Hehe. Denk dat veel users niet direct met heel veel trots terugkijken om een aantal "discussies" waarin iedereen wel eens is beland op FOK!.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is een van de reden waarom ik niet mijn vorige account weer ben gaan gebruiken.
Wat een puberale idioot/rebel was ik toen... Rebel ben ik gebleven volgens mijn psych maar wel op totaal andere onderwerpen... Maar wel een rebel met inmiddels 3 koters...
Wie was je?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is een van de reden waarom ik niet mijn vorige account weer ben gaan gebruiken.
Wat een puberale idioot/rebel was ik toen... Rebel ben ik gebleven volgens mijn psych maar wel op totaal andere onderwerpen... Maar wel een rebel met inmiddels 3 koters...
Watmooi.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:18 schreef borisz het volgende:
Op de oude middelbare school van mijn broertje is de conciërge overleden. Hij is 96 (!) geworden. Ondanks zijn pensioen is hij nooit weggegaan. Vandaag ging de stoet nog één keer langs de school.
Mooi zegquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:18 schreef borisz het volgende:
Op de oude middelbare school van mijn broertje is de conciërge overleden. Hij is 96 (!) geworden. Ondanks zijn pensioen is hij nooit weggegaan. Vandaag ging de stoet nog één keer langs de school.
MrDoegewoon in VBL / [Hools] Hét VBL-Café # 453 Pleisters voor de op de neuzenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
@:Ajaxno1 en later schijnbaar nog onder @:MrDoegewoon gepost.
Wat ? Wat ?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:08 schreef borisz het volgende:
Trieste dag in Engeland dat de BBC buigt voor (extreem)-rechts.
Tja. Mwa. Weet hier te weinig van om er wat zinnigs over te zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Borisz hier op doelt:
https://www.theguardian.c(...)twing-backlash-fears
Die heb ik gemist. Vertel?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:15 schreef borisz het volgende:
En de Beeb buigt voor de Tories in zake Gary Lineker
Intussen al zelf ook gevonden bij de NOS:quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:36 schreef borisz het volgende:
https://www.theguardian.c(...)match-of-the-day-bbc
Al die oude niet meer (onder die naam) actieve usersquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:31 schreef Blues het volgende:
[..]
MrDoegewoon in VBL / [Hools] Hét VBL-Café # 453 Pleisters voor de op de neuzen
20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al die oude niet meer (onder die naam) actieve users![]()
Goeieavond.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En helemaal een goedenavond
[ link | afbeelding ]
U riep ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daar was ze bij. 'BJOROOOOOOOOO!' Ik weet het omdat ik haar toen aan de telefoon heb gehad.
Rip.
WB!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:12 schreef Bjoro het volgende:
U riep ?
Wat een verschrikkelijk nieuws over JustMe 😢
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |