En heb je net je buiten bbq weggedaan, muts!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik was best goed bezig met de vega-burgers uit de vriezer opeten. Tot ik in de tweede vriezer keek. Ik denk dat ik er nog zeker 40 heb.
Hopelijk snel wat meer tijd om bij te komen/te wennenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus nu net toegekomen aan het lezen van m'n post en hopelijk binnenkort ook nog m'n mail
Verder gaat 't best goed. Zondag een hoop kleine dingetjes gehaald bij de Ikea, zoals een gootsteenkastje voor in de badkamer, een wasrek, een krukje en een kapstok. Het huis voelt steeds meer "af"![]()
Ik zelf voel me voornamelijk nogal uitgewrongen -- nog niet echt tijd gehad om bij te komen of te wennen. Ik overweeg om al m'n plannen voor komend weekend te schrappen (maar dat is moeilijk, want ik had wel zin in die plannen).
Deze week werk ik 5 dagen dus dat is ook pittig. En we hebben 3 collega's ziek van de carnaval dus 't is ook echt aanpoten![]()
En J is ook razend druk op werk -- heeft een klus op 2 uur rijden hiervandaan -- dus ik mis die ook
Plus ik heb voor vrijwilligerswerk een deadline 1 maart voor wat klusjes waar ik nog helemaal niet aan begonnen ben. Maar m'n post stond hoger op het lijstje dus eerst die. Morgen weer een dag
Dat komt overigens puur omdat er horecaverpakkingen van de Vegetarische Slager bij zo'n restant-winkel lagen. Volgens mij waren dat 30 burgers voor 5 euro, normaal 2 burgers al 3 euro. Iets teveel gekocht, misschien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik was best goed bezig met de vega-burgers uit de vriezer opeten. Tot ik in de tweede vriezer keek. Ik denk dat ik er nog zeker 40 heb.
Ze zijn ook lekkerder uit de pan. Voor de gezelligheid is barbecuen tof, maar al die vleesvervangers worden eigenlijk in een pan veel lekkerder.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
En heb je net je buiten bbq weggedaan, muts!
Zit wat inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekkerder uit de pan. Voor de gezelligheid is barbecuen tof, maar al die vleesvervangers worden eigenlijk in een pan veel lekkerder.
Ik zou iets meer zo willen zijn hoor. Ik kan soms aanbiedingen gewoon niet weerstaan. Voor m'n gevoel bespaar ik daarmee enorm, maar in de realiteit koop ik waarschijnlijk gewoon teveel zooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef Blues het volgende:
Ik heb nooit voorraad. Weet niet of het goed of juist stom is. Als iets bijna op is koop ik nieuw.
Ik heb een poging gedaan, maar dan krijg ik 'm nog niet goed leeg. Als het goed is nog 1 fles te gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?
En wanneer hoor je meer als 6e sollicitant?
Ik had dat wel toen ik nog rookte. Stel je voor dat er geen sigaretten meer in huis zijn brrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verzorgingsspul koop ik ook altijd op aanbieding. Dus soms heel veel in huis (want snel op elkaar aanbieding) en soms stress WANT OGOTTEGOTT IK GRIJP HET EEN NA LAATSTE BUSJE![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?
En wanneer hoor je meer als 6e sollicitant?
1) Op de kop zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan, maar dan krijg ik 'm nog niet goed leeg. Als het goed is nog 1 fles te gaan.
En geen idee wanneer ik wat hoor, ik weet dat er vrijdag nog 2 kandidaten op gesprek komen. Dus vast niet eerder dan na het weekend.
Staat standaard op z'n kop want anders douche ik met water. En dat koude heb ik ook ooit eens gedaan brrrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
1) Op de kop zetten.
2) Water erbij doen. Als je je dapper voelt: pas gebruiken bij de volgende douche beurt want koude klats
En anders bij dezelfde douchebeurt… warme klats![]()
*duimduimduim*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |