Geen carpaccio meer, maar hamburgers en spareribs.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet juist aankomen van de huisarts
In plaats van halfvolle melk drinken we nu volle melk en ik eet af en toe een handje pinda's 's avonds bij de tv. Kalm aan, ik ga me niet volproppen met rotzooiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Geen carpaccio meer, maar hamburgers en spareribs.
(Blèh.)
Het gaat niet alleen over Peter R.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:02 schreef superniger het volgende:
Peter 'ik wil geen beveiliging' r de Vries.
Ja dat heb je met marktwerking hequote:Op woensdag 1 maart 2023 23:40 schreef svann het volgende:
De ziektekostenverzekeraars hebben teveel macht.
Ze bepalen naar welk ziekenhuis je mag gaan, welk merk medicijnen je mag gebruiken (ook al schrijft de arts met reden wat anders voor).
beter geen medicijnen slikken, gewoon gezond levenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:28 schreef svann het volgende:
Zelf medicijnen in het buitenland kopen kan bar link zijn.
Je weet nooit wat je echt krijgt. Misschien wel als een apotheker bemiddelt.
Mijn Godquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
beter geen medicijnen slikken, gewoon gezond leven
niet roken , veel bewegen , wandelen , zwemmen , fietsen.
savonds niet eten , geen alcohol, niet roken
Dat wordt een weekje Schouten, de Jong en Royce aan de tafels.quote:Peter Schouten en Onno de Jong willen dat de bezem door het Openbaar Ministerie gaat
Niemand kijkt tv om 7 uur in de ochtend.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef NoCigar het volgende:
Vanmorgen werd Eerdmans anders ondervraagd op Goedenmorgen NL over immigratie en dat was redelijk gênant. Welmoed kreeg hem met één hand op de grond. Dus Nanninga mag blij zijn dat het daar niet vaak over gaat.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Niemand kijkt yv om 7 uur in de ochtend.
De huisarts in het plattelandsdorp die 2 assistentes in dienst heeft is een vuile graaier die miljoenen aandelen bonussen naar binnen harkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:02 schreef superniger het volgende:
En wie gaat dat allemaal betalen mevrouw Kuiken?
quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Stemplicht, moeten ze hier ook invoeren. Boete = nooit meer mogen stemmen.
quote:Op maandag 25 november 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Je DNA aan een multinational geven en er ook nog voor betalen.
Inderdaad. Mensen moeten gewoon een vak leren.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:41 schreef dvdfreak het volgende:
het zou beter zijn als al die coaches wiskunde of natuurkunde zouden studeren dan zal de wereld er beter uit zien
Tjeerd werd net gesloopt bij VI.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Haha Tjeerd de Groot zegt op dat podium dat hij graag schoon drinkwater wil, meteen de microfoon uit zijn handen gegrist.
Eerdmans sloopt Floor Bremer nu bij Jinek.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Leuk idee dit, maar een talkshow in een stal leidt alleen maar af
Op naar het JInek topic!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Eerdmans sloopt Floor Bremer nu bij Jinek.
Hoezo, speciaal dit onderwerp?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:48 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd wat Marcel van Roosmalen hier van vind
Nee niet dit onderwerp maar talkshows op locatiequote:
Ik zie boerenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Leuk idee dit, maar een talkshow in een stal leidt alleen maar af
Hoezo, speciaal dit onderwerp?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:48 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd wat Marcel van Roosmalen hier van vind
Iedereen voelt zich ongemakkelijk. Zelf ik krijg al jeuk van het kijken naar al dat hooi.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Nee niet dit onderwerp maar talkshows op locatie
Nu dus op de boerderij
Eerder op een AZC
Whats next?
Het voegt toch niets toe?
0,00% Ik ben aan het werk op mijn tweede schermquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Navond.
Toepasselijke vraag: wat is je promilage?
Traditioneel een geen woorden (en poeha) maar daden volk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Ik stond laatst gast college te geven voor een klas vol Rotterdammers, dat was wel even een cultuurshock voor mij
Boomers willen ook dat hun kinderen straks goed uitkomen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Boomers willen gewoon dat de jonge generatie hun pensioenstelsel nog even overeind houdt dat over 30 jaar instort. Nu hen de zondvloed
Die haalt het verhaal van Van Rooyen feitelijk vrij goed onderuit. Het is echt misleiding wat die 50+ er doet. En nogal egoïstisch, interesseert hem geen reet dat het systeem de jongeren van nu zwaar benadeeldquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Laat de man met kennis vooral niet uitpraten
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:38 schreef svann het volgende:
Het moet toch te doen zijn om hele reeksen rekenvoorbeelden te maken?
Dan weet iedereen waar hij aan toe is.
Jaaa Wopke en Roxquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:35 schreef dvdfreak het volgende:
Sebastiaan Mastenbroek over muizen met twee biologische vaders
In aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen van volgende week gaat onze politiek verslaggever Thomas van Groningen iedere dag het land in
Wopke Hoekstra vertelt welke kant hij op wil met het
Richard Plugge, Marcel Kittel en Roxane Knetemann over de Jumbo-Visma documentaire
Try againquote:
Stukje vleermuissoep.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Beetje raar dat China denkt dat we bij hun om voedsel gaan bedelen...
quote:
Misschien, maar toch is het goed dat China niet de allernieuwste Chipmachines krijgt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:59 schreef superniger het volgende:
Rutte is het schandknaapje van Biden.
Eerder om silicium voor onze nieuw op te zetten zonnepaneelindustrie, die met de hunne gaat concureren.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Beetje raar dat China denkt dat we bij hun om voedsel gaan bedelen...
Dikke Danny zou dat niet doen denk ik. Eerder Mart Smeets.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dikke Danny is nu voorlopig veilig
Rutte gaat lekker doorquote:
In de toekomst komt er een kilometerheffing. Daardoor gaan mensen buiten de randstad meer betalen (moeten vaak verder rijden), en het gros van de opbrengsten gaan naar infrastructuur in de randstad.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:17 schreef svann het volgende:
Buiten de randstad zijn de overheidsdiensten behoorlijk minder bedeeld per inwoner, soms meer dan een factor tien.
Dacht aanvankelijk dat BBB daar aandacht voor zou vragen, maar het zijn de boeren geworden.
Op het platte land duurt het idd wel ff als je bromsnor belt (112) of hij ff wil komen...quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:17 schreef svann het volgende:
Buiten de randstad zijn de overheidsdiensten behoorlijk minder bedeeld per inwoner, soms meer dan een factor tien.
Dacht aanvankelijk dat BBB daar aandacht voor zou vragen, maar het zijn de boeren geworden.
Binnen de randstad ook.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:18 schreef monkyyy het volgende:
In de toekomst komt er een kilometerheffing. Daardoor gaan mensen buiten de randstad meer betalen (moeten vaak verder rijden), en het gros van de opbrengsten gaan naar infrastructuur in de randstad.
Is mijn voorspelling
Door techniek redelijk opgelost.quote:
FvD gaat een beetje uit als een nachtkaars.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:38 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat Forum zal verdwijnen uit de 1e kamer... ook die afvalligen waar ik de namen van vergeten ben...
quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:40 schreef superniger het volgende:
Hun succes komt door de foodcoach app.
Gebeurt dat nog?quote:
Nu stemmen dezelfde mensen op BBB, wat iets zegt over het lerend vermogen van voornoemde stemmers.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
FvD gaat een beetje uit als een nachtkaars.
Ik heb mn hont al de deur uit geschopt. Komt goed.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een Tesla gekocht en we krijgen alleen maar meer asielzoekers. Hoe zit dat dan
Kaag bij Jinek.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Zonet Rutte bij VI, nu Hugo bij OP1 met Kelder als presentator. Die arme @:ikweethetookniet wordt helemaal gek. Stuur hulp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Zonet Rutte bij VI, nu Hugo bij OP1 met Kelder als presentator. Die arme @:ikweethetookniet wordt helemaal gek. Stuur hulp
Fryske Nasjonale Partijquote:Op maandag 13 maart 2023 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Al die debatten op tv de laatste week is misschien wat veel... Ik twijfel steeds meer...
Misschien maar op een locale partij kiezen?!
quote:
Ik zag in nieuwsuur een repo over Friesland... 4 miljoen mensen in de randstad leggen zaken op voor de rest van Nederland... Dat steekt de Friesen zeer!quote:
Je kunt ook nog op het Groninger belang of de Partij voor Zeeland stemmenquote:Op maandag 13 maart 2023 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zag in nieuwsuur een repo over Friesland... 4 miljoen mensen in de randstad leggen zaken op voor de rest van Nederland... Dat steekt de Friesen zeer!
Ik zal woensdag nogmaals mijn gedachten langsgaan en bepalen wat IK het belangrijkste vind en dan daarmee gaan kiezen. Het kan CDA, VVD, BBB, JA21 of iets lokaal's gaan worden...quote:Op maandag 13 maart 2023 23:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Je kunt ook nog op het Groninger belang of de Partij voor Zeeland stemmen
Maar wel mijn probleemquote:Op maandag 13 maart 2023 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Er hoeven helemaal geen 900.000 huizen te komen. Ik heb al een huis. Niet mijn probleem.
Ja, startende stelletjes, gezinnen etc.quote:
Brutalistische woontorens.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:29 schreef Bocaj het volgende:
Wat voor huizen worden dat? Minimale (Vinex) huizen of mooie vrijstaande huizen met tuin en oprit?
Bijlmerflats?
Deprimerend...quote:Op maandag 13 maart 2023 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Brutalistische woontorens.
[ afbeelding ]
Dat is al vlug dat Groene Hart, kan bijna niet anders.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Niet in het Groene Hart toch?
Ga bouwen aan de randen van steden... Straatje daar is zo gelegd!
Hoe sfeervol.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Brutalistische woontorens.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |