Dat begrijp ik nu ook.quote:
Had je dat serieus niet door? Zelfs zonder kennis van (militaire) luchtvaart was deze vrij duidelijk nepquote:
quote:
Als we het nu toch over games hebben, krijg wel een beetje Skyrim vibes bij deze beelden. Overigens sloeg ik in die game dit soort gekkies vaak neer.quote:
FTFY.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Schuurt tegen satanisme Paganisme dit.
Was een grapjequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Had je dat serieus niet door? Zelfs zonder kennis van (militaire) luchtvaart was deze vrij duidelijk nep
Blijft altijd leuk om te zien dat als Oekraïne nieuwe wapens krijgt Rusland er tegelijkertijd zowel lacherig als paniekerig over doet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: dat zijn T-14 Armata's. De gehypte "supertank" van de russen.
Heb je aardig wat hulpjes nodig om alle ammo te zeulen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Offtopic maar wel interessant
[ twitter ]
Onbeperkte voorraad aan mensen.quote:
Interessant…quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Offtopic maar wel interessant
[ twitter ]
quote:
quote:Inmiddels is het Teams, het Meet en het Zoom-model helemaal geïntegreerd. Dat moest ik aanleren. En dat heb ik met verve gedaan!
En Zelenski loopt gewoon met zijn Westerse collega's door Kiev.quote:
1 bron, meer is er niet te vinden. Redelijk oud ook al dusja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
"Heb sowieso de indruk dat de verliezen van de Russen zwaar wordt overtrokken.
Die van de Oekraïners worden amper genoemd."
Ik reageer hierop en zie geen enkel bewijs vanuit jouw kant. Ik heb even het eerste beste gezocht waarbij gewoon wordt aangegeven dat de verliezen net zoveel zijn aan Oekraïense kant, wat dus jouw onderbuikgevoel ontkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |