Dat begrijp ik nu ook.quote:
Had je dat serieus niet door? Zelfs zonder kennis van (militaire) luchtvaart was deze vrij duidelijk nepquote:
quote:
Als we het nu toch over games hebben, krijg wel een beetje Skyrim vibes bij deze beelden. Overigens sloeg ik in die game dit soort gekkies vaak neer.quote:
FTFY.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Schuurt tegen satanisme Paganisme dit.
Was een grapjequote:Op woensdag 1 maart 2023 15:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Had je dat serieus niet door? Zelfs zonder kennis van (militaire) luchtvaart was deze vrij duidelijk nep
Blijft altijd leuk om te zien dat als Oekraïne nieuwe wapens krijgt Rusland er tegelijkertijd zowel lacherig als paniekerig over doet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: dat zijn T-14 Armata's. De gehypte "supertank" van de russen.
Heb je aardig wat hulpjes nodig om alle ammo te zeulen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Offtopic maar wel interessant
[ twitter ]
Onbeperkte voorraad aan mensen.quote:
Interessant…quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Offtopic maar wel interessant
[ twitter ]
quote:
quote:Inmiddels is het Teams, het Meet en het Zoom-model helemaal geïntegreerd. Dat moest ik aanleren. En dat heb ik met verve gedaan!
En Zelenski loopt gewoon met zijn Westerse collega's door Kiev.quote:
1 bron, meer is er niet te vinden. Redelijk oud ook al dusja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
"Heb sowieso de indruk dat de verliezen van de Russen zwaar wordt overtrokken.
Die van de Oekraïners worden amper genoemd."
Ik reageer hierop en zie geen enkel bewijs vanuit jouw kant. Ik heb even het eerste beste gezocht waarbij gewoon wordt aangegeven dat de verliezen net zoveel zijn aan Oekraïense kant, wat dus jouw onderbuikgevoel ontkracht.
quote:Rusland stelt voorwaarde aan verlenging graanakkoord
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-67779037
Rusland wil de graandeal met Oekraïne alleen verlengen als rekening wordt gehouden met de belangen van de eigen landbouw- en kunstmestsector. Dat zegt het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken. De Russen doelen daarmee op ongehinderde toegang tot de wereldmarkten. Minister Lavrov van Buitenlandse Zaken sprak vandaag over de graandeal met zijn Turkse ambtgenoot Cavusoglu.
Russen kunnen kennelijk heel makkelijk en gratis een vis voor Mexico bemachtigenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik las laatst een bericht over dat er een grote groep Russen in Mexico bij de Amerikaanse grens zitten voor asiel. Zouden Russen die in Georgia zitten en bijna hun 1 jaar visa hebben bereikt en op het punt staan terug naar Rusland gestuurd te worden nog een trip naar Mexico kunnen maken?
Kijk naar Oryx. Bekijk het bewijs. Dit is dag 371. We zitten nu op foto/video bewijs van bijna 10.000 russische voertuigen. 27 voertuigen per dag.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
1 bron, meer is er niet te vinden. Redelijk oud ook al dusja.
Volgens mij is het wel duidelijk dat de strategische campagne van de russen ondertussen wel gefaald is. Over een paar dagen zit de campagne op 5 maanden (begin was op ongeveer 10 oktober 2022). Waar is het resultaat?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:24 schreef xpompompomx het volgende:
Hmm, er komen weer kruisraketten aan.
Da's wel een lastige voor de Trumpisten die een wapenstilstand willen. Moet je deze Russen, degenen die niet willen vechten dus, nou uitmaken voor ziekteverspreidende verkrachters die met karavanen tegelijk het land overspoelen of niet?quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik las laatst een bericht over dat er een grote groep Russen in Mexico bij de Amerikaanse grens zitten voor asiel.
Hm juist. En dat met logo’s die de nazi’s dan ook weer kennen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
FTFY.
https://en.wikipedia.org/wiki/Slavic_Native_Faith_in_Russia
putin is net als hitler, een laffe kakkerlak, lekker verschuilen in n bunkertje en zo nu en dan ff naar buitenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En Zelenski loopt gewoon met zijn Westerse collega's door Kiev.
Maar is zo'n Putin nou echt bang voor een aanslag vanuit Kiev of meer bang voor een coup door zijn eigen volk?
Nederland heeft altijd nog te maken met Europese aanbestedings regels dus even een aankoopje doen kan niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:54 schreef Ulx het volgende:
Nederland moet zelf gewoon Leopards bestellen. Dan gaat de vergunning komen. Intentiecontract maken, boeteclausule erbij zodat KMW veilig de benodigde investeringen kan doen zonder dat ze de sjaak zijn als het feest niet doorgaat. En gaan. Dan heb je wat om met Duitsland over te onderhandelen.
Nou had Hitler natuurlijk tijdens WWI wel het ijzeren kruis binnen gehaald. Hij was ordonnans waarbij hij van loopgraaf naar loopgraaf moest rennen, de grootste hondenbaan die je maar kon hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:59 schreef TLC het volgende:
[..]
putin is net als hitler, een laffe kakkerlak, lekker verschuilen in n bunkertje en zo nu en dan ff naar buiten
Er is maar 1 leverancier van Leopards toch? Kunnen we überhaupt wel andere tanks kopen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nederland heeft altijd nog te maken met Europese aanbestedings regels dus even een aankoopje doen kan niet.
Defensie mag belangrijke aankopen zonder aanbesteding doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nederland heeft altijd nog te maken met Europese aanbestedings regels dus even een aankoopje doen kan niet.
In een vrije markteconomie horen zulke aanbestedingsregels er gewoon bij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:11 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Er is maar 1 leverancier van Leopards toch? Kunnen we überhaupt wel andere tanks kopen?
En die aanbestedingsregels zouden se natuurlijk gewoon moeten schrappen, gaat nergens over. Zorgt alleen voor meer kosten en langere trajecten.
Ze hebben al leasetanks. Dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nee niet zomaar alle.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Defensie mag belangrijke aankopen zonder aanbesteding doen.
Haha. In een vrije markt heb je juist geen aanbestedingsregels.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In een vrije markteconomie horen zulke aanbestedingsregels er gewoon bij.
Dat was eerder uit complete waanzin dan uit moed.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou had Hitler natuurlijk tijdens WWI wel het ijzeren kruis binnen gehaald. Hij was ordonnans waarbij hij van loopgraaf naar loopgraaf moest rennen, de grootste hondenbaan die je maar kon hebben.
En tijdens de Bierkellerputsch liep hij doodleuk tijdens de mars door München een vuurgevecht in. Het was een vreselijke man maar een laffe kakkerlak zou ik hem niet willen noemen.
Hitler was veel dingen, maar een laffe kakkerlak was het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:59 schreef TLC het volgende:
[..]
putin is net als hitler, een laffe kakkerlak, lekker verschuilen in n bunkertje en zo nu en dan ff naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |