Deze zomer Bommel? Doen we een bakkie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:39 schreef borisz het volgende:
Weekend!
Morgen weer eens tijd om te wandelen in GLD. Laren - Borculo.
Worstenbroodjes waren op ?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:34 schreef borisz het volgende:
Zo benieuwd wat er in Eindhoven is gebeurd de laatste weken.
Johan is niet meer beschikbaar.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:42 schreef borisz het volgende:
Weet alleen niet of Cruijff (en dan ga ik ook maar uit van Bosz) nu de oplossing is.
Gevalletje Schalke - Bayern.quote:
Binnenkort een recensie van een Kinderboekenserie in een Chin Ind?quote:
Logisch toch, hij was als interim aangesteld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:12 schreef borisz het volgende:
De Heit mag niet verder als hoofdtrainer. Hoewel ik het wel jammer vind, denk toch een goede beslissing.
Hoop dat die in de Eredivisie aan de slag gaat.
KLB / Who the fuck is Mislintat ? &^%$#$%^&^%"e:Op donderdag 1 juni 2023 15:12 schreef borisz het volgende:
De Heit mag niet verder als hoofdtrainer. Hoewel ik het wel jammer vind, denk toch een goede beslissing.
Hoop dat die in de Eredivisie aan de slag gaat.
Dat waren Beenhakker en de Mos ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Logisch toch, hij was als interim aangesteld.
Ik had er 4 aan staan: 1 voor CL vrouwen, 1 voor FA cupfinal, 1 voor kwalificatie F1 en 1 voor Porsche golftoernooi in Hamburg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:45 schreef borisz het volgende:
Heb nu drie schermen nodig om alles te kunnen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |