Inderdaad. Mensen moeten gewoon een vak leren.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:41 schreef dvdfreak het volgende:
het zou beter zijn als al die coaches wiskunde of natuurkunde zouden studeren dan zal de wereld er beter uit zien
Tjeerd werd net gesloopt bij VI.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Haha Tjeerd de Groot zegt op dat podium dat hij graag schoon drinkwater wil, meteen de microfoon uit zijn handen gegrist.
Eerdmans sloopt Floor Bremer nu bij Jinek.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Leuk idee dit, maar een talkshow in een stal leidt alleen maar af
Op naar het JInek topic!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Eerdmans sloopt Floor Bremer nu bij Jinek.
Hoezo, speciaal dit onderwerp?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:48 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd wat Marcel van Roosmalen hier van vind
Nee niet dit onderwerp maar talkshows op locatiequote:
Ik zie boerenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Leuk idee dit, maar een talkshow in een stal leidt alleen maar af
Hoezo, speciaal dit onderwerp?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:48 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd wat Marcel van Roosmalen hier van vind
Iedereen voelt zich ongemakkelijk. Zelf ik krijg al jeuk van het kijken naar al dat hooi.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Nee niet dit onderwerp maar talkshows op locatie
Nu dus op de boerderij
Eerder op een AZC
Whats next?
Het voegt toch niets toe?
0,00% Ik ben aan het werk op mijn tweede schermquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Navond.
Toepasselijke vraag: wat is je promilage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |