus tof gevoel geeft (hoi Finland 2023 en Moldavië 2022) óf als het me echt kippenvel geeft of emotioneel maakt. Ik mot er iets bij voelen.
Ik voel nu niks.
Het is absoluut geen slecht lied. Als het op de radio in de auto komt laat in hem staan. Maar dit verzuipt voor mijn gevoel op dat grote podium op het ESF.
Maar wie weet met een adembenemende act ofzo en dat het live tot leven komt a la Calm After The Storm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |