Geen carpaccio meer, maar hamburgers en spareribs.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet juist aankomen van de huisarts
In plaats van halfvolle melk drinken we nu volle melk en ik eet af en toe een handje pinda's 's avonds bij de tv. Kalm aan, ik ga me niet volproppen met rotzooiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Geen carpaccio meer, maar hamburgers en spareribs.
(Blèh.)
Het gaat niet alleen over Peter R.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:02 schreef superniger het volgende:
Peter 'ik wil geen beveiliging' r de Vries.
Ja dat heb je met marktwerking hequote:Op woensdag 1 maart 2023 23:40 schreef svann het volgende:
De ziektekostenverzekeraars hebben teveel macht.
Ze bepalen naar welk ziekenhuis je mag gaan, welk merk medicijnen je mag gebruiken (ook al schrijft de arts met reden wat anders voor).
beter geen medicijnen slikken, gewoon gezond levenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:28 schreef svann het volgende:
Zelf medicijnen in het buitenland kopen kan bar link zijn.
Je weet nooit wat je echt krijgt. Misschien wel als een apotheker bemiddelt.
Mijn Godquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
beter geen medicijnen slikken, gewoon gezond leven
niet roken , veel bewegen , wandelen , zwemmen , fietsen.
savonds niet eten , geen alcohol, niet roken
Dat wordt een weekje Schouten, de Jong en Royce aan de tafels.quote:Peter Schouten en Onno de Jong willen dat de bezem door het Openbaar Ministerie gaat
Niemand kijkt tv om 7 uur in de ochtend.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef NoCigar het volgende:
Vanmorgen werd Eerdmans anders ondervraagd op Goedenmorgen NL over immigratie en dat was redelijk gênant. Welmoed kreeg hem met één hand op de grond. Dus Nanninga mag blij zijn dat het daar niet vaak over gaat.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Niemand kijkt yv om 7 uur in de ochtend.
De huisarts in het plattelandsdorp die 2 assistentes in dienst heeft is een vuile graaier die miljoenen aandelen bonussen naar binnen harkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:02 schreef superniger het volgende:
En wie gaat dat allemaal betalen mevrouw Kuiken?
quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Stemplicht, moeten ze hier ook invoeren. Boete = nooit meer mogen stemmen.
quote:Op maandag 25 november 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Je DNA aan een multinational geven en er ook nog voor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |