Ja ze zijn nu in aan het onderzoeken of het loont om de mobiele bloedbank hier af en toe langs te laten komen. Maakt het stukken makkelijker.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:14 schreef Clubsoda het volgende:
Bij een van mijn vorige werkplekken was de bloedbank gewoon op locatie, dat was zo makkelijk, even in de pauze prikken. Ik heb nu maar aangegeven dat ik tot eind 2026 zwanger ben, want ze bleven me maar spammen
Ziek lange zwangerschap wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:14 schreef Clubsoda het volgende:
Bij een van mijn vorige werkplekken was de bloedbank gewoon op locatie, dat was zo makkelijk, even in de pauze prikken. Ik heb nu maar aangegeven dat ik tot eind 2026 zwanger ben, want ze bleven me maar spammen
Ik hoop dat je woonkamer 30m² is want als hij 30m³ is dan is dat zo'n 10-12m² afhankelijk van je plafondhoogtequote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:27 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Vicky ik heb lichtgrijze met roze en lichtblauwe met glitter😁
[..]
En das precies de reden dat ik ze draag: ze zitten als sloffen![]()
Heb moeilijke voeten, schoenen kopen is drama. Kom dus meestal met skechers terug.
En stopcontacten...ik heb voor een huiskamer van 30m3 maar 3 dubbeleAlles zit dus met een stekkerdozen in elkaar gefrot. En ze hangen ergens op een meter hoogte, jaren 70 woning.
Ach, toen waren er natuurlijk weinig stroomvreters die ingeplugd moesten worden
En de dakopbouw heeft 4 dubbele in 1 slaapkamer![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:49 schreef SQ het volgende:
Wij zijn zo dom geweest om geen stopcontacten bij de bank te maken. Echt, elektraplan voor het hele huis uitgewerkt, ALLE bedrading en stopcontacten nieuw getrokken, en we zetten de bank neer na 9 maanden verbouwen en denken "oh. Kuttt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |