abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208182934
pi_208183098
Ik heb ook een flinke voorraad drogisterij-artikelen. Die kopen we massaal in in Duitsland, wel zo goedkoop. Maar het is verder geen ongeorganiseerde hoarderbende ofzo, gewoon twee bakken waar alles in staat en wacht om in gebruik genomen te worden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208183106
Ik was best goed bezig met de vega-burgers uit de vriezer opeten. Tot ik in de tweede vriezer keek. Ik denk dat ik er nog zeker 40 heb. :')
  dinsdag 28 februari 2023 @ 20:37:15 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208183124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik was best goed bezig met de vega-burgers uit de vriezer opeten. Tot ik in de tweede vriezer keek. Ik denk dat ik er nog zeker 40 heb. :')
En heb je net je buiten bbq weggedaan, muts!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208183126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou, ik ben dus nu net toegekomen aan het lezen van m'n post en hopelijk binnenkort ook nog m'n mail :')

Verder gaat 't best goed. Zondag een hoop kleine dingetjes gehaald bij de Ikea, zoals een gootsteenkastje voor in de badkamer, een wasrek, een krukje en een kapstok. Het huis voelt steeds meer "af" O+
Ik zelf voel me voornamelijk nogal uitgewrongen -- nog niet echt tijd gehad om bij te komen of te wennen. Ik overweeg om al m'n plannen voor komend weekend te schrappen (maar dat is moeilijk, want ik had wel zin in die plannen).
Deze week werk ik 5 dagen dus dat is ook pittig. En we hebben 3 collega's ziek van de carnaval dus 't is ook echt aanpoten :X
En J is ook razend druk op werk -- heeft een klus op 2 uur rijden hiervandaan -- dus ik mis die ook ;(
Plus ik heb voor vrijwilligerswerk een deadline 1 maart voor wat klusjes waar ik nog helemaal niet aan begonnen ben. Maar m'n post stond hoger op het lijstje dus eerst die. Morgen weer een dag :P
Hopelijk snel wat meer tijd om bij te komen/te wennen :*
pi_208183139
Een voorraadkast vol voedsel heb ik ook. Ik begrijp ook niet hoe ik géén voorraadkast met voedsel zou kunnen hebben :D Alleen met de vriezer ben ik niet zo goed. Die ga ik volgende week uitmesten en dan mealpreppen.
pi_208183141
Ik heb nooit voorraad. Weet niet of het goed of juist stom is. Als iets bijna op is koop ik nieuw.
pi_208183171
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Myraela het volgende:
Dat komt overigens puur omdat er horecaverpakkingen van de Vegetarische Slager bij zo'n restant-winkel lagen. Volgens mij waren dat 30 burgers voor 5 euro, normaal 2 burgers al 3 euro. Iets teveel gekocht, misschien.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 20:39:43 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208183178
Wat is er op tegen als een ander wél voorraad heeft?

Of driehonderd ongevouwen sokken?

Of een paarsgeverfde muur met gouden stippen?

Of, whatever
pi_208183184
Ik ben vooral te knieperig om vier keer zoveel uit te geven aan hetzelfde product.

En ik eet niet alle verpakkingen leeg, dus dan heb je automatisch voorraad.
pi_208183188
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
En heb je net je buiten bbq weggedaan, muts!
Ze zijn ook lekkerder uit de pan. Voor de gezelligheid is barbecuen tof, maar al die vleesvervangers worden eigenlijk in een pan veel lekkerder. :')
  dinsdag 28 februari 2023 @ 20:41:25 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208183221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ze zijn ook lekkerder uit de pan. Voor de gezelligheid is barbecuen tof, maar al die vleesvervangers worden eigenlijk in een pan veel lekkerder. :')
Zit wat in

Ik had laatst kaasschnitzels van Lidl in de opruimingsbak. Die gaan er hier altijd goed in dus toen had ik er 16.
Kleine koelkast hier dus Koos was nogal onaangenaam verrast, want paste niks meer bij van de andere boodschappen _O-
pi_208183223
De supers en winkels hebben de voorraad voor mij. w/
En een klein huis.
Mn.X heeft nogal de neiging om in te slaan. Blikjes tonijn zijn in de persoonlijke bonus, dus hoppa weer twee erbij.
En wij eten dat in periodes op brood als salade.
pi_208183257
Ik heb ook wel voedsel voorraad, en als het dubbel is, dan meestal omdat ik dacht dat het op was (en dus zonder boodschappenlijst naar de winkel ga).
Tijd geleden wel spotgoedkoop via douchespul gekocht, alleen niet naar formaat verpakking gekregen, te groot, kan het nauwelijks vast houden (zeker 3x per week valt het uit m'n handen).
En waar ik altijd voorraad van heb is tandpasta, want wat ik graag gebruik is nauwelijks te koop dus zie ik het, dan koop ik het.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208183271
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef Blues het volgende:
Ik heb nooit voorraad. Weet niet of het goed of juist stom is. Als iets bijna op is koop ik nieuw.
Ik zou iets meer zo willen zijn hoor. Ik kan soms aanbiedingen gewoon niet weerstaan. Voor m'n gevoel bespaar ik daarmee enorm, maar in de realiteit koop ik waarschijnlijk gewoon teveel zooi. :')
pi_208183291
@Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?

En wanneer hoor je meer als 6e sollicitant?
pi_208183292
Verzorgingsspul koop ik ook altijd op aanbieding. Dus soms heel veel in huis (want snel op elkaar aanbieding) en soms stress WANT OGOTTEGOTT IK GRIJP HET EEN NA LAATSTE BUSJE :o :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208183306
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?

Ik heb een poging gedaan, maar dan krijg ik 'm nog niet goed leeg. Als het goed is nog 1 fles te gaan.
En geen idee wanneer ik wat hoor, ik weet dat er vrijdag nog 2 kandidaten op gesprek komen. Dus vast niet eerder dan na het weekend.
pi_208183312
Ik neem m'n tweede vriezertje ook wel mee naar m'n schoonvader. Vriezervoorraad is wel echt de belangrijkste voorraad, daar zou ik echt niet zonder kunnen. Een makkelijke snelle maaltijd, of gewoon een zak groenten wanneer het huis leeg blijkt te zijn of een extra brood dat anders het eind van de week niet haalt. Vriezers. O+
pi_208183313
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verzorgingsspul koop ik ook altijd op aanbieding. Dus soms heel veel in huis (want snel op elkaar aanbieding) en soms stress WANT OGOTTEGOTT IK GRIJP HET EEN NA LAATSTE BUSJE :o :')
Ik had dat wel toen ik nog rookte. Stel je voor dat er geen sigaretten meer in huis zijn brrrrr
pi_208183325
Als iets wat ik regelmatig gebruik in de aanbieding is koop ik het eigenlijk altijd, ongeacht de voorraad die ik al heb :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208183330
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?

Dat dus!

Ik heb van zowel al mijn douchespul kleine flesjes. Want 16 literflessen past zo slecht in mijn badkamer mandje, en daar moeten de bussen douchefoam en olie ook nog bij…

En als het op lijkt: eeuwigdurende voorraadkast open trekken en bijschenken O+

Doe ik trouwens ook met wasmiddel. Loeigrote onhandige 5 literfles kopen, en dan overgieten in mijn literfles. Met veel handigere dop. Die wel in mijn kast bij de wasmachine past.
Ben nu op jacht naar een aanbieding loeigrote fles los vaatwasmiddel in de aanbieding. Want daar heb ik ook al een kleine verpakking voor in gebruik die ik wil aanvullen O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208183350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een poging gedaan, maar dan krijg ik 'm nog niet goed leeg. Als het goed is nog 1 fles te gaan.
En geen idee wanneer ik wat hoor, ik weet dat er vrijdag nog 2 kandidaten op gesprek komen. Dus vast niet eerder dan na het weekend.
1) Op de kop zetten.

2) Water erbij doen. Als je je dapper voelt: pas gebruiken bij de volgende douche beurt want koude klats :X
En anders bij dezelfde douchebeurt… warme klats :9

*duimduimduim*
pi_208183416
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
1) Op de kop zetten.

2) Water erbij doen. Als je je dapper voelt: pas gebruiken bij de volgende douche beurt want koude klats :X
En anders bij dezelfde douchebeurt… warme klats :9

*duimduimduim*
Staat standaard op z'n kop want anders douche ik met water. En dat koude heb ik ook ooit eens gedaan brrrrrr
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 februari 2023 @ 21:03:31 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208183542
Verzorgingsspul idd. Want 2+2 aanbieding bij de Kruidvat/Etos/Wibra etc :+.

Voor de rest valt mijn voorraad wel mee. Dingen in blik, mutti, pasta of muesli etc sla ik eigenlijk alleen maar in als het in de aanbieding is :P

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 28-02-2023 21:10:25 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')